SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Ruda Śląska oferta pracy TGS Przemysław Stoń
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: 1 500 - 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Data publikacji: 2018-02-05
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: TGS Przemysław Stoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pawła 23, 41-708 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 1 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ premia+ dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i programów MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca na tereni Rudy Śląskiej. Pracodawca zapewnia samochód służbowy i narzędzia niezbędne do pracy. Wymagane: Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Komunikatyność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TGS Przemysław Stoń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Pawła 23, 41-708 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Pawła
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: hurtownia armatury sanitarnej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2018
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr i płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie rachunkowości finansowej PIT,CIT,ZUS,GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2018-03-09 - Kutno (łódzkie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-11-29 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
•opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy
•fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów
•opracowanie zamówień specjalnych
•zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką
•współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem
DKK Klose Kollektion- Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Gościcino (pomorskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie zakupu i sprzedaży materiałów do produkcji i wyrobów gotowych (branża metalowa) kalkulacja i rozliczanie ofert handlowychrozliczanie magazynu
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-04-26 - Bieruń (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Układanie płytek.
"RAFI-BUD" Rafał Niedzielski - 2017-09-21 - Skrzyszów (podkarpackie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z owu.- umiejętnośc szybkiego uczenia się, samokształcenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-08-31 - Cieszyn (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Mompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowychw programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl.
UMET Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Iwiny (dolnośląskie)
zapewnienie jakości procesów produkcyjnych i wyrobów gotowych, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie dokumentacji jakościowej, kontrola wyrobu gotowego, kontrola przyjęcia surowców i opakowań, uczestniczenie w degustacji wyrobów gotowych, reprezentowanie zakładu podczas kontroli zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie prób technologicznych nowych produktów, sporządzanie harmonogramów badań i ich nadzorowanie
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Mareza (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub rolnicze, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejetność obsługi pakietu OFFICE, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Rozliczanie zakupu i sprzedaży nawozów. Koordynowanie procesu ewidencji i rozliczeń z dostawcami i Klientam, tworzenie odpowiednich dokumentów oraz kontrola terminowych rozliczeń; Kontrola przepływu towarów oraz stanów magazynowych zgodnie z ewidencją magazynową i księgową, ewidencja faktur kosztowych.
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2016-03-25 - Strzelin (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej, sprzedaż produktów bankowych, kompletowanie dokumentacji klienta, sporządzanie wniosków i umów kredytowych; WYMAGANIA: wykszt. średnie, min. 6 mies. w kontakcie z klientem, umiejętności sprzedażowe, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS Office; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2017-03-14 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH, WYDAWANIE MASZYN ROLNICZYCH, ROZŁADUNEK MASZYN ROLNICZYCH
STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, analiza rynku i ofert, tworzenie ofert handlowych i planów sprzedażowych, usprawnianie sprzedaży, praca na pełen ertat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie i nadzorowanie prowadzonych inwestycji i remontów, prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa budowlanego a dotyczących obiektów użyteczności publicznej (książki obiektów, przeglądy, badania, atesty itp.), przeprowadzenie procedury zamówień publicznych do 30 000 euro, prowadzenie spraw związanych z opiekunami obiektów, prowadzenie dokumentacji związanych z eksploatacją obiektów będących w zarządzaniu Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Praca w ramach umowy o zastępstwo - planowany okres zatrudnienia 01.07.2018 do 12.08.2019. Istniej możliwość pracy w niedziele.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie - 2018-04-19 - Kruszyn (dolnośląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza rozrachunków z kontrahentami, wystawianie faktur dla klientów krajowych i zagranicznych, wsparcie działu finansowego oraz ksiegowości w procesie raportowania oraz controllingu, uzgadnianie sald na kontach dostawców oraz kontakt z klientem zewnętrznym
GIPO Sp z o.o. - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wg zawodu
AMREST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-07 - Jagłowice (lubuskie)