SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Rzeszów oferta pracy FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 20-23, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca personalny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: kierunek / specjalność : administracja, ekonomia, socjologia, zarządzanie, ukończony kurs: kadry i płace 2) umiejętności:Umiejętność obsługi programów komputerowych: Pakiet MS Office (zwłaszcza arkusza EXCEL), programu kadrowo - płacowego Comarch Optima,Umiejętność planowania i ustalania priorytetów,bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimiZdolności analityczno matematyczne,Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, 4) doświadczenie zawodowe : minimum 3 lata na podobnym stanowisku w zakładzie pracy zatrudniającym powyżej 50 pracowników 5) znajomość języków obcych: podstawowa znajomość j. angielskiego
Nazwa pracodawcy:
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 32, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca personalny
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 27.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-04-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca w sklepie koszykarskim w Toruniu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
MOTOLAB Sylwester Grochowski - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów, kontakt e-mail - telefon, obsługa i wyjaśnianie reklamacji i zwrotów, wystawianie dowodów WZ, paragonów, drukowanie listów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2015-12-30 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Zrywka drewna
Zakład Usług Leśnych DRWAL Krzysztof Matczak - Dobojewo - 2017-11-03 - Dobojewo (pomorskie)
Współpraca z biurem pracy, prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, BHP.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Józefów (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi. Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy.Pracować w elastycznym wymiarze godzin.Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej.Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach.Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie Zgłoś się do nas!Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof).Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów.Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie.Stabilne zatrudnienie.Znasz język francuski na poziomie min. B2Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury.Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyćNie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-06-09 - Kornice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
- obsługa sprzedaży internetowej
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)
Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
Firma Handlowa "AUTO CENTER" Piotr Gronowski - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
rozbiór drobiu-możliwość przyuczenia do zawodu
JOKIEL ANNA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "ANDROB" - 2017-03-28 - Poręba (śląskie)
Praca w dziale logistyki, kontakt z kontrahentami, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu, uzupełnianie danych klientów, obsługa spedycyjna, wprowadzanie faktur zakupowych, PZ, generowanie faktur, windykacja, ewidencja towarowa, zgodności magazynowe, współpraca z magazynem, przyjęcia towarowe.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; kontakt z pracodawcą osobisty oraz e-mailowy
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2015-12-11 - Wielka Wieś (pomorskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
nadzorowanie produkcji pod kątem spełniania wymogów HACCP
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LUMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Wólka Złojecka (lubelskie)
- obsługa klientów internetowych i stacjonarnych;- wystawianie faktur;- obsługa maszyn biurowych;- wykonywanie wycen;- utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
WYMAGANIA:- Nawiązywanie kontaktów z klientami na rynkach zagranicznych.- Rozliczanie założonych planów w sprzedaży eksportowej- Tworzenie ofert handlowych- Analiza i koordynacja postępowań przetargowych- Pozyskiwanie podwykonawców- Prowadzenie rejestrów złożonych ofert- Przygotowywanie niezbędnych raportówDoświadczenie: 1 rok w sprzedaży na rynkach zagranicznychZnajomość języków obcych:Języka angielski dobra w mowie i piśmiePonadto jeden dodatkowy język obcy z listy: słowacki, niemiecki, czeski, węgierski, litewski, łotewski, estońskiOsoba wskazana przez pracodawcę do kontaktów :Iwona Ksiądz - Koordynator projektów Telefon: 730 100 935 mail: apis (at) apis.eu.pl
Apis Polska Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Jarosław (podkarpackie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)