SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ Koszalin oferta pracy JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ
Wynagrodzenie: 1 000 - 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
Data publikacji: 2017-02-15
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 63, 75-122 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 000 - 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 000 - 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe BHP, co najmniej 2 lata stażu pracy w służbie bhp, ukończone kursy i szkolenia w dziedzinie bhp i ppoż. znajomość pakietu Microsoft Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Szczecińska 63, 75-122 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: osobiście od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00, e-mailowo: maria.koza (at) jesopakowania.plDodatkowe informacje:Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony: 3 lata, praca w soboty w przypadku szczególnych potrzeb pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.jesobczak.pl
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy: produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, wyszukiwanie klientów i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży usług, ustalanie polityki sprzedazy i promocji firmy wobec klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-04-12 - Kobiernice (śląskie)
jw.
WYTWÓRNIA CUKIERNICZA WALCZAK SP. J. - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie czystości na klatkach schodowych i terenów zewnętrznych (mycie podłóg, odkurzanie, prace porządkowe). Umowa zlecenie.
ABC-Service Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Nysa (opolskie)
Zamawianie materiałów dla produkcji na wydz. elektrycznym i mechaniecznym. Prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie ustalania cen i terminów płatności. Współpraca z magazynierami, technologami oraz działem finansowym w zakresie branży.
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
realizacja strategii firmy w zakresie obsługi procesówrekrutacyjnych Polska-Wschód. - rekrutacja i selekcja kandydatów, -budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów zgodnie z wymaganiamiKlienta, - budowanie trwałych relacji z kandydatami, pracownikami iklientami, współpraca w zakresie działań marketingowych, - obsługawewnętrznego systemu rekrutacyjnego, - współpraca z partnerami naWschodzie, - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia do kandydatów, -udział w targach, wydarzeniach zewnętrznych, - obsługa klientów w biurze,- tłumaczenie dokumentów i pism z j. ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski,- raportowanie wyników do przełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
-Obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych-Przygotowywanie i aktualizowanie ofert inwestycyjnych- Współpraca z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości oraz współpraca z inwestorami (ARR, PAIiIH, COI, samorządy terytorialne)- Pozyskiwanie inwestorów i ich kompleksowa obsługa- Propagowanie oferty inwestycyjnej- Udzieł w procedurze przygotowywania i trealizacji przeprowadzania rokowań i przetargów_ Prowadzenie teczek obsługiwanych klientów i pprzedsiębiorców- Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie kontroli warunków udzielonych zezwoleń przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą na terenie strefy.- Przygotowywanie wniosków o zmiany obszarów KSSEMP
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A - 2017-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
HACCP - prowadzenie rejestru: mierzenia temperatury, wilgotności w urządzeniach chłodniczych, zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej, przyjmowanie artykułów spożywczych, obsługa programu komputerowego, obrót magazynowy, ponadto, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie archiwum zakładowego, rozliczanie finansowe gosp. żywnościowej, inne prace biurowe.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2016-09-16 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
Branża - sieć sklepów z herbatą i kawą, właściciel marki "Five o'clock".Zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klienta wg właściwych standardów - aktywna sprzedaż herbat i kaw, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
"BRZEZICKI & SISS" S.C. - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie i publikacja ofert pracy; Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych; Rekrutacja pracowników; Tworzenie profili kompetencyjnych; Selekcja aplikacji; Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku ukraińskim, rosyjskim; Pozyskiwanie danych niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców; Koordynacja i wdrożenie zleceniobiorców; Współpraca z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Research rynkowy produktów. Przygotowanie materiałów graficznych związanych z nowymi produktami (koordynacja pracy fotografa, grafika). Tworzenie dokumentacji dla produktów przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2016-03-17 - Zawiercie (śląskie)
montarz konstrukcji stalowych, urządzeń na obiektach przemysłowych, szlifowanie konstrukcyjne stali
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontakt z tureckimi dostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka fimty. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie pomiarów mebli, pomoc przy montażu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)
-odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu nalezyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych - bieżące naprawy ,- usuwanie usterek maszyn,- utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Buczek (łódzkie)
obsługa sprzętu audiowizualnego, obróbka zdjęć, montaż materiałów audio- video, ich archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)