SPECJALISTA DO SPRAW KADR Sopot oferta pracy Zespół Szkół Nr 1
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 316 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Nr 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Książąt Pomorskich 16/18, 81-749 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 316 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 316 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karnoskarbowe; nieposzlakowana opinia; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku; preferowane wykształcenie wyższe i minimum 2 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy; dodatkowe: doskonała znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, przepisów oświatowych i samorządowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych; praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera; znajomość programów: SIO, Progman Kadry; samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań; wysoka kultura osobista; umiejętności analityczne i interpersonalne. Praca na pół etatu od pn. do pt. w godz.: 08:00-12:00. Miejsce pracy: Sopot. Kontakt: wymagane dokumenty proszę składać w sekretariacie szkoły Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Książąt Pomorskich 16-18, 81-749 Sopot z dopiskiem NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR lub drogą elektroniczną na adres e-mail: zs1-ksiegi (at) zs1sopot.pl w terminie do 09.02.2018r. do godz. 13:00.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Książąt Pomorskich 16/18, 81-749 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny; 2) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) kserokopie świadectw pracy; 4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe; 5) oświadczenie o niekaralności; 6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą elektroniczną: Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie, ul. Książąt Pomorskich 16-18, 81-749 Sopot z dopiskiem NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. KADR lub drogą elektroniczną na adres e-mail: zs1-ksiegi (at) zs1sopot.pl w terminie do 09.02.2018r. do godz. 1300 2. Dokumenty złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej szkoły: www.zs1sopot.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Sopot
Gmina pracodawcy: Sopot
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sopot
Ulica pracodawcy: Książąt Pomorskich
Numer budynku pracodawcy: 16/18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wypełnianie dokumentów dot. przewozu i wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Tarczyn (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa systemu symfonia ERP pod katem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz ich instalacja i konfiguracja. Zmiany 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wykonywanie przewozu towarów zgodnie z dyspozycją. Prowadzenie oraz dbanie o kompletność dokumentacji ( dot. czasu pracy i dostaw oraz samochodu). Utrzymywanie powierzonego pojazdu w stałej gotowości technicznej oraz zabezpieczenie go przed dostępem osób nieuprawnionych, uszkodzeniem lub utratą. Dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Drokan-1 Potyrała S.C - 2016-03-11 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie produkcji, zarządzanie zasobami ludzkimi, pisanie zleceń produkcyjnych
P.W. Karton - 2018-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Call Center; przygotowywanie ofert sprzedaży; sprzedaż detaliczna i hurtowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żary (lubuskie)
Prace administracyjno - biurowe związane z realizacją usług transportowo - spedycyjnych.e-mail: marta (at) magtrans.eu
Magtrans Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
realizacja zakupów materiałów produkcyjnych, koordynowanie procesu realizacji złozonych zamówień, kontrola dokumentacji, sporzadzanie raportów dot. zakupów handlowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich
Zakład Fryzjerski Antoni Młynek - 2018-05-14 - Sieradz (łódzkie)
nabywanie umiejętności w zakresie rozliczania zużycia paliwa, ewidencji przebiegu kilometrów, nadzoru nad pracą działu transportu, rozliczanie kont pracy, zlecanie napraw bieżących pojazdów oraz pomoc w sprawdzaniu stanu technicznego pojazdów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Pińczów (świętokrzyskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Łódź (łódzkie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych (w tym ocena surowca mięsnego, substancji dodatkowych oraz ocena produktu gotowego), kontrola wyrobu gotowego pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, sporządzanie raportów jakościowych, współudział w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
pisanie oraz rozliczanie projektów z WRPO /wniosków inwestycyjnych /RPO, ZUS Prewencja, pożyczki unijne, praca biurowa
A&S Golden Grant Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe1 zmiana: 7:30-15:30wynagrodzenie: 2100 zł brutto
FIRMA USŁUGOWA "KOSZ" Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości.
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2018-02-13 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów graficznych, druk wielkoformatowy oraz laserowy (naklejki, wizytówki, ulotki itp.), wykonywanie szyldów, tablic, banerów. Obsługa klienta. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00.
PHU "REWA" EWA URBANOWICZ - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Obsługa wtryskarek, urządzeń do recyklingu, załadunek, rozładunek.
Zakład Ślusarski - Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych - 2018-06-13 - Nysa (opolskie)