SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO Dzierżoniów oferta pracy Systemy Grzewcze AR Spółka Cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, fachowe doradztwo przy wyborze produktów, dbanie o wizerunek salonu, tworzenie aranżacji wg własnych pomysłów
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: Systemy Grzewcze AR Spółka Cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeźnicza 5/c, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, fachowe doradztwo przy wyborze produktów, dbanie o wizerunek salonu, tworzenie aranżacji wg własnych pomysłów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia - średnie / wyższe, kierunek wykształcenia - handlowe, doświadczenie zawodowe - na stanowiksu pokrewne, uprawnienia - prawo jazdy kat. B, umiejętności - praca z klientem
Nazwa pracodawcy: Systemy Grzewcze AR Spółka Cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 5/c, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv list motywacyjny na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2016
Data dodania oferty pracy: 10.08.2016
Oferta pracy ważna do: 06.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie analiz finansowych, opracowanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
wsparcie w obszarze działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Ustroń (śląskie)
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: specjalista w Wydziale Zaopatrzenia Szkoły Policji w Katowicach. - Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa, pełny etat;2) wynagrodzenie: ok. 2160 zł brutto; 3) przewidywana data zatrudnienia: 1 grudnia 2016 r.;4) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30, wyłącznie w siedzibie pracodawcy (Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy szkoły, prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów, prowadzenie postępowań administra-cyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie, prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Od kandydatów oczekujemy:1) wykształcenia średniego i 3-letniego stażu pracy (tj. zatrudnienia pracowniczego) lub wykształcenia wyższego i rocznego stażu pracy (wskazane wykształcenie administracyjne lub pokrewne);2) doświadczenia w zakresie stosowania kpa (umiejętność stosowania przepisów kpa)3) obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego Ms Office (obsługa programów Word i Excel).
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
Organizacja zagranicznych misji gospodarczych, wystąpień targowych, organizacja spotkań biznesowych (B2B), wyjazdy zagraniczne z polskimi przedsiębiorcami, tłumaczenia ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie zawodowe.
Dom Seniora " W Dolinie Zagórzanki" - 2017-06-09 - Rumia (pomorskie)
Specjalista do spraw rozliczeń
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2015-10-26 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Praca w terenie przy pomiarach GPS w gospodarstwie rolnym, praca na terenie województwa warmińsko - mazurskiego
Rolnictwo precyzyjne - AgroVena - 2017-01-24 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Miejsce pracy: ul. Powstańców Warszawy 5 50-153 Wrocław w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ( może się zdrayć, że możliwa będzie od razu rozmowa kwalifikacyjna). Oferta znajduje się w sali:E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z umową, praca od poniedziłku do soboty w godz.: 9.00-21.00, niedziela w godz.: 9.00-20.00
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego.Praca w terenie:- negocjacje, pomiary, montaże.Prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa tranzakcji przelewowo-gotówkowych.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Do obowiazków specjalisty do spraw konsultingu należy wsparcie w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz, ekspertyz i strategii przydatnych do pedejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; obsługa klientów; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmain ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowość dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca jedno i wielozmianowa
ARESZT ŚLEDCZY W POZNANIU - 2016-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pionki (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)