SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Skarżysko-Kamienna oferta pracy TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: -obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku

Data publikacji: 2017-01-27

Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

Pracodawca: TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikacja ustna/ komunikatywność. Znajomość technik negocjacyjnych. Obsługa komputera i wykorzystanie internetu.

Nazwa pracodawcy:
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Adres pracodawcy:
31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Adres strony pracodawcy: http://www.toalety.pl

Profil działalności pracodawcy:
Celem prowadzonej działalności firmy jest zapewnienie maksymalnego komfortu i godnych warunkówsanitarnych wszędzie tam, gdzie infrastruktura otoczenia nie jest dostatecznie rozwinięta. Realizujemy to poprzez udostępnianiei pełną obsługę ekologicznych przenośnych kabin WC. Stosowanie naszych toalet spełnia wymagania inspekcji sanitarnych,inspekcji pracy oraz wydziałów ochrony środowiska w zakresie warunków pracy i usuwania zanieczyszczeń. Nasze toalety niewymagają podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej, a wszelkie czynności związane z ich instalacją wykonujemy bezpłatnie wewłasnym zakresie.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 27.01.2017

Oferta pracy ważna do: 26.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S KANCELARYJNO - BIUROWYCH - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie rozmów telefonicznych, ewidencja dokumentacji, wsparcie organizacyjne Dyrektora, Prezesa, koordynowanie zamówień.
Egips sp. zo.o. - 2018-01-04 - Kleszczów (łódzkie)

POMOC KUCHENNA (Z) - do 1 000 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 3 000 PLN

Obsługa klienta detalicznego i hurtowego. Praca w Dalanówku w godz. 8-16.
HURTOWNIA MOTORYZACYJNA MOTPOL - ZDZISŁAW WALTER SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 700 PLN

Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU I ADMINISTRACJI SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 6 000 PLN

KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)

CZYŚCICIEL KOTŁÓW ENERGETYCZNYCH - do 2 000 PLN

czyszczenie kotłów energetycznych i zasobników węglowych
GOREM Sp. z o. o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR, PŁAC, SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 500 - 3 000 PLN

Sporządzanie list płac, księgowanie list płac, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie faktur sprzedażowych. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 695 021 387.
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 920 PLN

Praca biurowa, obsługa klienta oraz systemu sprzedaży internetowej.Wykształcenie średnie, znajomość dowolnego języka obcego (angielski/niemiecki/czeski) w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

SPECJALISTA DS REALIZACJI KONTRAKTÓW - od 4 500 PLN

przygotowywanie strategicznych kontraktów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, koordynację realizacji pozyskanych zleceń, budowanie dobrych relacji z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów i raportów techniczno-handlowych
CHEMOSERVIS-DWORY SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

Bieżąca obsługa kontrahentów, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ATLAS MEBLE KUCHENNE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

-SPRZEDAŻ TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO DZIAŁU MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem biznesowym.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI (1/2 ETATU) - 1 462,5 - 2 160 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa klienta.Godziny pracy 8-16. Po okresie próbnym przewidziana umowa na 30 miesięcy.
"ONE TAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO - od 2 200 PLN

sporządzanie zapotrzebowania na środki Funduszu Pracy na Refundację kosztów szkolenia zawodowego, wysyłanie środków na konta pracodawcom we współpracy z działem finansowym, sporządzanie korekt zaświadczeń o Pomocy De minimis
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH - od 2 100 PLN

prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 500 PLN

sprzedaż wyrobów węglowych, wystawianie faktur, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM WĘGIERSKIM - do 3 491,97 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 3 400 PLN

utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-08-10 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. INNOWACJI W ROLNICTWIE I NA OBSZARACH WIEJSKICH - od 2 400 PLN

Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - do 2 770 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z partnerami.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) - 3 500 - 4 500 PLN

obdługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - do 2 350 PLN

- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)