SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I MARKETINGU Gdynia oferta pracy M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hutnicza 25 DE, 81-061 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na stanowisku administracyjno-marketingowym. Znajmość pakietu MS Office.
Nazwa pracodawcy:
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hutnicza 25 DE, 81-061 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hutnicza
Numer budynku pracodawcy: 25 DE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 12.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dostarczanie głębokiej wiedzy fachowej w zakresie CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), aby pomóc działowi EMEA w zdobyciu projektów; Usuwanie blokad technicznych klienta, co jest istotnym etapem zdobycia projektu; Zapewnianie dogłębnych szkolenia technicznych w zakresie CCG (Grupy Obliczeniowej Klientów) klientom, jak również zarejestrowanym; Przekierowywanie opinii klienta z obszaru EMEA z powrotem do CCG BU (Jednostki Biznesowej Grupy Obliczeniowej Klientów), w celu pomocy w podejmowaniu decyzji związanych z planowaniem produktów; Działanie jako regionalny lider techniczny dla całej działalności powiązanej z CCG BU (Jednostką Biznesową Grupy Obliczeniowej Klientów); Odpowiedzialność za wdrażanie i przejścia nowych technologii.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rozliczeń budowy oraz ich analizaRozliczanie robót realizowanych przez podwykonawcówprzeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca realizacja procesu transportowego. Pozyskiwanie przewoźników i ładunków powrotnym, raportowanie zgodnie z wymaganiami klienta, właściwa komunikacja pomiędzy działami, kontrola rozliczeń z dostawcami, dbanie o jakość i terminowość. Praca w godzinach 5.00-13.00, 8.00-16.00, 13.00-21.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PEKAES S.A. - 2016-02-29 - Koninko (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sporządzanie ofert handlowych, okresowe raportowanie z powierzonych zadań. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące. Pracodawca zapewnia samochód służbowy, telefon, komputer.
KANWOD-INVEST - 2016-10-05 - Psarskie (wielkopolskie)
Praca w Agencji komunikacji marketingowej.nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami , prezentowanie telefonicznie i mailowo naszej oferty
LOYAL SOLUTIONS Sp. z o.o - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
MONTAŻ OBUWIA Z GOTOWYCH ELEMENTÓW
CCC Factory Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
Monitorowanie rynku IT. Przygotowanie oraz składanie ofert przetargowych. Prowadzenie ewidencji i korespondencji. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w ramach postępowania przetargowego. Przygotowanie raportów.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z księgowością, rozliczanie produkcji, kontakt z klientem, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-07 - Radzymin (mazowieckie)
prezentowanie oferty firmy, doradctwo z zakresu odpowiednich rozwiązań dla klienta, sporządzanie projektów dokumentacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami z krajów WNP oraz Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
opisywanie dokumentów księgowych wg odpowiednich kwalifikacji, wystawianie faktur sprzedaży oraz not kompensacyjnych, weryfikacja stanu należności - obsługa bankowości elektronicznej, obsługa kasy fiskalnej.
Poltramp Yard Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
utrzymanie w ciągłej sprawności oraz monitorowanie systemów i urządzen teleinformatycznych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa portali społecznościowych, udzielanie odpowiedzi na e-maile, telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie paczek małych i dużych do wysyłki (waga dużej paczki do ok. 30 kg)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AG-POL Agnieszka Gadzalińska - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2017-09-21 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej,samodzielne pozyskiwanie klientów,nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym, ODBIERANIE I WYKONYWANIE TELEFONÓW.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej i technologii produkcji, dobór, kalkulacja i przygotowanie rysunku technicznego wykonawczego i ofertowego, przygotowywanie i nadzór nad ofertami handlowymi, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, udoskonalanie i rozwijanie techniczne produktów firmy
NavoTech Inżynieria Środowiska Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)