SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Czersk oferta pracy SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "RÓWNOŚĆ"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, PFRON, GUS.
Data publikacji: 2020-12-03
Lokalizacja: Czersk (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "RÓWNOŚĆ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 10, 89-650 Czersk, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, PFRON, GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czersk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2202
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czersk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Data zakończenia pracy: 04.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane doświadczenie zawodowe w obsłudze kadr i płac. Znajomość przepisów prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społęcznych, obsługa kontrahenta. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność..2020 KH
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "RÓWNOŚĆ"
danePracodawcy_nip: 5550006306
danePracodawcy_regon: 000451501
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Pomorska 10, 89-650 Czersk, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: chojnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2202
Gmina pracodawcy: Czersk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Czersk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928920
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcfe5b4653bd1ded5917d813a6ee793f
Podobne oferty pracy
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Anglii
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Oferta dla osób powyżej 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków:Biężące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy. Dbałość o rozwój merytoryczny i osobisty. Między innymi: pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę cywilnoprawmych. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Współpraca z innymi działami.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: KobiórPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Tranz-Tel Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kobiór (śląskie)
- prowadzenie zamówień na rury stalowe pod względem technicznym oraz rejestrowanie i opracowanie potwierdzeń zamówień na rury według obowiązujących norm, warunków technicznych i uzgodnień z klientami,- przygotowanie rozpracowań technologicznych,- opracowanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe poprzez określenie wymagań dla wyrobu w zakresie wytwarzania, kontroli i badań w celu spełnienia wymagań Klienta- analizowanie jakość wsadu, jego składu chemicznego, warunków dostaw i decydowanie o jego zagospodarowaniu
ALCHEMIA S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2019-11-15 - Zawadzkie (opolskie)
wykładanie brakującego towaru, ważenie i dokładanie na życzenie klienta, dbanie o czystość na stoisku; praca w Carrefour ul. Popławska, Pabianice; wynagrodzenie 13 zł/godz. - umowa zlecenie do 30.11.2017;
Gruppo Trade Service-Polska sp. z o.o. - 2017-10-13 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa programów sprzedaży FPP, obsługa programów ratalnych, obsługa klienta, wykładanie towaru na miejsca ekspozycji
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych: umowy, świadectwa pracy, sporządzanie listy płac, rejestry, przygotowywanie raportów do ZUSu, US, GUS i PFRON. Praca od pon-pt w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie od 3 200- 3 650zł (w zależności od stażu).
Szkoła Podstawowa im. Włodzimierza Puchalskiego w Otrębusach - 2019-07-30 - Otrębusy (mazowieckie)
- Dozowanie składników lakierniczych, nakładanie powłok lakierniczych. Przygotowanie elementów do malowania (szlifowanie, szpachlowanie).- Miejsce wykonywania pracy: Teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu - 50%).- Praca na jedną zmianę w godz. między 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania,sporządzanie listy płac, sprządzanie deklaracji PIT, ZUS,weryfikacja sald kont księgowych dotyczących płac
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
Rekrutacja i aktywne poszukiwanie pracowników, obsługa dokumentacji biurowej, wymiar czasu pracy 35h/tydzień
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Kraków (małopolskie)
Znajomość praktycznych zasad księgowości oraz przepisów podatkowych; księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-08-17 - Lublin (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
obsługa reklamacji (rejestracja, rozpatrywanie, realizacja) obsługa posprzedażowa, sprzedaż części zamiennych do łodzi, zamawianie części, organizowanie wysyłek, fakturowanie
MIRAGE BOATS W.BYCHTO I WSPÓLNICY Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-30 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2019-07-12 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
- obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);- przeprowadzanie kontroli warunków pracy;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;- przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;- współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;- prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;- prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;- sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- rozliczanie delegacji pracowniczych;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- ewidencja zwolnień lekarskich;- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-07-26 - Białystok (podlaskie)
1. nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2. przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3. prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4. ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5. współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2020-11-19 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Przewidywany okres zatrudnienia: rok.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Szewska 18, ul. Św. Mikołaja 67, pl. Dominikański 1.
ELŻBIETA WIESŁAWSKA EXPOL - 2020-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozówj sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z kontrahentami i klientami indyjskimi.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
TRANS&BUD&INSTAL MARCIN BICZEWSKI - 2017-08-09 - Jasień (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA SAMOCHODÓW DO NAPRAWY, WYDAWANIA PO NAPRAWIE, WYSTAWIANIA FAKTUR, ROBIENIE OFERT, ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA MAGAZYNU
GAZMOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2020-01-29 - Żychlin (łódzkie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Rybnik (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
DROPIEWSKA BOGUMIŁA - 2018-01-10 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa programu handlowego Subiekt, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, tworzenie ofert handlowychJedna zmiana 7-15 pn-ptoferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Włodawa (lubelskie)