SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Krynica-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 370 PLN
Zakres obowiązków: Kompletowanie i weryfikowanie materialów dot.zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i odwołań, sporządzanie umów z kontrahentami
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Krynica-Zdrój (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krynica-Zdrój, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompletowanie i weryfikowanie materialów dot.zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i odwołań, sporządzanie umów z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 370 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krynica-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2018
Data zakończenia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: ochrona zdrowia
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 12.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w pracach ślusarskich
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)
Wymagania:1. wykształcenie min. średnie budowlane lub z zakresu instalacji tech. budynków2. uprawnienia z dozoru instalacji wod-kan, gaz. i c.o.3. mile widziane prawo jazdy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalami "DOM" Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
WPROWAZDANIE DO SYSTEMU INF. DOT. WYWOZU RODZAJÓW ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW, SPRAWDZANIE WYWOZU ODPADÓW DO GMINY, PROWADZEIE KART EWIDENCJI ODPADÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-OCHRONA ŚRODOWISKA, OBSŁUGA KOMPUTERA-PAKIET MS OFFICE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wytwarzanie i produkcja dań kuchni włoskiej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn pakujących
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Docieplanie budynków, montaż i demontaż rusztowań.
Firma Usługowo Budowlana "PORĘBA" Piotr Poręba - 2017-03-14 - Gdynia (pomorskie)
-
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Leżajsk (podkarpackie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Produkcja opakowań z folii PET, praca na umowę zlecenie przez pierwsze 3 miesiące, a następnie przejścia na umowę o pracę
TubiFlex sp. z o.o. - 2016-09-05 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów, spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łomża (podlaskie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Testowanie oprogramowania stacji bazowej sieci telefonii komórkowej. Główne zadania: PLANOWANIE I WYKONYWANIE TESTÓW FUNKCJONALNOŚCI, TWORZENIE PLANÓW/ SCENARIUSZY TESTOWYCH, WPROWADZANIE AUTOMATYZACJI TESTÓW, UCZESTNICTWO W WARSZTATACH TECHNICZNYCH, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW SPRZĘTOWYCH. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
samodzielna obsługa klienta, obsługa imprez okolicznościowych, dbanie o dobry wizerunek lokalu, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy. Praca w systemiena 2 dni parcy 2 dni wolne w godzinach od 12.00 do 22.00.
VENEZIA Marcin Datko - 2016-01-18 - Zabrze (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie dostawców i klientów z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Prowadzenie korespondencji biznesowej, prowadzenie spotkań biznesowych, przygotowywanie ofert w języku rosyjskim i ukraińskim.
"WIELKOPOLSKI DOM DORADZTWA GOSPODARCZEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI" Sp.z.o.o. - 2016-08-22 - Otwock (mazowieckie)
porównywanie istniejących procesów zakupów z innymi zakładami, optymalizacja procesu zakupów (branża drzewna), negocjowanie umów, koordynowanie procesu zakupów, planowanie zapotrzebowania materiałowego , implementacja nowych metod dokonywania zakupów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
Pracownik zakłądu pogrzebowego
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)