SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 0639) Bydgoszcz oferta pracy M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 0639)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-502 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 0639)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: szkolenie okresowe dla służb BHP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane uprawnienia do wykonywania zawodu specjalisty ds. BHP
Nazwa pracodawcy:
M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Ludwikowo 1, 85-502 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłąć na adree-mail: biuro (at) maniemtz.pllubtel. 661-324-424 - p. Marek NiemczewiczMiejsce pracy: teren kraju.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Ludwikowo
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży. Praca dwuzmianowa na 3/4 etatu w Gościnie.
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-02-15 - Gościno (zachodniopomorskie)
operator maszyny sztancującej
AP VECTOR Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie przychodzące korespondencji, przygotowanie dokumentów rozliczeniowych współpraca z biurem finansowym, archiwizowanie dokumentacji
MAJSTER-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-26 - Kobyłka (mazowieckie)
przygotowanie zindywidualizowanych ofert wyjazdów grupowych, organizacja wycieczek grupowych, rezerwacja w obiektach hotelowych, fakturowanie i rozliczanie wyjazdów, obsługa posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Piła (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: doradzanie kierownikom i pracownikom na temat polityk i procesów z zakresu zasobów ludzkich (urlopy macierzyńskie, ojcowskie, zwolnienia zdrowotne, bezpłatne urlopy etc.) Przygotowywanie raportów i analiza danych dotyczących wielkości i stanu etatów/zatrudnienia Asystowanie przy transferach pracowniczych, przygotowywanie szacunkowych wyliczeń kosztów w dedykowanym narzędziu. Ścisła współpraca z zespołem d/s migracji i asystowanie przy ubieganiu sie o wizę. Udział w projektach takich jak przeprowadzanie ankiet pracowniczych Przygotowanie materiałów HR w językui angielskim i francuskim.Oczekiwania: wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja, biegła biegła znajomość programów MS Office, Excel i PowerPoint, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość języków obcych: angielski, francuski biegle.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej T-Mobile. Sprzedaż i doradztwo w zaklresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji. Profesjonalna obsługa posprzedażna abonentów Sieci T-Mobile. Współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych.
Forp Łukasz Pasula - 2016-05-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.metropoliaztm.pl/article/ogloszenie-nr-do-ukosnik-on-ukosnik-36-ukosnik-2019- Główne obowiązki:1. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej oraz przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zmianą warunków zatrudnienia, rozwiązaniem umów o pracę.2. Sporeądzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON oraz sprawozdań do GUS.3. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: PIP, ZUS, US.4. Obsługa systemu kadrowo - płacowego.5. Sporcądzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osóbfizycznych.6. Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.7. Sporeądzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy.8. Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego i Funduszu Pracy pracowników.9. Przygotowanie różnego rodzaju zestawień z zakresu kadr i płac.10. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie: wyższe ( preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, finanse, administracja)Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Staż pracy: minimum 2 lata.3. Znajomość przepisów i ustaw: kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy, o pracownikach samorządowych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, o związku metropolitalnym w województwie śląskim, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.4. Umiejętność obsługi komputera i posługiwania się biegle programami Word, Excel, PowerPoint oraz obsługi urządzeń biurowych.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - minimum 1 rok.2. Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.3. Wysoka kultura osobista.4. Komunikatywność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, punktualność.Warunki pracy:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a.3. Praca przy stanowisku komputerowym.4. Praca na ww. stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
ZARZĄD TRANSPORTU METROPOLITALNEGO - 2019-08-16 - Katowice (śląskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
zarządzanie procesami zamówień, zaopatrzenia księgarń, nadzorowanie rotacji, wywoływania i nadzorowania zwrotów, śledzenie nowości na rynku wydawniczym i kreowanie listy ofertowej, bieżący nadzór i aktualizacja listy dostępnych tytułów, wspólpraca z dostawcami w tym ustalanie warunków i rozliczanie zobowiązań handlowych, udział w tworzeniu i realizacji polityki handlowej
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Białystok (podlaskie)
Praca nad projektem otwarcia sieci pizzeri na rynku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem - przygotowywanie zamówień, ofert- przygotowywanie i wysyłanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg programu stażustaż w godz: 9-17
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Zawiercie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2016-12-07 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż i montaż osłon okiennych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa kadr, płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Stanowisko urzędnicze
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl. - 2019-02-22 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w salonie samochodowym na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
HYUNDAI AUTORYZOWANY DEALER HMP AUTO-SERVICE R. B BEDNARCZYK RYSZARD BEDNARCZYK - 2015-11-25 - Zabrze (śląskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i organizacja promocji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Bilska Wola-Kolonia (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Skarbimierz (opolskie)
ustawianie maszyn, optymalizacja pracy maszyn, utrzymanie ciągłości produkcji, naprawa maszyn w przypadku awarii , redukcja wybrakowanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Skoczów (śląskie)