SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa maszyn biurowych i komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Gotowość do nauki i pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy.
Nazwa pracodawcy:
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2017
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża: sprzedaż części do maszyn. Obsługa klienta zagranicznego poprzez email, telefon, realizacja zamówień, wystawianie dokumentów eksportowych.
TECHWELT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2017-06-27 - Janikowo (wielkopolskie)
Uzyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2015-11-30 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji narzędzi używanych na terenie zakładu
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2017-06-22 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. cateringuPraca na jedną zmianę: od 9-17.Umowa zlecenie (możliwość przejścia na umowe o pracę)
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa kasowo-płacowa pracowników tymczasowych. Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy. Prowadzenie teczek osobowych. Rozliczanie czasu pracy. Dbanie o zamówienia zakupowe. Dyżury u klientów.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Góra (dolnośląskie)
Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie jakości na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kontrola nad wszystkimi procesami dot. zapewniania jakości, wprowadzanie odpowiednich działań oraz prowadzenie statystyk,nadzór i kontrola nad dokumentacją za zakresu zarządzania jakością, ustalanie istotnych dla jakości wskaźników i tworzenie raportów, odpowiedzialność za system zewnętrznych i wewnętrznych audytów jakości,ścisła współpraca z działem produkcji, definiowanie priorytetów i działań mających na celu ciągłą optymalizację jakości, prowadzenie działań związanych z reklamacjami.
M.S. STEEL Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2015-12-21 - Brochocinek (mazowieckie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami
ZENON Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Brusy (pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
zapewnienie pacjentom opieki pielęgniarskiej wg obowiązkujących standardów
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
Pełnienie funkcji Pełnomocnika systemu zarządzania jakością,Nadzór nad certyfikacją i standaryzacją produktów,Przygotowywanie dokumentacji jakościowej wyrobów,Prowadzenie audytów wewnętrznych,Ścisła współpraca z działem produkcji,Prowadzenie audytów dostawców,Wyrywkowa ocena jakości procesu produkcji wyrobu.Systematyczne sporządzanie raportów.Kontrola dostarczonych materiałów, produktów, półproduktów przede wszystkim etykiet ( zgodność z proofami).Kontrola sposobu przechowywania i pakowania produktu.Potwierdzenie zgodności i niezgodności wyrobów z założonymi parametrami.Analiza reklamacjiWdrążanie procedur związanych z systemem poprawy jakości (szkolenia, wzorniki)Blokowanie wyrobów niezgodnych z wymaganiami oraz odpowiednie ich znakowanie.
Interplastik Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
Promocja działalności Pracodawcy, rekrutacja uczestników szkoleń. Kompleksowa organizacja szkoleń realizowanych przez pracodawcę. Składanie wniosków o płatność w ramach realizowanych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, prowadzenie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Poniatowa (lubelskie)
Sprzedaż produktów firmy oraz poszukiwanie nowych Klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji.Monitorowanie i analizowanie rynku.Prowadzenie rejestrów i zestawień sprzedażowych.Analizowanie kosztów i metod wytwarzania produktów.Monitorowanie przebiegu realizacji zleceń.
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Brzezówka (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo, przygotowanie aplikacji,rozliczanie projektu,inwestycje greenfields (od zera)
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko i obcojęzycznych (angielski), stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy, opracowanie mechanizmów działań promocyjnych, przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
##zakres##
SĄD OKRĘGOWY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2016-03-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE BUDYNKÓW STOWARZYSZENIA ORAZ PLACU, DBANIE O WNĘTRZA I OBEJŚCIE BUDYNKÓW.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Jarosław (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)