SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIM Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIM
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
rozliczanie finansowo-księgowe firmy
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Samborzec (świętokrzyskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-05-10 - Lublin (lubelskie)
Wyszukiwanie kandydatów do pracy , wysyłanie ofert pracy w języku rosyjskim , ukraińskim, angielskim. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, szczególnie to będą kandydaty z poza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja , Azerbejdżan ...) Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Łódź (łódzkie)
Oferta skierowana do bezrobotnych do 30r.ż.Dbanie o wizerunek firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żanęcin (mazowieckie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klienta w zakresie działu reklamacji-przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych-obsługa klienta mailowo oraz telefonicznie-prowadzenie procesu reklamacyjnegoPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.
ORNO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Mikołów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa kadrowa: przygotowywanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych, obsługa płacowa: naliczanie list płac, składanie deklaracji: ZUS, US, GUS
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Błonie (dolnośląskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników; przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawność i terminowość działań związanych z dokumentacją kadrową; archiwizacja dokumentacji kadrowej
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-06-02 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji i kontrola przebiegu pracy środków transportu, wydawanie kart drogowych oraz raportów pracy sprzętu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
Do obowiązków pracownika będzie należała naprawa wózków widłowych Hyster oraz urządzeń podnośnikowych Manitou w oddziale firmy
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nadarzyn (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i prowadzenie negocjacji z klientami z Ukrainy, wyjazdy służbowe, dostarczanie towaru, prowadzenie samochodu osobowego oraz dostawczegoWymiar etatu: 13 godzin tygodniowo
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Tuszyn (łódzkie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-10-27 - Bulowice (małopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami,rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do indywidualnych potrzeb,przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych,fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Do głównych obowiązków należy: -Serwis maszyn (sprawdzenie stanutechnicznego, wgrywanie oprogramowania , usuwanie usterek)-Montaż dodatkowych modułów -Konfiguracja oprogramowania podwymagania danego rynku Godziny pracy od 7:30 do 15:30 lub 12:00 do20:00 wymiennie tygodniowo
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Opole (opolskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-05-16 - Rąbień AB (łódzkie)