SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Siemianowice Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
min. 2000 zł brutto/ do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wznajomość branży i rynku metali nieżelaznych, łatwość nawiązywania kontaktów handlowych,operatywność i umiejętności organizatorskie,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Plebiscytowa 3/7, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Ulica pracodawcy: Plebiscytowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych ,obsługa polis ubezpieczeniowych
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe, psychologia, socjologia, zarządzanie, administracja; doświadczenie; 4 lata; znajomość j. angielskiego; samodzielność, um. pracy w stresie, dobra organizacja czasu pracy; zakres obowiązków: telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, aktywna sprzedaż usług firmy, koordynacja szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HPR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SELECTONE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
planowanie zaopatrzenia materiałowego dla grupy wyrobów, zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców, monitorowanie zdolności produkcyjnych współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych, utrzymywanie bazy danych o dostawcach-utrzymywanie i rozwój systemu planowania zaopatrzenia-kontakt z dostawcami zewnętrznymi, mile widziana znajomość systemu SAP
GENERAL ELECTRIC COMPANY POLSKA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
•WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH•KOMUNIKATYWNOŚĆ ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM•DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY•MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi
Adam Waligórski - 2016-10-17 - Ustroń (śląskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
Gromadzenie informacji rynkowych opracowanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,
Firma Handlowo Usługowa GNSBUD - 2018-07-12 - Świebodzin (małopolskie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego. Konsultacje transakcji, poszukiwanie nowych producentów.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
• obsługa klientów przy ladzie mięsnej• dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów• dbanie o czystość w miejscu pracy
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SP. Z O. O. - 2017-12-22 - Olesno (opolskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Norki (warmińsko-mazurskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Cieszków (dolnośląskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia -planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-06-14 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami
ZENON Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Brusy (pomorskie)
Sprzedaż umów i obsługa klientów w Salonie nc+ , przedstawianie ofert telewizji cyfrowej,
Amaro Kasprowicz Robert - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa i wsparcie techniczne dla użytkoników sieci komputerowej w liczbie około 200 stanowisk, utrzymanie i administracja podstawowymi usługami sieciowymi, obsługa systemu elektronicznej legitymacji studenckiej. Praca wymaga umiejętności samodzielnego zarządzania czasem i odpowiedzialności. Praca skupia w zakresie jednej z lokalizacji Uniwersytetu na terenie Katowic. Praca na obszarze działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 4600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość administracji systemami z rodziny Windows. Bardzo dobra znajomość w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego. Umiejętność tworzenia i utrzymywania serwisu www. Znajomość w zakresie funkcjonowania sieci informatycznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne przyswajanie treści z dokumentacji technicznych. Mile widziana znajomość ASP, Net, C# oraz systemu Linux. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30 (Tel. 32-208-35-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice) lub e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2017-07-12 - Mszana Dolna (małopolskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - wypisywanie zamówień na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - rozliczanie kierowców - zapewnienie właściwego stanu surowców - kontakt telefoniczny z klientami
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-05-04 - Września (wielkopolskie)
OBSŁUGA KOPARKI LUB SPYCHARKI
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Jodłownik (małopolskie)
Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno rachunkowym, wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej, rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych, bieżąca kontrola należności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2015-12-11 - Opole (opolskie)