SPECJALISTA/KONSULTANT DS. ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA/KONSULTANT DS. ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 9,3 - 10 PLN
Zakres obowiązków: Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 32C, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 9,3 - 10 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
9,30 zł netto /godz. lub 10 zł netto/ godz. + prowizja
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/KONSULTANT DS. ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 9,3 - 10 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 32C, 80-394 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 32C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.06.2016
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 09.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Podstawowe zadania:•Koordynowanie dostaw i odbiorów żywności oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie•Przyjmowanie i rozdysponowanie żywności w terminie przydatności do spożycia•Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych i kartotek odbiorców żywności•Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partnerami Banku Żywności•Współpraca w zakresie pozysku żywności , magazynowania i transportu•Przygotowywanie dokumentacji magazynowej do księgowości,•Planowanie tras samochodowych związanych z pozyskiwaniem i wydawaniem żywności•Kontrola przeprowadzonych inwentaryzacji stanów magazynowych, minimum raz na kwartał•Archiwizowanie dokumentów•Odbiory drobnych darowizn żywności ze sklepów i hurtowni na terenie Olsztyna
Bank Żywności w Olsztynie - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. klienta biznesowego
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Tworzenie FIXLETÓW; testowanie FIXLETÓW; analizowanie przekazanych do produkcji FIXLETÓW; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka RELEVANCE; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 10.08.2016 do 10.08.2019. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot. - tworzenia, testowania i analizy Fixletów; - tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance; Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
kompletowanie elementów tapicerskich, dostarczanie skompletowanych elementów na stanowiska tapicerskie,współpraca z tapicerami; praca w godz. 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawca w godz. 10-14
IMS SOFA Sp. z o.o. Oddział w Kobylnicy - 2016-04-14 - Kobylnica (pomorskie)
• wsparcie techniczne klienta zewnętrznego,• przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych,• koordynacja i eskalacja incydentów, monitorowanie terminowości realizowanych zgłoszeń,• prowadzanie dokumentacji technicznej,• wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych i konfiguracyjnych
Systegra IT Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości klientów. zakres obowiązków,a co za tym idzie wynagrodzenie, bedzie w zależności od umiejętności i doświadczenia kandydata/kandydatki wzrastać.
Pronet sp. z o.o. - 2018-05-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rusiec (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż, wykładanie towaru
Bik Małgorzata - 2017-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
dozór obiektu
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Chojnów (dolnośląskie)
- tłumaczenie dokumentacji- logistyka- zamawianie towaru- kontakty telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Klimkówka (podkarpackie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczoną przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
kontakt przez OHP - 2018-06-08 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klienta,doradztwo w zakresie nawożenia , upraw, ochrony roślin, pozyskiwanie nowych klientów.Praca na terenie województwa Warmińsko- Mazurskiego i Podlaskiego
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
cv z zaznaczeniem stanowiska pracy należy składać osobiście w recepcji salonu BMW w godz. 8-19kompleksowa obsługa spraw gwarancyjnych
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Świlcza (podkarpackie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
PRACA W SEKRETARIACIE SZKOŁY: BIEŻĄCE PROWADZENIE SEKRETARIATU, PROWADZENIE EWIDENCJI KORESPONDENCJI, DOKUMENTACJI UCZNIOWSKIEJ, ZAPOZNANIE Z PROWADZENIEM KADR W ZAKRESIE PRACY SZKOŁY
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych
SKAREM Sp. z o.o. Oddział Rzeszów - 2016-04-26 - Sanok (podkarpackie)
- prowadzenie strony internetowej;- kontakt z klinetem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Łebieniec (pomorskie)
SPORZĄDZANIE WYCEN STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, DORADZTWO TECHNICZNE
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O - 2017-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-19 - Tajęcina (podkarpackie)
wydawanie posiłków; sporządzanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Tworzenie strategii marketingowej firmy.- Tworzenie i realizacja polityki promocyjnej firmy oraz projektów marketingowych.- Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnymi.- Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-07-29 - Ćmielów (świętokrzyskie)