SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łódź oferta pracy RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 108, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: staż pracy 10 lat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość rynku upominkowo- artystycznego
Nazwa pracodawcy: RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 108, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej pracowników, konstruowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
-analizowanie rynku i ofert konkurencji-pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi-analizowanie wyników sprzedaży-tworzenie ofert handlowych-reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
"BAR-GUM II" MARIUSZ BAR W MARKOWEJ - 2016-09-14 - Markowa (podkarpackie)
Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa kanału sprzedaży bezpośredniej i internetowej, obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zagadki (łódzkie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wągrowiec (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa stałych kilentów, przyjmowanie i monitorowanie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie statystyk i raportów sprzedażowych
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2016-06-01 - Rusiec (łódzkie)
Pełna księgowość, rozliczanie miesiąca, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz kontrola merytowyczna i bieżąca, weryfikacja dokumentów, przygotowanie rejestru VAT i deklaracji VAT 7 i VAT UE. Praca od pon. do pt. w godz. 8-16.
REHA PLUS S.A. - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie ofert handlowych, zamówień środków, udział w przetargach.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)
RefDo30wyszukiwanie, przygotowywanie oraz monitorowanie ofert, negocjacje warunków handlowych, kontakt z klientem, uczestniczenie w szkoleniach, realizowanie nałożonych i własnych planów sprzedaży, nadzór nad serwisem
EVEREST INVESTMENT Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
wg stanowiska
HR - Trans Wójcik Transp. Krajowy i Międzynarod. sp. j. Kwilcz - 2016-02-03 - Kwilcz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów zgodnie ze strategią firmyDbałość o wizerunek szkoły;Współpraca z innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi; Planowanie i realizacja działań i zarządzanie lokalnym budżetem marketingowym
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2017-10-26 - Chorzów (śląskie)
znajomość technik sprzedaży i doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem, samodyscyplina i determinacja w osiąganiu celów,doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów, dobra organizacja pracy, zdolności interpersonalne, zaangażowanie i odpowiedzialność, pozytywne nastawienie,aktywna sprzedaż, prezentacja produktów i udział w akcjach promocyjno-handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, rozmowy handlowe i budowanie trwałych relacji z klientami,
PALSON-POLSKA - 2017-05-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy.Pomoc przy organizacji szkoleń, badań lekarskich.Zadania administracyjne, kadrowe.Obsługa komputera i urządzeń biurowych.Koordynacja pracy pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
SPORZĄDZANIE NOT I DEKLARACJI PODTAKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Dzierzgoń (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie rozmów wspierających, dokumentowanie -sprawy administracyjne. Uczestnictwo w akcjach profilaktycznych konkursu wiedzy o uzależnieniach. Kandydaci proszeni są o umawianie na spotkanie z dyrektorem za pośrednictwem sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2018-05-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, chorobowe) wystawianie zaświadczeń o zarobkach, swiadectw pracy, Z-3, RP-7
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2015-12-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Pzygotowywanie receptury zgodnie z zawartością kalorii posiłków. Przygotoywywanie dań gotowych w zależności od ilości kalorii.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Częstochowa (śląskie)