SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Tarnowskie Góry oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi

Data publikacji: 2016-06-23

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa klienta, wspołpraca z firmami zewnętrznymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: będziński

Gmina pracodawcy: Będzin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Będzin

Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego

Numer budynku pracodawcy: 17A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 23.06.2016

Oferta pracy ważna do: 23.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

Obsługa sekretariatu zakładu pielęgniarstwa; obsługa systemu informatycznego: USUS, CELCAT; prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, archiwizowanie dokumentów wydziału; protokołowanie posiedzień rad wydziału.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-11-19 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW(NR 5246) - od 1 850 PLN

dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, współpraca z dyrekcją użytkownika
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piła (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 300 PLN

kierowca międzynarodowy, przwóz towarów
PHU K&K Krzysztof Kina - 2018-01-17 - Chwalęcice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 875 PLN

Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, -prowadzenie korespondencji projektowej,-przygotowanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją projektu,-opis faktur, rachunków i not, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,-przygotowanie organizacyjne szkoleń,-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,-rekrutacja uczestników szkoleń,-wykonywanie innych poleceń kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

dbanie o wizerunek firmy, projektowanie graficzne wizerunku firmy, filmów, wideoblogów itp. prowadzenie stron na portalach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 4878) - 2 100 - 2 700 PLN

rekrutacja i dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, sterowanie procesem adaptacji pracowników
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU INFORMATYCZNEGO - od 2 500 PLN

wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU KADR - 2 800 - 3 200 PLN

- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 600 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZY I RAPORTOWANIA - od 3 600 PLN

Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych.
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 15 PLN

skanowanie i zliczanie asortymentu w marketach
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 3 000 PLN

Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ - od 3 827 PLN

obsługa pojazdu obsługa pasażerów
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU ( PROCESS EXECUTIVE) - do 5 253 PLN

analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR O PŁAC- 937 - od 2 200 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników,ewidencji czasu pracy, nadzór nad czasem wolnym, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, rozliczaniem z ZUS, US.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA - 1 200 - 1 350 PLN

prowadzenie sekretariatu, wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i przekazywanie przekazywanie, prowadzenie rejestrów, organizowanie i przygotowywanie spotkań i zebarań służbowych, dbalość o stam i obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie akt osobowych wychowankówDomu Dziecka, odpowiadanie na pisma, przygotowywanie projektów zarządzań dyrektora, planowanie i dokonywanie bieżących zakupów na potrzeby Domu Dziecka, ewidencjonowanie i dysponowanie otrzymanymi darowiznami rzeczowymi, wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych, administrowanie budynkami i terenem placówki, przygotowywanie projektów i realizacja umów z dostawcami w zakresie bieżącego funkcjonowania placówki, przestrzeganie przepisó dotyczących ochrony danych osobowych, udział w procesie kontroli zarządczej i realizacja procesu samokontroli
Dom Dziecka - 2018-10-18 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 9 000 PLN

-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)