SAMODZIELNY KSIĘGOWY Katowice oferta pracy TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów. Obliczanie podatków. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporządzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych. Praca w pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Sporządzanie zestawień rozrachunków oraz rejestrów VAT.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-18-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice) lub e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl

Data publikacji: 2016-10-14

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Księgowanie dokumentów. Obliczanie podatków. Rozliczanie gospodarki magazynowej. Sporządzanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji podatkowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS. Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych. Praca w pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Sporządzanie zestawień rozrachunków oraz rejestrów VAT.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-18-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice) lub e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy w księgowości. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-351-18-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice) lub e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.tax-net.pl

Ulica pracodawcy: Ordona

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 14.10.2016

Oferta pracy ważna do: 14.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

WYDAWCA POSIŁKÓW / BUFETOWY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Szczawnica (małopolskie)

MŁODSZY REFERENT W DZIALE GOSPODARKI GRUNTAMI I ARCHITEKTURY - od 2 100 PLN

-prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,-przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień, zawiadomień, wniosków o opinie i uzgodnienia, obwieszczeń oraz korespondencji w sprawach o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,-współdziałanie i współpraca z pozostałymi stanowiskami w wydziale oraz w niezbędnym zakresie z innymi wydziałami,-opracowywanie sprawozdań oraz prowadzenie ewidencji przypisanych do zajmowanego stanowiska
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-01-31 - Września (wielkopolskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programów księgowych, wyliczanie zobowiązań podatkowych. Informowanie klientów o wynikach finansowych firmy. inne prace biurowe
eSaldo Biuro Rachunkowe Elzbieta Gilewska - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - od 2 100 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości firmy budowlanej.
Wacław Krzysztof Firma Usługowa Wacław - 2018-05-16 - Przybradz (małopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC - 2 000 - 2 500 PLN

Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Skorochów (opolskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

prowadzenie księgowości i spraw kadrowych
Baltimer Sp. z o.o. w upadłości układowejSławno, ul. Gdańska 46 - 2015-12-28 - Sławno (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKI - 3 000 - 3 500 PLN

Praca na budowie na terenie woj. małopolskiego.
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane "HAS-BUD" Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jasień (małopolskie)

SAMODZIELNY INSPEKTOR - od 3 494,4 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PROCESU INWESTYCYJNEGO ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLNE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KODESKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJUNEGO, ZAGADNIEŃ FORMALNO-PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z PROCESEM INWESTYCYJNYM, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Koziróg Rzeczny (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. CZOŁG-SAM - od 2 375 PLN

1) Prowadzenie branżowej dokumentacji materiałowej Zespołu (OG) w dziale czołgowo-samochodowym w systemie ZWSI RON, w tym prowadzenie rozliczeń zakupów; 2) wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych na podstawie: zgłoszonych zapotrzebowań przez podległe pododdziały , otrzymanych zleceń przez organ nadrzędny lub wyciągu z rozkazu dziennego Bazy i przekazywanie ich do realizacji magazynierowi OG lub osobom odpowiedzialnym za ewidencję pojazdów w podległych pododdziałach; 3) uzgadnianie i porównywanie stanów ewidencji ZWSI RON z ewidencją podległych pododdziałów, użytkowników oraz ewidencją magazynową zgodnie z obowiązującymi zasadami; 4) znajomość przepisów i instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących gospodarki materiałowej w dziale czołgowo-samochodowym ze szczególnym uwzględnieniem znajomości zasad funkcjonowania ZWSI RON i SI LOGIS-E-OG; 5) udział w szkoleniach specjalistycznych zgodnie z planem szkolenia oraz na polecenie przełożonych; 6) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i przedstawiania ich do zatwierdzenia przełożonemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych i materiałowych Komendy Bazy. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO WYKOŃCZEŃ WNĘTRZ - do 12 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe; wykonywanie prac wykończeniowych, m. in.: glazura, kładzenie kafelek, płyty karton-gips, gładzie itp.; jedna zmiana; praca w Gliwicach i okolicy
PHU EASY IZABELA SUFIN - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)

SAMODZIELNA KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

Jak w zawodzie
KANU Paweł Ciok - 2016-10-28 - Radzymin (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

SPRZEDAWCA
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SERWISANT - od 1 850 PLN

Wymagane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z wyznaczonym II profilem pomocy Program 50+ ,CV prosimy kierować na e-mail kontakt (at) tramer.com.pl
TRAMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA-KONSULTANT - 997,4 PLN

