SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Bytów oferta pracy KUPROLETY.PL Artur Przyczka

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Znajomość obsługi stron internetowych, sklepu internetowego.

Data publikacji: 2018-03-14

Lokalizacja: Bytów (pomorskie)

Pracodawca: KUPROLETY.PL Artur Przyczka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ogrodowa 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Znajomość obsługi stron internetowych, sklepu internetowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2018

Nazwa pracodawcy: KUPROLETY.PL Artur Przyczka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

Adres pracodawcy:
Ogrodowa 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: bytowski

Gmina pracodawcy: Bytów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytów

Ulica pracodawcy: Ogrodowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2018

Data dodania oferty pracy: 14.03.2018

Oferta pracy ważna do: 13.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA - od 2 775 PLN

Promocja i budowanie marki za pomocą Instalgramu, analiza rynku mediów społecznościowych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OCHRONY OSÓB I MIENIA - od 2 100 PLN

ochrona osób i mienia
DERSŁAW Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Zawada (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

Przygotowywanie pfert handlowych, negocjowanie warunków pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Narol (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 2 750 - 3 300 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIENIA I PŁAC - od 3 000 PLN

Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników. Obsługę pracowników w zakresie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS, wpółpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi. Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego.
AWBUD S.A. - 2016-07-11 - Fugasówka (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM TURECKIM (CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE WITH TURKISH) - od 6 650 PLN

Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACYMIĘDZYNARODOWEJ - od 1 850 PLN

1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII - 2 488,33 - 3 493 PLN

*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MEBLI - 2 500 - 3 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - od 4 500 PLN

wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)

KIEROWCA - od 2 120 PLN

W ZAWODZIEPRACA- TEREN POWIATU ZĄBKOWICKIEGOPRAWO JAZDY KAT. B + PRAWO JAZDY KAT. C
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS - 2018-02-21 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PASZPORTYZACJI SMALLWORLD/PROJEKTOWANIA SIECI TEL. - od 2 800 PLN

Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (NR 0724) - od 2 000 PLN

planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie, doradztwo personalne, kontrolowanie kosztów i innych zagadnień finansowych
PRELFAST WIKTOR PAWLAK - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

-aktywna sprzedaż części samochodowych- budowanie partnerskich relacji z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- współpraca z innymi działami firmy- obsługa dokumentacji, zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami
MAMAUTO Spółka Jawna - Adam Kula, Maciej Kula - 2018-06-07 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 200 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYM - 3 000 - 3 500 PLN

Praca w sklepie spożywczo - przemysłowym. Przyjmowanie, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.Możliwość przyuczenia do zawodu.Miejsce wykonywania pracy: Huta Mińska lub Grzebowilk lub Marianka
HANDEL WIELOBRANŻOWY Andrzej Obłoza - 2017-02-01 - Huta Mińska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-09-23 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 850 PLN

pozyskiwanie nowych rynków zbytu na terenie UE
FABIEN Grzegorz Tomaszczyk - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RYNKÓW ARABSKICH - do 3 400 PLN

Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 000 PLN

Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych, prowadzenie procesu rekrutacji od początku dokońca, poszukiwanie i selekcja kandydatów, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenie bieżącej administracji idokumentacji przebiegu procesu rekrutacji rozbudowa i aktualizacja bazy rekrutacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 400 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)