SPECJALISTA DS. STANÓW NALEŻNOŚCI KLIENTÓW (J. ANGIELSKI, J. NIEMIECKI, J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. STANÓW NALEŻNOŚCI KLIENTÓW (J. ANGIELSKI, J. NIEMIECKI, J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 3 494 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 494 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. STANÓW NALEŻNOŚCI KLIENTÓW (J. ANGIELSKI, J. NIEMIECKI, J. ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 494 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2016
Data zakończenia pracy: 12.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: niemiecki, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; posiadanie gruntownej wiedzy z obszaru ekonomiki i analizy; znajomość branży emitentów kart paliwowych; umiejętność analizy dokumentacji dotyczącej stanu należności; merytoryczne przygotowanie i umiejętność kalkulacji kosztów zadłużenia; umiejętności rozrachunków ekonomicznych, popartych min. 2 letnim doświadczeniem; umiejętność prowadzenia dokumentacji rozrachunkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; praktycznej, zaawansowanej znajomości programu 1C i pakietu MS Office (w szczególności Excel); komunikatywności i zdolności do pracy w zespole międzynarodowym; umiejętność planowania działań i bardzo dobrej organizacji pracy własnej; rzetelność, dokładność; znajomość obsługi programów z pakietu MS Office; programu 1C; min 2 lata doświadczenia na stanowisku ekonomisty; biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego; komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Zakres obowiązków: opracowanie danych dotyczących zadłużenia klientów; przygotowywanie statystyk dotyczących wyników zadłużenia; systematyczne sprawdzanie stanu należności klientów; zbieranie informacji o wpłatach po klientach krajowych i zagranicznych oraz zablokowanych kartach; na podstawie zebranych danych przygotowanie stop listy dłużników; na podstawie danych spłaty zadłużenia klientów usuwanie danych ze stop listy; sporządzenie zestawień na potrzeby kierownictwa; bieżąca kalkulacji kosztów zadłużenia; odpowiedzialność za panel rozrachunków i długów klientów; pomoc w procesie ustalenia indywidualnych warunków dla klientów i polityki rabatowej; przeprowadzenie rozmów z kontrahentami w sprawach zadłużenia; wprowadzanie i opracowanie danych po klientach w programie 1C; odpowiedzialność za obieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej działu ekonomicznego; Przygotowanie raportów na polecenie przełożonego; współpraca z międzynarodowym działem finansowym w krajach BL, RU, LT, ES. Praca w godzinach 08:00-16:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.e100.eu
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 20.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ZUS,-sprządzanie deklaracji DRA, waportów RCA,- sprawozdania do ZUS, GUS, SIO- deklaracje PIT,- zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia do ZUS,- przekazywanie dokumentów drogą elekteroniczną.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2018-01-12 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-05-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.- Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.- Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.- Dopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisami.- Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac ciesielskich, dekarskich i stolarstwo budowlane
Wojciech Golak STOL-GOL - 2017-03-17 - Mościszki (wielkopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad segregacją recyklingową tworzyw sztucznych
ALFA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
•profesjonalna i kompetentna obsługa klienta •opracowywanie zleceń •nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami•praca na dedykowanych systemach logistycznych•współpraca z różnymi działami firmy•przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
Spedimex Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Borzychy (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych
P.H.U."TRANS JACK" Jacek Rybski - 2015-10-20 - Wieża (dolnośląskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zgodny, praca w Gdyni
Firma Produkcyjno-Handlowa ANDPOL Łukasz Andrzejczak - 2017-11-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)
przyjmowanie zamówień, prace biurowe, przygotowanie zamówień, odbiór towaru, ogólna obsługa biura
TGA system Aneta Piecuch - 2017-05-29 - Gorlice (małopolskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Dębów (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
nadzór i ustalanie harmonogramu przejazdu samochodów ciężarowych, przygotowywanie dokumentów przewozowych,
Towarowy Transport Drogowy Jan Ryszewski - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
praca przy pikowaniu i kompletacji towaru
kontakt przez OHP - 2017-09-11 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,- sporządzanie dokumentacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i ustaleniami w dziale,- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,- prowadzenie protokołów z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,- przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne,- współpraca z klientem wewnętrznym / wnioskodawcami / w zakresie warunków przyszłej umowy,- weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,- koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą,- bieżąca aktualizacja przepisów prawnych w zakresie zamówień publicznych
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Fallwork Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z przepisami bHP oraz PPOŻ. Zapoznanie z obowiązującym regulminem pracy i stanowskiem pracy. Zapoznanie z zasdami redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia spraw kancelaryjno-biurowych. Nauka sporządzania pism,dokumentacji,dokumentacji pracowniczej oraz finansowej zwiazanej z działalnością firmy. Nauka obsługiwania urządzeń techniki biurowej,komputera i kserokoparki.Zapoznania sie z zasadami przechowywania i archiwizacji infrmacji,dokumentów oraz akt spraw. Przestrzeganie zasad regulaminu wewnętrznego miejsca pracy. Przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku prcy.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów oraz przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów i obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Promocja portalu internetowego na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, reklama firmy na arenie krajowej i międzynarodowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Zdziechowice (opolskie)