SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE Toruń oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Minimalne Wynagrodzenie 2000 zł brutto plus prowizje (średnio ok 20100-2900 zł brutto)
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność, pewność siebie, sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poprawna dykcja, kultura osobista, zaangażowanie, nastawienie na cel, dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, umiejętność obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Inowrocław
Adres pracodawcy:
Poznańska 133a, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Adres strony pracodawcy: www.ccenter.pl
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 133a
Profil działalności pracodawcy: call center
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Inowrocław
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa ciągnika rolniczego przy pracach konserwacji.
Związek Spółek Wodnych w Siedlcach - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU SZKOŁY, PROWADZENIE SPRAW UCZNIOWSKICH, EWIDENCJONOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, SPRAWY KADROWE NAUCZYCIELI I PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMÓW NABÓR, ISEKRETARIAT, KADRY, SIO, TERMINOWE WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEBY PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA SZKOŁYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REDAGOWANIA PISM URZĘDOWYCH,INTERPRETOWANIA PRZEPISÓW, ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI OŚWIATOWEJ, PRZEPISÓW PRAWA OŚWIATOWEGO, KARTY NAUCZYCIELA I KODEKSU PRACYWYNAGRODZENIE: 2.800,00 ZŁ + PREMIA + WYSŁUGAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 IM. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Praca biurowa, kontakt z klientem, doradztwo techniczne, prowadzenie negoocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chotomów (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW NA RYNKACH EUROPY I AZJI, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY ELSTAR, OBSŁUGA KLIENTÓW
Biuro Techniczno - Handlowe ELSTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa administracyjna serwisu, pozyskiwanie flot pojazdów klientów zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-07-18 - Raszyn (mazowieckie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę, obsługa dokumentacyjna zmian wynagrodzeń, umów, zapewnienie monitorowania terminów w tym zakresie, zlecenie realizacji szkoleń BHP i badań lekarskich, przygotowywanie zestawienia do listy płac na podstawie ewidencji czasu pracy pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, administrowanie danymi osobowymi - prowadzenie procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-11-09 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, optymalizacja rozwiązań technicznych i dostosowanie ich do potrzeb i wymogów klienta, negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowanie umów, realizacja planu sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI LUB RUMUŃSKIMIEJSCE PRACY: RZESZÓW OBOWIĄZKI:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWA OBSŁUGATELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JĘZYKA: FRANCUSKIEGO, WŁOSKIEGO, HISZPAŃSKIEGO LUB RUMUŃSKIEGODOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawy kadrowo-płacowe
"Agro - Sieć" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami i klientami, analizowanie rynku i trendów cenowych, aktywne poszukiwanie i wybór nowych kontrahentów, negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzątanie obiektów wskazanych przez pracodawcę.
STANPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola wizualna części samochodowych w/g instrukcji pracy ,drobne prace produkcyjne (montaż naprawa
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Tychy (śląskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zambrów (podlaskie)
Budowanie wizerunku firmy na zewnątrz w social mediach, kompleksowa obsługa firmy w zakresie marketingu i public relations. Kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
EMALCO ENAMELWARE A. BRZOZOWSKA, W. BRZOZOWSKI s.c. - 2017-01-13 - Siedlce (mazowieckie)
nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Mława (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie.
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-02 - Oświęcim (małopolskie)
w/g stanowiska
Dyckerhoff Polska Sp. z o. o. - 2017-08-01 - Sitkówka (świętokrzyskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)