Sprzedawca-konsultant Punkt T-MOBILE
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Brzeg (opolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Robotnik budowlany
MAXHAL - Jacek Wiliński - 2017-09-07 - Ciechanowiec (podlaskie)

KELNER - od 2 050 PLN

obsługa gości, podawanie posiłków, dbanie o czystość na jadalni
Instytut Zdrowia "SOFRA" SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-18 - Karpacz (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - od 2 100 PLN

Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

ekspedycja poczty, sporzadzanie projektów pism, przygotowanie dokumentacji archiwalnej, prowadzenie akt, udzielanie informacji
Prokuratura Okregowa - 2016-03-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SAMODZIELNY KONSULTANT PODATKOWY - od 1 850 PLN

- Przygotowywanie projektów opinii z zakresu prawa podatkowego. Przygotowywanie projektów pism procesowych w postępowaniach podatkowych oraz sądowo administracyjnych. Sporządzanie projektów wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego. Wsparcie klientów firmy w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego. Udział w projektach podatkowych, świadczonych dla klientów o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Porządzanie artykułów o tematyce podatkowej.- Pracodawca oferuje: pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami, szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, zaplanowaną ścieżkę kariery, możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia). Wymagane 2-3 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym. Chęć do zdobywania uprawnień doradcy podatkowego. Zainteresowania prawem podatkowym w szczególności w zakresie VAT/PIT/CIT. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Znajomości MS Office (MS Excel, MS Word). Nastawienia na realizację postawionych celów. Umiejętność analitycznego myślenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl
TAX-NET DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)

STOLARZ MEBLOWY-WRPO 105 - 997,4 PLN

Stolarz meblowy-WRPO 105
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Miłosław (wielkopolskie)

SAMODZIELNY MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

ref.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)

SAMODZIELNY INFORMATYK W KIEROWNICTWIE - od 2 500 PLN

Specjalistyczny nadzór nad właściwym przetwarzaniem, przechowywaniem i przesyłaniem danych w istniejących systemach i sieciach teleinformatycznych w celu zapewnienia realizacji zadań przez Archiwum.Diagnozowanie rozwiązywanie i usuwanie problemów zwiazanych z eksploatacją zaawansowanych systemów (operacyjnych, archiwizacji, zabezpieczeń, backupu) oraz urządzeń teleinformatycznych w Archiwum.Prowadzenie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych i zasobów cyfrowych (zapewnienie bezpieczeństwa danych, w tym wykonywanie i ewidencjonowanie kopii bezpieczeństwa systemów, aplikacji, baz danych, itp).Konfigurowanie i testowanie systemów, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania komputerowego (w tym oprogramowania antywirusowego i uaktualnień, poczty elektronicznej, serwisu WWW, oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego) w celu usprawnienia pracy pracowników Archiwum, dbanie o system licencji oraz przeprowadzanie okresowych kontroli legalności użytkowych programów komputerowych.Działanie w zakresie zarządzania systemem informatycznym Archiwum (administrowanie serwerem, zapewnienie bezpieczeństwa, administrowanie i modernizacja sieci komputerowych, sprawdzanie i konfigurowanie urządzeń i elementów sieci, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń sieciowych itp).Nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, który jest wykorzystywany do przetwarzania informacji niejawnych celem zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania dokumentacji i danych.Wsparcie techniczne użytkowników sieci informatycznych-konfiguracja ich stacji roboczych, kontrola przestrzegania przepisów.Planowanie potrzeb rzeczowych w zakresie zakupów sprzętu, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych oraz współudział w realizacji zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania i podzespołów niezbędnych do zapewnienia ciągłości pracy systemów teleinformatycznych Archiwum.Prowadzenie spraw związanych z serwisowaniem sprzętu (planowanie i prowadzenie przeglądów oraz konserwacji sprzętu informatycznego, nadzorowanie terminów napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego).Kompleksowa opieka nad serwerownią - kontrola środowiska pracy serwerów i macierzy - klimatyzacja, ups itp.Obsługa techniczna stanowisk komputerowych, konserwacja sprzętu komputerowego oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej sprzętu informatycznego.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)

HANDLOWIEC - od 1 900 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynm
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POKOJOWA/KUCHENKOWA DO SZPITALA - od 2 000 PLN

- Praca na terenie Szpitala- Praca w systemie zmianowym- Wykonywanie czynności związanych z utrzymywaniem czystości w pomieszczeniach na przydzielonym odcinku pracy- Mycie i dezynfekcja przedmiotów oraz powierzchni- Wymiana i transport brudnej pościeli, naczyń, itp.Praca od 7 do 15sala G
EMC Instytut Medyczny - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Krapkowice (opolskie)