SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Jawor oferta pracy KORPO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 1 500 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: budowa i wdrażanie strategii w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram), prowadzenie na bieżąco i modernizacja profili społecznościowych, tworzenie treści do witryn internetowych.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: KORPO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 21a, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
budowa i wdrażanie strategii w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram), prowadzenie na bieżąco i modernizacja profili społecznościowych, tworzenie treści do witryn internetowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: KORPO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Wrocławska 21a, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 21a
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja części do przekładni i napędów, obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.04.2018
Oferta pracy ważna do: 27.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie, wyższe lub w trakcie studiów; biegła znajomość Ms Office, umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: obsługa procesów finansowych firmy, monitorowanie należności, współpraca z działem handlowym i księgowym, zarządzanie procesem weryfikacji ubezpieczeń kontrahentów, sporządzanie bieżących raportów z przeprowadzonych działań bezpośredniemu przełożonemu; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)
- obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Skanska S.A w Kielcach - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
osoby chcące się rozwijać w obszarze miękkiego HR lub posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, ;zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników, koordynowanie procesów personalnych, monitorowanie właściwego funkcjonowania procedur HR w wybranym obszarze, rekrutowanie personelu, sporządzanie raportów, analiz, udział w projektach realizowanych przez HR
CORRECT - K. Błaszczyk i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-08-28 - Ociąż (wielkopolskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, wypełnianie dokumentów produkcyjnych, monitorowanie stanów zapasów magazynowych; równoważny system pracy 7-19, 19-7
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowo-rozliczeniowej ZUS, płatnika, sporządzanie wniosków do PEFRON, prowadzenie bieżących spraw w ZUS-ie, obsługa klientów, wykonywanie prac zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Piła (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, rok stażu pracy na podobnym stanowsku, znajomość programów graficznych ( Photoshop), mile widziana znajomość języka niemieckiego, łatwość pisania, umiejętność pracy w zespole, umiejętności prezentacyjne i niegocjacyjne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, prowadzenie usług promocyjno - reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rybnik (śląskie)
analiza rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego oraz ofert konkurencji, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych z kontrahentami pochodzącymi z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie baz informacji, wprowadzanie danych i zakładanie kartotek pozyskanych klientów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
J.W
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie stałych relacji z klientami, przygotowywanie dokumentów do wysyłki towaru z magazynu, sporządzanie raportów sprzedażowych
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, zamawianie częsci do samochodu, umawianie klientów do mechanika, dbanie o magazyn, fakturowanie
BUDO SERW Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Bytom (śląskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż części samochodowych, dzwiganie ciężkich elementów.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego (e-mail, telefon, chat).
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kraków (małopolskie)
realizacja zakupów materiałów do produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym; opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia); prowadzenie negocjacji handlowych; współpraca z innymi działami w zakresie realizacji procesów zakupowych; zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji); obsługa narzędzi wspomagających procesy zakupowe; przygotowywanie raportów, analiza i monitoring tych procesów
JOBHOUSE SP. Z O. O. - 2017-02-09 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne naprawianie i konserwacja maszyn produkcyjnych , rozttrrzyhganie biezacych problemów technicznych problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-08-30 - Środa Śląska (dolnośląskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)