SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU Grudziądz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg załącznika
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg załącznika
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2016
Data zakończenia pracy: 07.03.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 07.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie produkcji przy pomocy programów do maszyn CNCProjektowanie przy pomocy programów CADWsparcie produkcji w zakresie kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chrzanów (małopolskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie działań z zakresu marketingu współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami zewnętrznymi i organizacja akcjimarketingowych, czynny udział w procesie wdrażaniu produktów na rynek, przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż dla poszczególnych grup produktowych i kanałówsprzedaży oraz bieżące wsparcie Działu Sprzedaży, monitoring aktywności wspierających sprzedaż, współudział w zarządzaniu budżetem i kontrola wydatków, współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
DROSED SA - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa sklepu internetowego, oreaz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro. Przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykszt. średnie kierunek informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisów aukcyjnych, znajomość Photoshop, kreatywność, zaangażowanie. Prawo jazdy kat. B
F.H.U. "OXIDE" - 2017-07-07 - Lubliniec (śląskie)
-TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH NA PRODUKTY Z BRANŻY TECHNOLOGII I WYTWARZANIA;-WPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW ORAZ ZAKŁADANIE KARTOTEK DLA NOWYCH KLIENTÓW;-PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAMÓWIEŃ;-WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOSTAWY, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY;-PRZYGOTOWANIE PRZESUNIĘĆ MIĘDZY JEDNOSTKAMI;-MONITOROWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH;-REALIZACJA DROBNYCH CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI BIURA.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw windykacjiMonitorowanie i obsługa systemu wierzytelności. Kontakt z klientem, średnie wykształcenie, obsługa komputera.
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
samodzielne planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych nastanowiska handlowe i specjalistyczne, redagowanie i publikacja ogłoszeń opracę, współpraca z Managerami działów w ramach realizacji procesówrekrutacyjnych, tworzenie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenierozmów okresowych z pracownikami i realizacja innych zadań z zakresumiękkiego HR.
SanFara Sp. z o.o - 2018-10-30 - Opole (opolskie)
- Synteza nowych materiałów wchodzących w skład ogniw fotowoltanicznych nowej generacji; - Projektowanie i konstruowanie cienkowarstwowych ogniw fotowoltanicznych, - Optoelektroniczna, elektryczna i strukturalna charakteryzacja materiałów i urządzeń; - Stosowanie różnych metod depozycji cienkich warstw, w tym technik wysokopróżniowych i różnych metod drukowania; - Czynny udział w planowaniu i prowadzeniu projektów naukowych; - Stosowanie się do obowiązujących standardów jakości i bezpieczeństwa pracy; - Wspieranie zespołu Saule w osiągnięciu postawionych celów. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków dietetycznychzgodnie z recepturami
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Małocice (mazowieckie)
-wyszukiwanie ofert na produkty i usługi niezbędne do realizowania projektów; - obsługa procesów logistycznych; -planowanie i koordynacja zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji; - współpraca z firmami spedytorskimi i transportowymi; - współpraca z dostawcami i odbiorcami w tym z firmami zagranicznymi; - obsługa zagadnień związanych z prowadzeniem magazynu i komputerowego programu do jego obsługi; - optymalizacja kosztów logistyki, gospodarki magazynowej i procesów logistyki; - nadzór nad obiegiem dokumentów zakupowych; - raportowanie stanów magazynowych; - uczestniczenie w imprezach branżowych i targowych;- wyjazdy służbowe związane z pełnionymi obowiązkami.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Częstochowa (śląskie)
pakowanie fotoproduktów dla klientów zagranicznych. Znajomość jezyków niezbędna, aby prawidłowo sortować i znakować przesyłki /inny alfabet/. Obsługa maszyny pakującej. Komunikacja z kontrahentami zagranicznymi z różnych krajów i pracownikami firmy
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Zaczernie (podkarpackie)
specjalista do spraw marketingu
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wsparcie Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnego za realizację robót oraz zarządzanie Kontraktami pn: Budowa obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16 oraz budowa S51 Olsztyn-Olsztynek na odc. Olsztyn-Wschód-Olsztyn Południe w podstawowych kwestiach prawnych,prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z zespołem biura
MGGP S.A. o/Warszawa - 2016-12-29 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
zdobywanie klientów na rynku azjatyckim
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprzedaż suplementów diety i kosmetyków, - Konsultacje ze stałymi klientami, - Akwizycja, - Sporządzanie ofert, - Opracowywanie etykietek, - Zakup suplementów diety u dystrybutora, - Zadania organizacyjne. Oferta dostępna w sali G, H.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Załącznik
POWIATOWY URZĄD PRACY W OBORNIKACH - 2016-03-09 - Oborniki (wielkopolskie)
Podstawowa obsługa biura handlowego,Wystawianie faktur,Obsługa klientów, Obsługa poczty elektronicznej i połączeń telefonicznych,Obsługa urządzeń biurowych,Tworzenie i obsługa dokumentacji. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Redzikowo (pomorskie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)