SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Wołów oferta pracy Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg handlowych spółki sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu nadzór i weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym, zatwierdzanie poprawności rozliczeń kosztowych spółki przygotowywanie budżetu i kontrola ich realizacji
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg handlowych spółki sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu nadzór i weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym, zatwierdzanie poprawności rozliczeń kosztowych spółki przygotowywanie budżetu i kontrola ich realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych z zakresu działalności Spółki handlowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołów
Ulica pracodawcy: Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 05.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów produkowanych w Granit Strzegom, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, negocjacje handlowe, monitorowanie należności, raportowanie
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Strzegom (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
minimum średnie ekonomiczne lub administracyjne, mile widziane doświadczenie, prowadzenie akt osobowych, tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
kontrola i zabezpieczanie zagranicznych i krajowych nalezności handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wycieczek, planowanie podróży
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzjiProwadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi,pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych, dbanie o dobry wizerunek firmy poza granicą kraju, obsługa kontrahentów: wyceny, zamówienia, tworzenie ofert handlowych, aktywna sprzedaż i doradztwo dotyczące asortymentuWymagania: dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w obsłudze klienta minimum rok, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość programów MS Office, umiejętność pracy indywidualnie i w grupie, sumienność i poważny stosunek do powierzonych zadań.
F.P.H.U. "PARMAX" s.c. Paweł Paruch, Artur Paruch - 2016-01-12 - Zegartowice (małopolskie)
praca jako monter
"RAWENT SERWIS" HANNA GRZYBOWSKA - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zawieranie polis ubezpieczeniowych, rejestracja aut, przygotowanie dokumentacji dotyczącej floty przedsiębiorstwa.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-29 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
-obsługa administracyjna biura (redagowanie pism, archiwizacja dokumentów, zaopatrzenie w materiały biurowe),- obsługa korespondencji (wychodzącej, przychodzącej, wysyłanie listów),- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, obsługa telefoniczna (odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekierowywanie rozmów, udzielanie informacji), prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, przyjmowanie gości/interesantów, przygotowanie dokumentów finasowych do ksiegowości
Pracownia Audytorska Spólka z o.o. - 2016-03-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olkusz (małopolskie)
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Olkusz (małopolskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-04-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych. Analiza podejmowanych działań reklamowych. Prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowej. Praca w Katowicach w miejscu zamieszkania przy komputerze.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-11:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziana obsługa komputera. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-670-20-14) lub e-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl-
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
Rozszerzanie sieci sprzedaży w kraju i za granicą, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie materiałów marketingowych, ofert i raportów handlowych
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa zamówień-obsługa klienta (telefoniczna, e-mailowa)-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie w pianowaniu, prawo jazdy kat. B, brak przeciwskazań do prac na wysokości. Wykonywanie pianowania pianą poliuretanową, obsługa reaktora, utrzymywanie porządku. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą. Praca na terenie województwa ślaskiego.
ROBOTERM GRZEGORZ GRYGORUK - 2017-08-17 - Rybnik (śląskie)
- obsługa klienta,-wyszukiwanie i prezentacja ofert wyjazdowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeńprowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikamiprzygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeńprzygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOLobsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRONreklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnychudział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmiewprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnieńorganizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisamiwysyłanie i odbiór korespondencji
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)