SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - STAŻ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: kwalifikowanie dokumentów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, obsług aprogramu komputerowego CDN Optima, kontakt z klientami biura
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
kwalifikowanie dokumentów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, obsług aprogramu komputerowego CDN Optima, kontakt z klientami biura
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Data zakończenia pracy: 03.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie średnie, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie z PUP - oferta stazu adresowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Chrzanów, będace pow. 50 r.ż.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: usługi w zakresie programow komputerowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2016
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Oddziału zakupu towarów, usług, robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie projektów dokumentacji przetargowej oraz projektów korespondencji wymaganej do realizacji procedury prowadzonej w innym trybie niż podstawowy na podstawie wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem przekazania do zatwierdzenia Komendantowi Oddziału, - udział w komisjach przetargowych. Jako członek dokonywanie samodzielnego badania i oceny ofert celem dokonania wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wspieranie członków komisji wiedzą w zakresie interpretacji przepisów. Kierowanie i koordynowanie pracami komisji przetargowej, odpowiadanie za sprawną organizację pracy komisji, za wyznaczanie terminów posiedzeń, prawidłowy przebieg procedury, przygotowywanie protokołów oraz korespondencji związanej z postępowaniem. Sprawowanie nadzoru nad pracami innych członków komisji. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy członków komisji przetargowej, wykonywanie czynności podczas pracy w komisjach przetargowych przewidzianych dla przewodniczącego i członka. Współpracowanie z przedstawicielami innych komórek organizacyjnych wyznaczonymi do prac w komisji przetargowej,- sporządzanie i wprowadzanie treści ogłoszeń celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym do witryny Portal Urzędu Zamówień Publicznych, o zmianie ogłoszenia, o zamiarze zawarcia umowy, o udzieleniu zamówienia publicznego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wprowadzanie treści ogłoszeń do witryny SIMAP Urzędu Publikacji Unii Europejskiej celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym, ogłoszenia ex-ante, sprostowania ogłoszenia, o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie informacji dotyczącej zamówienia publicznego na stronie internetowej W-MOSG,- sprawdzanie treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji. Rejestrowanie umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi i przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego W-MOSG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kalkulacja podatku według danych otrzymanych od klientów, dokonywanie rozliczeń podatku z Holandii w holenderskich programie księgowym, obsługa w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
specjalista ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Augustów (podlaskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wyksz. wyższe lub średnie handlowe, doświadczenie na ww stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży meblarskiej (meble dziecięce), komunikatywność, umiejętność budowania relacji biznesowych, nastawienie na realizację celów, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego;poszukiwanie i obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych itp.
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie ofert, umów, analizowanie dokumentacji, specyfikacji, zamowień, pozyskiwanie ofert, realizacja ofert z kontrahentami, pilnowanie harmonogramu, sprawowanie pieczy nad obiegiem dokumentacji przy realizacji projektu
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE, OBSŁUGA TRANSAKCJI BANKOWYCH, ROZLICZENIA UTARGÓW I OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH, OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA.
CHOCOOOOOOOOLATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; kontaktowanie się z serwisantami z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie transportem samochodowym
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EURO-TRANSCHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta azerskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
kierowanie zaspołem pracowników w zakresie wykonywania wykonywania konstrukcji stalowych, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, kontrola parametrów efektywości i wydajności produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)
Księgowanie sprzedaży, uzgadnianie rachunków z kontrahentem, rejestr sprzedaży, deklaracja VAT, współpraca z działem windykacji.
VISLINE Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, prace biurowe, fakturowanie. Wykształcenie średnie, sprawna obsługa komutera, logiczne myślenie.
Konsorcjum Stali S.A. - 2015-12-14 - Marki (mazowieckie)
-
MW DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Sulejówek (mazowieckie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2018-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)