SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PO HANDLU ZAGRANICZNYM Ostrowiec oferta pracy TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PO HANDLU ZAGRANICZNYM
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż żurawi,
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Pracodawca: TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-600 Ostrowiec 68, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż żurawi,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PO HANDLU ZAGRANICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), handlowe, specjalizacja: Handel zagraniczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
78-600 Ostrowiec 68, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec
Numer budynku pracodawcy: 68
Profil działalności pracodawcy: Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji klientów, bieżąca obsługa biura, prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa oraz pomoc klientówWystawianie faktur sprzedaży Sprawdzanie poprawności faktur i ich korygowanieAnalizę spływu należnościKontrolę płatności zgodnie z wystawionymi fakturamiProwadzenie korespondencji z klientami w zakresie należności oraz obsługiStosowanie zasad i nadzór nad prawidłowym obiegiem wystawionych dokumentówKontrola prawidłowego księgowania faktur sprzedaży w systemie ERPWsparcie procesu zamknięcia miesiącaAnalizy wartościowo-ilościowe w zakresie rachunku wyników (sprzedaż) i bilansu (należności)Inne zadania w zakresie działu finansowego-administracyjnego,
Agencja Ma&Ma Daniel Kędzierski - 2018-04-24 - Rumia (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
Praca w przyemnej atmosferze w firmie zajmującej się sprzedażą i wynajmen wózków widłowych, serwisem i sprzedażą części do wózków;
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kalety (śląskie)
Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
zatwierdzanie opakowań w oparciu o wymogi prawne, odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, prowadzenie dokumentacji jakościowej
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-10-31 - Zgierz (łódzkie)
orgaznizacja przetargó w branzy elektrycznej, nadzór nad przeprowadzanymi remontami i ich odbiór,sprawdzanie dokum. technicznej, odpisywanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-01-31 - Głogów (dolnośląskie)
Promocja oferty i obsługa klientaWymagania konieczne:wykształcenie co najmniej średnie,mile widziane doświadczenie w działaniach marketingowych i obsłudze klienta.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-22 - Karczew (mazowieckie)
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozpatrywanie wniosków , wprowadzanie danych do systemu, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Suwałki (podlaskie)
Kontakt z klientem rosyjskojęzycznym, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na pytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie informacji nt sprzedaży, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, negocjowanie umów, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednie wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, konfiguracja sieci LAN, WAN.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Radomsko (łódzkie)
sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości,dekretowanie iksięgowanie dokumentów,prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontamiksięgi głównej,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów napotrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, księgowanie wyciągów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 15-16
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-02-02 - Malawa (podkarpackie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)