SPECJALISTA DO SPRAW KADR Międzyrzecz oferta pracy KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS

Data publikacji: 2018-05-15

Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)

Pracodawca: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy- 2 lata

Nazwa pracodawcy: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: międzyrzecki

Gmina pracodawcy: Międzyrzecz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2018

Data dodania oferty pracy: 15.05.2018

Oferta pracy ważna do: 14.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S PŁAC - od 2 000 PLN

Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ (OFERTA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA ZGODNIE Z ART. 150F) - od 1 850 PLN

obsługa i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe - fryzjer. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FREESTYLE KATARZYNA MAZIARZ - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS DOKUMENTACJI - od 3 000 PLN

- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 338 - od 2 400 PLN

kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 3 493,21 PLN

Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

wyszukiwanie zamówień, sporzadzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie i wyceny, kontakt z odbiorcami, monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 400 PLN

• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA - DORADCA SERWISOWY-BRYGADZISTA - 2 000 - 2 500 PLN

Weryfikacja czynności wykonywanych przez mechaników/serwisantów - samochody ciężarowe, pomoc techniczna, wypełnianie dokumentów typu faktury, zestawienia, nadzór nad grupa 8 osób, tłumaczenia instrukcji i reklamacji - j. angielski. Praca w godz. 7.00-15.00 i 14.00-22.00
Firma Handlowo Usługowa "Polcar" Rafał Kopaczewski - 2015-10-23 - Poczesna (śląskie)

SPECJALISTA, TŁUMACZ POLSKO-NIEMIECKIEGO CENTRUM WSPÓŁPRACY Z SIEDZIBĄ W ŚWIECKU WYDZIAŁU GRANICZNEGO - od 2 636,49 PLN

-tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-02 - Świecko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH WIĘZI Z KONTRAHENTEM, ,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA/KONSULTANT DS. ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 9,3 - 10 PLN

Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2091) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Opieka i pielęgnacja podopiecznych domu pomocy społecznej w Lubkowie.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Lubkowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 7 000 PLN

wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-26 - Dębica (podkarpackie)

BARMAN/KA - do 2 775 PLN

Obsługa baru restauracji (przygotowywanie napojów), obsługa konsumenta restauracji. Prace porządkowe na stanowisku.
AMAZONKA - 2016-11-21 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MASZYN ROLNICZYCH - od 3 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPrezentacja oferty firmyDoradztwo w zakresie oferowanych usługpraca w terenie (powiat leszczyński)
Agrohandel s.j. A.Plecety, I.Plecety - 2016-05-25 - Lipno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

budowanie i administrowanie bazą klientów firmy, pozyskiwanie klientów, wycena towarów i usług firmy oraz sporządzanie ofert dla klientów organizacja transportu sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Złotoryja (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)