SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ( 401 J) Józefów oferta pracy Biuro Rachunkowe HaBer s.c.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ( 401 J)

Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klientów Biura Rachunkowego

Data publikacji: 2018-07-21

Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)

Pracodawca: Biuro Rachunkowe HaBer s.c.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Graniczna 4a, 05-410 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa klientów Biura Rachunkowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC ( 401 J)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Józefów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe HaBer s.c.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Adres pracodawcy:
Graniczna 4a, 05-410 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: otwocki

Gmina pracodawcy: Józefów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Józefów

Ulica pracodawcy: Graniczna

Numer budynku pracodawcy: 4a

Profil działalności pracodawcy: Księgowość

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.07.2018

Data dodania oferty pracy: 11.07.2018

Oferta pracy ważna do: 31.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU- 438 - od 3 125 PLN

TEST RYNKU PRACYobsługa zamówień, nazdór mad złożonymi zamówieniami, tłumaczenie, współpraca z klientami i dostawcami z kraju UE oraz probałtyków
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rusko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 10 PLN

WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-07-12 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA W BIURZE GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM - od 3 000 PLN

nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych inwestycji i remontów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną, sztuką budowlaną ora zawartymi przez AP umowami;współpraca z urzędami i innymi instytucjami w celu ustalenia zakresu i terminu inwestycji;prowadzenie dokumentacji technicznej i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych;analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów remontowo budowlanych;współpraca z wykonawcą prac budowlanych, projektantami i innymi zespołami technicznymi;nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP podczas inwestycji;udział w rocznych i pięcioletnich kontrolach obiektów budowlanych;zarządzanie budynkami Akademii Pomorskiej w Słupsku;przygotowywanie kosztorysów projektowych i inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych;Pracodawca oferuje: umowę o pracę po 3 6 miesięcznym okresie próbnym, adekwatne warunki płacy do kompetencji i zaangażowania, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju osobistego, w tym udział w szkoleniach, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i współpracy
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-01-05 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 100 PLN

Przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, wydawanie towarów z magazynu, układanie przyjetych towarow, prawidłowe oznakowanie towarów, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie. Umowa o pracę na cazs określony-oferta pracy tymczasowej. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Proponoawny okers zatrudnienia: 1 rok lub więcej. Oferta dostępna w sali D
QOOPMARK HR SP. Z O.O. - 2018-02-09 - Siechnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 5 000 PLN

- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 997,4 PLN

wg zakesu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)

FRYZJER-KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA SMT / MONTER URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH - od 2 000 PLN

Obsługa maszyn linii produkcyjnej do montażu, czytanie schematów elektronicznych w tym SMD
"PLUM" sp. z o.o. - 2017-04-28 - Ignatki (podlaskie)

SPECJALISTA DS.KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

* SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH LIST PŁAC, UMÓW ZLECEŃ I DZIEŁO;◾PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI DO ZUS, PIT, PFRON,◾SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, ŚWIADECTW PRACY I INNYCH DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIENIEM;◾PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH;◾PRZYGOTOWYWANIE ROCZNYCH ROZLICZEŃ PODATKOWYCH PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11;◾OBSŁUGA UMÓW ZLECEŃ, O DZIEŁO;◾PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIENIEM PRACOWNIKÓW;◾TWORZENIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH;◾KONTROLA WAŻNOŚCI BADAŃ LEKARSKICH;
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - do 2 350 PLN

Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość branży elektrycznej; dobra organizacja pracy; zdolności negocjacyjne; Zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, kontrola realizacji zamówienia, szczegółowa analiza dostawców, negocacje, utrzymywanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - 2 300 - 3 500 PLN

ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I TURECKIM - od 2 500 PLN

odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 100 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, monitorowanie oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KASJER -DYSPONENT - do 1 850 PLN

wypłaty wpłaty,obsługa kasy ,raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Chorzele (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szepietowo (podlaskie)

SZWACZKA KRAWCOWA - od 1 850 PLN

naprawa odziezy
Anna Chałupa - 2016-06-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 1 800 PLN

sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWYCH - do 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. USŁUG PORZĄDKOWYCH - do 2 200 PLN

Nadzór nad pracownikami porządkowymi.
"ABC Service" Spółka z o.o. - 2015-12-17 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ IT (IT ANALYST) - do 9 555 PLN

Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy; Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnik (lubelskie)


Wybierz powiat