SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Umienino-Łubki oferta pracy Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.

Data publikacji: 2019-04-23

Lokalizacja: Umienino-Łubki (mazowieckie)

Pracodawca: Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych Opieka nad działaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów NND.Nadzór nad poprawnością wprowadzanej dokumentacji elektronicznej i koordynowanie jej obiegu. Rejestracja i zatwierdzanie dokumentów w systemie NND. Segregowanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórekObsługa telefonów i poczty zakładu. Przygotowywanie do wysyłki korespondencji firmowej. Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości firmy. Przyjmowanie i wysyłanie paczek za pośrednictwem kuriera. Wsparcie organizacji wyjazdów służbowych i wydarzeń firmowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów słuzbowych. Zamawianie art. biurowych na potrzeby zakładu. Zamawianie artykułów spożywczych na potrzeby Zarządu i pracowników biurowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Umienino-Łubki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista administracji publicznej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: Zakłady Mięsne Peklimar Sp. z o.o., Sp. K.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: płocki

Gmina pracodawcy: Bielsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Umienino-Łubki

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
produkcja wyrobów mięsnych i wędlinPrzetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 23.04.2019

Oferta pracy ważna do: 22.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a852a001150c9cb9ad42f8134cb9add0

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 7 070 PLN

Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla nowych pracowników; walidacja prowadzonych szkoleń; ocena szkolonych pracowników; realizacja programu szkoleniowego
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS LEASINGU - 1271 - 2 500 - 2 800 PLN

przygotowanie ofert produtków leasingowych, analiza i weryfikacja dokumentów finanswowych, sporządzanie umów
Ekspert Finanse Jerzy Sobański - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - INSPEKTOR NADZORU - od 4 000 PLN

Analiza poprawności i kompletności dokumentacji inwestycyjnej i remontowej,wykonywanie przedmiarów, kosztorysów ofertowych lub ich analiza,przygotowanie i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie kotłów i urządzeń kotłowni w elektrowni,nadzór nad remontami i serwisem urządzeń pomocniczych kotłów. Pierwsza umowa na okres próbny
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-08-31 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH/ IT SPECJALIST - od 6 360 PLN

wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (HANDLOWIEC) - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa klientów firmy (pracodawca przewiduje premie uznaniowe)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI, DZIALE FINANSOWYM (OGŁOSZENIE NR 21/2019) - 3 400 - 3 600 PLN

- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ - od 4 750 PLN

Kontakt z portugalskimidostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

-sprzedaż produktów i usług naszej firmy oraz doradztwo klientom-budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami-poszerzanie wiedzy w zakresie hodowli bydła-poszerzanie wiedzy produktowej-dbanie o dobry wizerunek firmy-dbanie o porządek w sklepie, dostępność towaru i przyjmowanie dostaw-współpraca z pozostałymi działami w firmie-opracowanie sprawozdań
Mlek - Mar Krajewska Marta Szepietowo - 2016-03-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2019-01-22 - Strzegom (dolnośląskie)

SPECJALISTA GMP - od 1 850 PLN

-
"ELPLAST Sp z o.o. - 2015-12-29 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE SODOWANIA KAROSERII I PODZESPOŁÓW MECHANICZNYCH - od 950 PLN

Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR - od 3 800 PLN

1. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo - księgowym oraz właściwych rejestrach,2. Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,3. Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności, 4. Bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, 5. Samodzielne prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym ewidencji przelewów w systemie bankowym,6. Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,7. Archiwizowania dokumentacji finansowej,8. Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz prawnikiem, 9. Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-12-17 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Sprzedaż opraw oświetleniowych, nawiązanie i utzrymanie kontaktów z klientem, samoorganizacja pracy, raportowanie pracy własnej, realizacja planów sprzedażowych poprzez inwestycyjny kanał dystrybucji. Wynagrodzenie do uzgodnienia (podstawa + premia za osiągane wyniki).
LIRA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 1 200 - 1 350 PLN

praca na magazynie w firmie kurierskiej
"TNT EXPRESS WORLDWIDE (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Rudna Mała (podkarpackie)

SPECJALISTA SEKCJI WOD-KAN - 4 000 - 5 500 PLN

Przygotowanie projektów inwestycyjnych i kosztorysów prac na sieci wod-kanOrganizacja pracy pracowinków o zabezpieczenie ciągłości pracy sieci wodno-kanalizacyjnejWydawanie waruków przyłączeń do sieciPraca w terenie na sieci wod-kan
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI FINASOWEJ - od 3 200 PLN

Analiza finansowa i weryfikacjia projektów. Planowanie oszczędności. Praca w godz. 7-15.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 2 000 - 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera w zakresie Microsoft Office w szczególności Excel. Charakterystyka pracy: sporządzanie pism dot. obsługi biura, całokształt dokumentacji związanej z taborem samochodowym, sporządzanie umów najmu i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów związanych z przyjęciem i likwidacją środków trwałych, współpraca z Urzędami i Biurami Projektowymi, prowadzenie doklumentacji budowlanej i książek obiektu budowlanego. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWE TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ELEKTRONICZNEGO - 2 500 - 3 500 PLN

Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ I SZKOLEŃ -30 - od 1 850 PLN

Wdrażanie i konfiguracja systemów informatycznych,Przygotowanie dokumentacji projektowejWsparcie klienta w zakresie eksploatacji systemów informatycznych
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 000 PLN

Kompletowanie i przygotowanie/ zabezpieczenie towarów do wysyłki. Sklejenie, pakowanie wyrobów z tektury falistej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kobierne (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Zarządzanie procesem produkcyjnym,kontrola nad planem produkcyjnym i jego realizacja.Raportowanie wyników.
Dong-a Poland Spółka z o.o Środa Śląska - 2019-01-07 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw pracowniczych pracowników spółdzielni, kadry, płace.Godziny pracy 7-15
SPÓŁDZIELNIA PRACY LEKARZY SPECJALISTÓW "ZDROWIE" NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLSZTYNIE - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 100 PLN

kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-02-23 - Bytom (śląskie)


Wybierz powiat