SPECJALISTA DO SPRAW KADR Bolesławiec oferta pracy Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: 2 800 - 3 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

Data publikacji: 2018-05-17

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: wykształcenie wyższe, staż pracy na stanowisku pracownika do spraw kadr minimum 2 lata, znajomość Kodeksu Pracy i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy, praktyczna umiejętność wykonywania czynności kadrowych, biegła obsługa komputera, wysoka kultura osobista, umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy, w tym pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: znajomość ustaw: karta nauczyciela, prawo oświatowe, o finansowaniu zadań oświatowych, system informacji oświatowej, o pracownikach samorządowych, zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, znajomość programu Płatnik, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny,- życiorys CV,- kserokopie świadectw pracy,- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenie o niekaralności, - kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Szczegółowych informacji o stanowisku udziela Dyrektor Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego - p. Joanna Bartkowiak (biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. 609, tel. 075/645 65 52). Oferty należy składać w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu, pok. 601, w terminie do 01 czerwca 2018 roku (liczy się data wpływu oferty do MZEA). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 01.06.2018

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Plac Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 17.05.2018

Oferta pracy ważna do: 01.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 500 - 3 000 PLN

- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, realizacje zamówień na materiały bezpośrednie (strategiczne), aktualizowanie baz dostawców i produktów, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 600 PLN

Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ. - od 2 100 PLN

Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI ZAGRANICZNYCH - od 2 000 PLN

codzienna selekcja oraz rekrutacja wyspecjalizowanych kandydatów dopracy na terenie Holandii, pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznychnależących do UE kontakt z bieżącymi pracownikami oraz nadzór nadkażdym etapem rekrutacji z kandydatami ubiegającymi się o zatrudnienie wHolandii. realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych prowadzenietelefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie baząkandydatów aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacyjnychanalizowanie rynku pracy dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usługMile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży Umiejętności i uprawnienia: bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnieznajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowychDodatkowe wymagania: motywacja i zaangażowanie do pracy mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne dyspozycyjność
JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 1 500 PLN

Realizowanie celówBudowanie długoterminowych relacji z klientemSprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH(NR 2818) - od 2 100 PLN

- szkolenie pracowników z zakresu danych osobowych- wykonywanie zadań z zakresu administrowania danych osobowych- tworzenie procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO- kontrola procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-05-09 - Poznań (wielkopolskie)

INFORMATYK - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Informatyk - sprzedawca / nabór staż do 30 r. ż. POWER
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Ksawerów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

sprzedaż towaró,obsługa komputera,terminala,kasy
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI - od 2 800 PLN

kontrola procesów produkcyjnych pod względem zgodności z procedurami, wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto plus premia, system jednozmianowy w godz: 07.00-15.00, wykształcenie wyższe w kierunku bezpieczeństwa żywności lub jakości żywności lub mikrobiologii i pokrewne
ZAKŁADY MIĘSNE "OLEWNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sierpc (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

CEL STANOWISKA: Zapewnienie właściwej eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów informatycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie stanowisk dostępowych, zakładanie kont użytkownikom);2)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;3)usuwanie awarii, naprawa sprzętu i konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy podmiotowi zewnętrznemu;4)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów teleinformatycznych;5)opracowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej systemów teleinformatycznych oraz ich projektów;6)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;7)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych w używanych urządzeniach);8)monitorowanie stanu systemów teleinformatycznych oraz dokonywanie ich okresowych przeglądów;9)nadawanie uprawnień użytkownikom systemów oraz zapewnienie dostępności systemów dla użytkowników;10)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;11)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)

WOŹNY - 997,4 PLN

zgodny z projektem
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 2 700 PLN

• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA SHAREPOINT/ SHAREPOINT SUPPORT SPECIALIST - od 5 700 PLN

rozwiązywanie problemów użytkowników platformy Ms SharePoint, tworzenie danych, monitorowanie i zarzązanie kolejką uzytkowników Ms SharePoint
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Prowadzienie prac związanych ze sprzedażą: oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Poszukujemy zaangażowanej Osoby do bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta. Praca w placówce bankowej. Dobre warunki zatrudnienia. Także dla Osób bez doświadczenia w banku.
AJD FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA - 2 000 - 2 500 PLN

-sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych,-kosztorysy budowlane,-planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy,-obsługa komputera
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2017-12-08 - Zblewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO - od 2 000 PLN

zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, fachowe doradztwo przy wyborze produktów, dbanie o wizerunek salonu, tworzenie aranżacji wg własnych pomysłów
Systemy Grzewcze AR Spółka Cywilna - 2016-08-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HIGIENY/UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 850 PLN

specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

opracowywanie projektów ch i uzyskiwanie ich akceptacji przez przełozonych, wysyłka korespondencji, kopiowanie mataeriałów, archiwizacja dakumentów, poznanie pecyfiki pracy w szkole poprze udział w szkoleniach i praktycznych czynnosciach, poznanie projektów oświatowych prowadzonych w szkole, kserowanie dokumentacji i wprowadzanie do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Lisikierz (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-SPRZEDAŻ KRAJOWA I ZAGRANICZNA MEBLI -491 - od 3 000 PLN

obsługa sprzedaży mebli biurowych, tworzenie ofert handlowych.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2017-03-29 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI CIEPŁA - od 2 500 PLN

Przygotowanie produkcji: utrzymanie ruchu, remonty urządzeń energetycznych, nadzór i organizacja prac podległych pracownikom.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2018-01-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. NOWYCH INWESTYCJI - od 4 000 PLN

przygotowywanie ofert i kosztorysów dla potrzeb realizowanych inwestycji, wykonywanie schematycznych rzutów przyziemia i przekrojów budynków
FERMY TRZODY "POL-FERM" SP. Z O.O. - 2016-11-30 - Lutol (lubuskie)


Wybierz powiat