SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 211A Żyrardów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 211A
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 211A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: asertywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 16.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie - kierunkoweczynne prawo do wykonywania zawodu,praca w systemie 12 godzinnym: 7-19, 19-7wynagrodzenie: 2344 + dodatki
Dom Pomocy Społecznej im. s. M.Benodyny Koterbianki - 2018-03-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres czynności:kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przygotowywanie dokumentów kadrowych w tym świadectw pracy, umów o pracę, listy płac,sporządzanie deklaracji ZUS, GUS,PIT,PFRON,INTRASTATprowadzenie i rozliczenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichzarzadzanie wynagrodzeniami : sporządzanie listy płac, obliczanie obciążeń ( składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych ,ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzinprowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracownikówewidencja danych w systemach kadrowo-płacowych oraz bieżąca aktualizacja dokumentacja firmy w zakresie regulaminów
P.P.H.U. "FASSO" - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-09-26 - Konin (wielkopolskie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lębork (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 02.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. administracyjno-technicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zaopatrywanie w częcsi samochodowe, pomoc w prowadzeniu warsztatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
odbieranie zleceń od niemieckiego kontrahenta; konfekcjonowanie ich i dostarczanie wg. listów przewozowych, odbieranie towaru; przekazywanie na magazyn; wysyłanie towarów i wszystkie prace towarzyszące tym czynnościom
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Połupin (lubuskie)
- Przygotowywanie analiz dotyczących asortymentu, cen i dystrybucji produktów- Koordynowanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów- Administracja i analiza sprzedaży - Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i technologii- Raportowanie - bezpośrednio do Dyrektor Sprzedaży
ZAKŁADY PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO "BAŁTYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku sprzedawca-kasjer, profesjonalna obsługa klienta.
ARHELAN Burzyńscy Sp. Jawna - 2016-07-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja projektu zgodnie z wytycznymi PO WER; Przeprowadzanie procedur rekrutacji 70 niepełnosprawnych uczestników projektu do 29 roku życia i zebranie kompletu dokumentów od uczestników projektu; Bieżący kontakt z uczestnika projektu; Organizacja staży dla uczestników projektu; Koordynowanie zadań w ramach ścieżki wsparcia przewidzianych dla uczestników projektu i ich organizacja techniczna; Zapewnienie realizacji wskaźników i rezultatów projektu; Zapewnienie prawidłowego prowadzenia, obiegu i archiwizowania dokumentacji projektu; Kontrola terminowości i jakości zadań; Zapewnienie sprawnej komunikacji w projekcie; Wizyty monitoringowe podczas udzielanego wsparcia.
WIELKOPOLSKA GRUPA PRAWNICZA KOZŁOWSKI, MAŹWA, SENDROWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg i działu jakości, nadzór nad produkcją spożywczą.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2017-02-02 - Bargły (śląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
Budowanie bazy informacji. Analiza rynku. Rozwijanie relacji biznesowych. Realizacja polityki zakupowej firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
tworzenie i drukowanie etykiet na wyrób gotowy, określanie logistyki produktów, współpraca z grafikami, obróbka projektów graficznych opakowań, katalogów, ulotek
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Mareza (pomorskie)
Sprzedaż odzieży męskiej - wizytowej.
Firma Produkcyjno Handlowa NEW MEN ZPChr - 2016-01-12 - Tychy (śląskie)
wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich. kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)