SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Lublin oferta pracy ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie rocznego budżetu, prognozowanie miesięcznych wyników spółki. Planowanie i kontrola sprzedaży; kontrolowanie odchyleń. Kaulacje cen, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej. l
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 20-000 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie rocznego budżetu, prognozowanie miesięcznych wyników spółki. Planowanie i kontrola sprzedaży; kontrolowanie odchyleń. Kaulacje cen, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej. l
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw controllingu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia lub finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wiedza z zakresu systemów rachunku kosztów, zagadnień bilansowych oraz rachunku inwestycyjnego, umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ocieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Oleszyce (podkarpackie)
specjalista ds kadr
Baltica Biznes Bis Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz od 8:00 do 16:00.Koordynowanie procesów transportowych, utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów,obsługa programu spedycyjnego, zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych, obsługa orogramu magazynowo-sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- składanie zamówień do dostawców, - optymalizacja działań logistycznych,- obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów, - prognozowaniesprzedaży i rotacji towarów, - utrzymanie stanów min i max towarów, -negocjacje warunków zakupowych u dostawców, praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2017-01-24 - Opole (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
wyksz. średnie,sprzedaż stali,wynagrodzenie: 2000 brutto + premie
STALER MARKET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa spółki w kwestii dotyczących BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie bieżącej obsługi ośrodka wypoczynkowego wraz z dokumentacją, prowadzenie marketingu internetowego, bezpośredniego na targach turystycznych oraz u zainteresowanych klientów zorganizowanych na terenie kraju.
Bury-Turystyka S.C. Jan Bury, Łukasz Bury - 2017-04-11 - Zawoja (małopolskie)
Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Administrowanie i nadzorowanie systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu oraz działalności IPCZD.Wpółpraca z użytkownikami aplikacji IPCZD.
Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzedaży produktów do sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Częstochowa (śląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-04-18 - Karpicko (wielkopolskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: wymagania konieczne - wyższe magister, staż pracy 3 lata na stanowisku psycholog/inne wymagania: specjalistą w zakresie psychologii może zostać osoba: 1) mająca pełną zdolność do czynności prawnych, 2) posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego UE, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europiejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelem innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach, 3) posiadająca nieposzlakowaną opinię,4) osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5) osoba przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6) której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty w zakresie psychologii, 7/ ukończyła studia wyższe z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskała tytył zawodowy magistra lub ukończyła zgraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, 8) posiada co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowną albo posiada 3 letnią praktykę kliniczną
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-07-14 - Zabrze (śląskie)
analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,zajmowanie się wszelką formą reklamy produktów Firmy: projektowanie ulotek, banerów, gadżetów reklamowych, redagowanie i zlecanie reklamy radiowej i telewizyjnej, współpraca z agencjami reklamowymi itp.,projektowanie katalogów z produktami firmy,organizacja szkoleń branżowych dla kontrahentów,pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, przedstawianie oferty klientom, wystawianie FV, listów przewozowych itp.,udział w wydarzeniach branżowych,dbałość o utrzymanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
PPHU "STALMARK" MAREK KUŹMA - 2016-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Radomsko (łódzkie)
Zapoznanie bezrobotnego z obsługą narzędzi - wiertarka, szlifireka, pomoc przy bieżących naprawach: instalacji hydraulicznej, naprawach stolarskich, naprawach drobnego sprzętu, pomoc w pracach porządkowych w budynkach i wokół domów (przy ul. Ozdowskiego 1A i Zazamcze 26), pomoc przy malowaniu pokoi mieszkalnych wychowanków, pomoc w naprawie mebli, zapoznanie pracownika z obsługą kosiarki spalinowej i elektrycznej, podcinacza, pomoc w koszeniu trawników.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, udzielanie klientom informacji, udzielanie klientom informacji o produktach, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o dobry wizerunek firmy. Przyjmowanie zamówień, nadzór nad ich realizacją.
Firma DENIX Rafał Makarewicz - 2015-12-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych znaczących klientów z terenu ZEA, utrzymywanie i doskonalenie relacji z obencnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi prawnej jednostki, udzielanie informacji i wyjaśnień z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego i prawa pracy, przygotowywanie pism, opinii prawnych i decyzji administracyjnych. Praca w godzinach 7.30-15.30. Okres zatrudnienia: 3 miesiące.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-07-05 - Śrem (wielkopolskie)