SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ K/M Warszawa oferta pracy KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ K/M

Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2018-03-07

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, 2letnie doświadczenie zawodowe, znajomość języka angielskiego na poziomie C1, obsługa komputera, umiejetności organizacyjne i analityczne.Współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami, instytucjami, szkołami, placówkami naukowo-badawczymi (prowadzenie korespondencji, udział w spotkaniach, tłumaczenia). Organizacja konferencji i seminariów międzynarodowych oraz zagranicznych wyjazdów, organizacja staży pracowników resortu finansów i wizyt gosci zagranicznych. Przygotowanie dokumentów analitycznych, materiałów informatycznych, podreczników, skryptów, innych pomocy dydaktycznych w zakresie prowadzonej działalności informacyjno-edukacyjnej. Przygotowanie i prowadzenie projektów z udziałem środków zagranicznych.Zgłoszenia mailowe, CV na adres ewa.polaska (at) mz.mofnet.gov.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Okrzei

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych

Data dodania oferty pracy: 16.03.2018

Oferta pracy ważna do: 07.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW DIGITALIZACJI - od 2 400 PLN

Edycje zadań zamieszczanych w platformie edukacyjnej, przepisanie zadań do platformy edukacyjnej.
NUADU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

bieżąca obsługa transportu krajowego i międzynarodowego, współpraca z podwykonawcami firmy, w tym z agencją celną oraz innymi komórkami organizacyjnymi w sposób zapewniający najwyższąjakość usług i optymalizację kosztów, komunikacja z klientem i dostawcami, przygotowywanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, poszukiwanie nowych przewoźników, dodatkoweczynności administracyjno - handlowe
"PREMESO" Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 1 750 PLN

prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
Usługi Transportowe Pawelec Krzysztof - 2015-11-20 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 000 PLN

prace związane z logistyką i obrotem towarów, kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i wydawanie towarów
Protektor BHP Michał Szpanowski - 2017-02-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczyrk (śląskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW, NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 1 850 - 3 400 PLN

sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 400 PLN

CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-26 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych; sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań; prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych, stanów magazynowych; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych; sprawowanie zastępstwa podczas nieobecności pozostałych pracowników Działu
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 700 PLN

Współpraca w opracowywaniu dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej.Opracowywanie dokumentacji systemu alarmowania i powiadamiania. Prowadzenie szkoleń w ramach gotowości bojowej i mobilizacyjnej.Dokumenty należy złożyć w kancelarii siedziby firmy.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. FRANCUSKIM - od 2 100 PLN

Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Przygotowanie produktów do sprzedazy, realizacja zamówień, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Rożnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ - 2 100 - 3 000 PLN

Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBRÓBKI WIBROŚCIERNEJ - do 2 200 PLN

Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urzędzie - kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 4 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA INFORMATYK - 2 000 - 4 305 PLN

1.praca przy komputerze w Dziale Informatycznym oraz na stanowiskach komputerowych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu;2.stanowisko związane z przemieszczaniem się między budynkami Szpitalnymi;3.zadania realizowane na stanowisku wymagają podnoszenia i przenoszenia sprzętu informatycznego.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-05-23 - Bytom (śląskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW Z INDII - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI - od 3 000 PLN

Podstawowe zadania:•Koordynowanie dostaw i odbiorów żywności oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie•Przyjmowanie i rozdysponowanie żywności w terminie przydatności do spożycia•Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych i kartotek odbiorców żywności•Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partnerami Banku Żywności•Współpraca w zakresie pozysku żywności , magazynowania i transportu•Przygotowywanie dokumentacji magazynowej do księgowości,•Planowanie tras samochodowych związanych z pozyskiwaniem i wydawaniem żywności•Kontrola przeprowadzonych inwentaryzacji stanów magazynowych, minimum raz na kwartał•Archiwizowanie dokumentów•Odbiory drobnych darowizn żywności ze sklepów i hurtowni na terenie Olsztyna
Bank Żywności w Olsztynie - 2018-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Specjalista ds. rozliczeń inwentaryzacji - -

Media Expert Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I KONTROLI UMÓW - od 4 000 PLN

pozyskiwanie podwykonawców robot budowlanych, przygotowywanie umów, kontrola realizacji umów, rozliczenia i kontrola kosztów
Firma Budowlana "DARDOM" Dariusz Żakiewicz s.j. - 2017-08-04 - Augustów (podlaskie)

POZOSTALI FRYZJERZY - 997,4 PLN

Dobieranie techniki i metod koloryzacji.Dokonywanie oceny stanu włosów i skóry. Prowadzenie rozmów wstępnych z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kozubszczyzna (lubelskie)


Wybierz powiat