SPECJALISTA AKUPUNKTURY I MASAŻU CHIŃSKIEGO Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA AKUPUNKTURY I MASAŻU CHIŃSKIEGO

Wynagrodzenie: do 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Konsultacja klientów, wykonywanie zabiegów m.in. akupunktura, masaż, stawianie baniek, moksoterapia.

Data publikacji: 2018-12-20

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Konsultacja klientów, wykonywanie zabiegów m.in. akupunktura, masaż, stawianie baniek, moksoterapia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA AKUPUNKTURY I MASAŻU CHIŃSKIEGO

Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2019

Data zakończenia pracy: 01.02.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie niewymagane, doświadczenie pół roku w zawodzie, umiejętność wykonywania akupunktury, masażu, moksoterapii, stawiania baniek, język angielski bardzo dobry- B2. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języka certyfikatem.

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 20.12.2018

Oferta pracy ważna do: 02.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 2 200 - 4 300 PLN

- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 100 PLN

Opis stanowiska pracy:•realizacja procesu zakupów;•współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;•prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; •przygotowywanie zapytań ofertowych;
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ. - od 400 PLN

Realizowanie wszystkich zadań wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. (Dziennik Ustaw nr 109/1997, poz. 704 ze zmianami) oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) (NR REF. SP/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU - od 14 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - od 2 250 PLN

Organizacja działu spedycji, zarządzanie załadunkiem i jakością dostaw, pilnowanie terminowości wysyłek i optymalizacja kosztów.
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wymagania: wykształcenie minimum średnie- preferowane medyczne, obsługa komputera i urządzeń biurowych, orzeczony stopień niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, podstawowa znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres onowiązków: telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych. Preferowana forma kontaktu cv na adres e-mail: info (at) viba-med.pl
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym oraz Regulaminem Pracy,- wysyłka korespondencji, listy zwykłe, polecone i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,przekazywanie wyłączonych akt bezrobotnych - kart rejestracyjnych - do archiwum podręcznego kart i odwrotnie,- pomoc przy archiwizacji dokumentów, - obsługa urządzeń biurowych, - wydawanie i wysyłka bezrobotnym informacji podatkowych PIT 11 za 2016r.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 250 PLN

Przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie danych do systemu informatycznego obsługującego ruch taksówek, planowanie pracy kierowców.
TAXI PLUS WEJHEROWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych, prowadzenie rozliczeń finansowych, prowadzenie korespondencji handlowej również w języku angielskim.
Re Alloys sp. z o.o. - 2017-02-10 - Łaziska Górne (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/KSIĘGOWA/DOPOSAŻENIE/16/0416 - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 100 PLN

- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
"SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-01-30 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPU I SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

obsługa sprzedażowa obecnych i przyszłych klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupu i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, import towarów z Turcji ( planowany), praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW CELNYCH - EKSPORTU - od 3 600 PLN

Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych.Pracodawca oferuje:Umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,odpowiedzialne, samodzielne stanowisko, ciekawą pracę pełną wyzwań w zaangażowanym, zgranym zespole,atrakcyjne wynagrodzenie, płatne nadgodziny, odatkowe benefity.Proponowane wynagrodzenie 3600 zł w okresie próbnym.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Bożejowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA - 1 850 - 3 000 PLN

- Udzielanie kredytów. Obsługa klienta. Sprzedaż produktów bankowych. Praca zgodnie ze standardami. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.- Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).- Praca w godzinach: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

obsługa biura ruchu turystycznego, polisy ubezpieczeniowe,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI KOSMETYKÓW KOLOROWYCH - od 3 000 PLN

samodzielna obsługa urzadzeń produkcyjnych, samodzielna organizacja stanowiska pracy, kontakty z dostawcami surowców, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, odpowiedzialność za produkt końcowy produkcji, jakość, współpraca z działem dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Borzęcin Duży (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI - od 2 500 PLN

praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 200 PLN

samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 150 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM JAPOŃSKIM - od 2 800 PLN

- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailwoą - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 100 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Turza Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU NA RYNEK FRANCUSKI - od 1 850 PLN

Obowiązki: Planowanie tras Francja Komunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowychOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU) - 1 125 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i innych ewidencji prawem wymaganym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)