SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO K/M

Wynagrodzenie: 5 000 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta

Data publikacji: 2019-04-18

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019

Data zakończenia pracy: 31.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego; elastyczne godziny pracy; możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. BACK/RO/2019

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 18.04.2019

Oferta pracy ważna do: 29.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd9bbbda514468d0900cf84e0f1f456c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Ewidencja operacji gospodarczych w księgach rachunkowych, analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych, uczestnictwo w procesach zamknięcia miesiąca/roku, sporządzanie dodatkowych raportów księgowych.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-27 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Milanówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI. - do 4 000 PLN

Dekretacja i księgowanie dokumentów, znajomość zagadnień z ewidencji środków trwałych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowanie raportów zestawień na potrzeby wew., kontakt z klientem, US, GUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 200 PLN

Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, organizowanie transportów poprzez wpływające zamówienia. Wymagane: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży budowlanej. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-06-20 - Krzeszyce (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII - 2 488,33 - 3 493 PLN

*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTKA/TA SPA MASAŻY TAJSKICH - od 2 700 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 1.5 roku na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - 1 850 - 2 200 PLN

Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych. Wystawianie faktur sprzedaży na zrealizowane usługi transportowe. Kompletowanie całej dokumentacji spedycyjnej. Rozliczenie delegacji kierowcy. Wysyłanie korespondencji e:mailem i w punkcie pocztowym. Pilnowanie terminów płatności oraz wprowadzanie do systemy faktur zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA WSPARCIA DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 3 480 PLN

- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Sporządzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego, przygotwanie raportów ze sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (małopolskie)

SPECJALISTA-HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW(NR 0205) - od 2 500 PLN

- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 800 - 2 900 PLN

Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWCA KATEGORII B - 2 500 - 3 000 PLN

rozwożenie towaru do klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Sultan Kebap" - 2017-08-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA - 2 000 - 3 000 PLN

KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 5 lat; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-03-09 - Toszek (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Reklama i promocja usług firmy, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa klientów, nawiazywanie nowych relaji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarządzanie stroną internetową i kontami social media
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O) - od 2 600 PLN

pozyskiwanie klientów, obsługa klientów
SOLIDPAK Spółka z o.o. - 2019-04-09 - Brzeźnica (małopolskie)

SPECJALISTA TECHNICZNY OBSŁUGI TERENOWEJ - od 4 210 PLN

Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoba na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osoba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy, praca wyjazdowa na terenie całego kraju
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA PLANOWANIA - od 4 400 PLN

Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

koszenie kosiarka żyłkową, drobne naprawy mechaniczne w gospodarstwie rolnym
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Paszkówka (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa klienta detalicznego, Praca w programach Sello, Subiekt GT, drukowanie paragonów oraz listów przewozowych. Przyjmowanie zwrotów oraz reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH - 3 000 - 4 500 PLN

Organizacja i wsparcie pracy zarządu. Protokołowanie posiedzeń zarządu spółki.Obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie pełnionych zadań.Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji Biura Zarządu, korespondencji oraz archiwizację dokumentów.Współpraca z radcami prawnymi oraz wszystkimi działami spółki.
FABRYKA TAŚM TRANSPORTEROWYCH STOMIL WOLBROM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-06 - Wolbrom (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

Uczestnictwo w promocji usług turystycznych proponowanych przez przedsiębiorstwo, prowadzenie telemarketingu i badań ankietowych dotyczących usług turystycznych w regionie, realizacja zadań związanych ze sprzedażą karnetów narciarskich BeskidCard
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Nawojowa (małopolskie)

SPECJALISTA - od 1 850 PLN

Ogólny zakres obowiązków: 1) zapewnienie właściwego stanu sprzętu transportowego,2) wykonywanie drobnych napraw pojazdów samochodowych,3) wykonywanie obowiązków dyspozytora sprzętu transportowego,4) prowadzenie magazynu technicznego.praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI I AUDYTU WEWNĘTRZNEGO - od 1 204,88 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat