SPECJALISTA DZIAŁU KADR Katowice oferta pracy DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU KADR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grabowa 2, 40-172 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi programu PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość programu Symfonia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-172 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.dako-pt.com
Profil działalności pracodawcy:
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2018
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
*utrzymanie kontaktów z istniejącymi dostawcami surowców*przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych*zestawianie i analizowanie zebranych ofert z rynku*nadzorowanie terminowości i jakości dostaw surowców*realizacja planów zakupowych*ścisła współpraca z obszarem produkcji*raporowanie do kierownika Działu Surowcowego
HORTEX HOLDING S.A. - 2016-04-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)
praca z pacjentami
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
Przygotowanie danych do list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS, PIT, GUS, naliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych, opiekuńczych i innych świadczeń ZUS, wprowadzanie danych do programu komputerowego Kadry-Płace ( TETA), kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, dokonywanie potrąceń z list płac, sporządzanie deklaracji i raportów oraz przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP. Sporządzanie sprawozdań.Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślonyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Lubińska ;Kontakt kandydatów z pracodawcą: krystyna.zdziarska (at) spartan.wroc.pl, tel. 71 7388203Sala E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Promowanie firmy w internecie cyrylicznym, przygotowanie ofert handlowych na rynki wschodnie, praca z klientami
WELD TECHNOLOGIA ZGRZEWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Ząbki (mazowieckie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe. Praca 6-14.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wznoszenie budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Lwówek (wielkopolskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowejOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy zarejestrowanych w PUP w KolbuszowejRodzaj wyk. pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; rezlizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.Miejsce wyk. pracy: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 18.Praca w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
odbiór połączeń przychodzących,udzielanie informacji klientom w zakresie faktur i płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)doświadczenie w zakresie planowania logistycznegoumiejętność zarządzania zespołemdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myślenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracypraca polegać będzie na planowaniu i organizowaniu transportu (lądowego i lotniczego)1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Chmielowice (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
- wsparcie techniczne oferowane użytkownikom oprogramowania SAP, w ich codziennych czynnościach, -konfigurację oprogramowania SAP FICO, a także w razie konieczności wprowadzanie w nim zmian, -wsparcie systemu w zakresie implementacji i integracji procesów finansowo- księgowych, -aktualizację wewnętrznych procedur oprogramowania SAP, tworzenie do nich instrukcji, -badanie nowych transakcji, jak również tworzenie scenariuszy testowych oprogramowania SAP, optymalizacja i usprawnianie procesów finansowo- księgowych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; transport pościeli, odzieży w godzinach rannych; 1/2 etatu; miejsce pracy: teren Gliwic;
AL-CHEM S.C. Pralnia Wodno Chemiczna - 2018-05-14 - Gliwice (śląskie)
-sprzedaż w sklepie stacjonarnym, -przedstawiciel handlowy- jazda samochodem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rożnowa (małopolskie)
-Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, pomoc w prowadzeniu prac księgowo - finansowych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt: 512-021-944-CV na mail: info (at) gladpol.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-08-25 - Tczew (pomorskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych sporządzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie nie jest wymagane; b. dobra znajomośż j. angielskiego; komunikatywność; skrupulatność; dociekliwość; zaangażowanie oraz krytyczne podejście i konstruktywna krytyka; mile widziana znajomość tematyki technologii internetowych; szukanie błędów w tworzonych aplikacjach internetowych oraz opis kroków do ich reprodukcji w j. angielskim; tworzenie opisu wymagań na podstawie dostarczonej dokumentacji; koordynacja pracy pomiędzy zespołem programistów a Product Managerem; raportowanie postępu prac nad projektem; proponowanie ewentualnych ulepszeń tworzonych stron; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MOBILEWEB PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obróbka elementów na maszynach stolarskich i produkcja elementów meblowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Kęty (małopolskie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)