SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Skarżysko-Kamienna oferta pracy TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikacja ustna/ komunikatywność. Znajomość technik negocjacyjnych. Obsługa komputera i wykorzystanie internetu.
Nazwa pracodawcy:
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Adres strony pracodawcy: http://www.toalety.pl
Profil działalności pracodawcy:
Celem prowadzonej działalności firmy jest zapewnienie maksymalnego komfortu i godnych warunkówsanitarnych wszędzie tam, gdzie infrastruktura otoczenia nie jest dostatecznie rozwinięta. Realizujemy to poprzez udostępnianiei pełną obsługę ekologicznych przenośnych kabin WC. Stosowanie naszych toalet spełnia wymagania inspekcji sanitarnych,inspekcji pracy oraz wydziałów ochrony środowiska w zakresie warunków pracy i usuwania zanieczyszczeń. Nasze toalety niewymagają podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej, a wszelkie czynności związane z ich instalacją wykonujemy bezpłatnie wewłasnym zakresie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie rozmów telefonicznych, ewidencja dokumentacji, wsparcie organizacyjne Dyrektora, Prezesa, koordynowanie zamówień.
Egips sp. zo.o. - 2018-01-04 - Kleszczów (łódzkie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa klienta detalicznego i hurtowego. Praca w Dalanówku w godz. 8-16.
HURTOWNIA MOTORYZACYJNA MOTPOL - ZDZISŁAW WALTER SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Płońsk (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
czyszczenie kotłów energetycznych i zasobników węglowych
GOREM Sp. z o. o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie list płac, księgowanie list płac, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 695 021 387.
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa klienta oraz systemu sprzedaży internetowej.Wykształcenie średnie, znajomość dowolnego języka obcego (angielski/niemiecki/czeski) w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
przygotowywanie strategicznych kontraktów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, koordynację realizacji pozyskanych zleceń, budowanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów i raportów techniczno-handlowych
CHEMOSERVIS-DWORY SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Oświęcim (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa kontrahentów, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ATLAS MEBLE KUCHENNE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
-SPRZEDAŻ TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świebodzin (lubuskie)
j.w.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem biznesowym.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa klienta.Godziny pracy 8-16. Po okresie próbnym przewidziana umowa na 30 miesięcy.
"ONE TAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż wyrobów węglowych, wystawianie faktur, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-08-10 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z partnerami.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)
Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)