SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC -2121 Świdnica oferta pracy POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC -2121
Wynagrodzenie: 1 900 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa płacowa pracowników tymczasowych, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, chorobowe) wystawianie zaświadczeń o zarobkach, swiadectw pracy, Z-3, RP-7
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hetmańska 14-16, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, chorobowe) wystawianie zaświadczeń o zarobkach, swiadectw pracy, Z-3, RP-7
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 900 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC -2121
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 900 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, staż pracy minimum 2 lata doświadczenia, bardzo dobra znajomość MS Office, dyspozycyjność, znajomość programu TETA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Hetmańska 14-16, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + lm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Hetmańska
Numer budynku pracodawcy: 14-16
Profil działalności pracodawcy: 2015
danePracodawcy_nrKraz: 8931
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data dodania oferty pracy: 15.12.2015
Oferta pracy ważna do: 12.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie technicznych opisów artykułów dla sklepów internetowych
Morion Adam Suchy - 2018-02-27 - Świerklaniec (śląskie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
umiejętność oceny jakości kamieni używanych w budownictwie (marmur, granit, piaskowie, alabaster), wyrobów ceramicznych, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych długofalowych realacji biznesowych z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa systemu handlowegorealizacja zamówieńsporządzanie ofertdziałania sprzedażowe i marketingowefakturowanie
IBC Service Olesz Jacek - 2016-05-13 - Ustroń (śląskie)
Wykonywanie zdjęć, obróbka i wprowadzanie do sklepu internetowego, sprzedaż stacjonarna.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
Marketing, reklama, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, usługi administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
Bieżące naprawy aut ciężarowych,drobne prace naprawcze na warsztacie(spawanie itp.)
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2016-06-23 - Kutno (łódzkie)
pozyskiwanie klientów z Polski i Ukrainy utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami w kraju i za granicą ,tworzenie ofert handlowych,dokonywanie zakupów bezpośrednio od dostawców ,sporządzanie dokumentów dot.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z wykorzystaniem biblioteki programów CAD i ARKON, - uzupełniania strony internetowej, - przygotowywanie ofert handlowych
Zakład Meblowy WB DUET Waldemar Boczkowski - 2016-09-21 - Kościerzyna (pomorskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
import surowców i materiałów, monitoring zapotrzebowania na wymagane surowce, pozyskiwanie nowycch źródeł zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wiskitki (mazowieckie)
sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert i umów, obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań, dbanie o wizerunek formy; godz.pracy: 9:00 do 17:00
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-20 - Zawadzkie (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji HAACAP
NATMAR SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Połczyno (pomorskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętzrnych i ich wpływu na proces rejkrutacji; - przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; - współpraca z Działem Rekrutacji; - wspołpraca z klientem końcowym. Praca w godz.: 8-16. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganiaprzepisów BHP na budowie Elektrowni Opole - sporządzanie IBWR, OR iinnych dokumentów - zgłaszanie (nowych) pracowników na szkoleniabhp, sporządzać pozwolenia na prace na budowie, kontakt ze służbamiBHP z bezpośredniego nadzoru, praca w godz. 7-15
Roko Sp.z o.o - 2016-03-10 - Brzezie (opolskie)
obsługa klientów zagranicznych w biurze, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, wycena dachów, sprzedaż towarów
TRANSBLACH JAN RUSIN - 2018-05-09 - Lubin (dolnośląskie)
rozliczanie i ewidencja czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
Transfer danych płacowych z programu płacowego na nową platformę.
AXAMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Ropczyce (podkarpackie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-03-10 - Brzesko (małopolskie)
wg stanowiska - kontakt z pracodawcą tel 71-3891116; e-mail : kadry (at) igbpiast.pl
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2016-05-10 - Wołów (dolnośląskie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)