REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) prowadzenie sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku;b) prowadzenie rejestrów dokumentacji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;c) bezpośrednia obsługa petentów;d) przygotowywanie projektów pism i dokumetów;e) sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków;f) prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;g) przygotowywanie i przekazywanie akt do zakładowej składnicy akt;h) dokonywanie zaopatrzenia Biura Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w artykuły biurowe i przemysłowe;i) ścisła współpraca z kierownictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) prowadzenie sekretariatu Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku;b) prowadzenie rejestrów dokumentacji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;c) bezpośrednia obsługa petentów;d) przygotowywanie projektów pism i dokumetów;e) sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków;f) prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;g) przygotowywanie i przekazywanie akt do zakładowej składnicy akt;h) dokonywanie zaopatrzenia Biura Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w artykuły biurowe i przemysłowe;i) ścisła współpraca z kierownictwem Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba ubiegajaca się o stanowisko Referent w Sekcji Technicznej powinna spełniać nastepujace niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe I lub II stopnia,f) co najmniej 6-miesięczny staż pracy,g) znajomość aktów prawnych obowiązujących w jednostkach samorządu terytorialnego,h) znajomość podstaw KPA,i) doświadczenie w pracy w administracji publicznej, j) doświadczenie w archiwizacji akt,k) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, l) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office i Excel, ł) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B).Wymagania dodatkowe:a) umiejętność pracy w zespole;b) umiejętność stosowania przepisów;c) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;d) komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność;e) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego; f) zaangażowanie w wykonywane obowiązki;g) doświadczenie w prowadzeniu kancelarii, sekretariatu mile widziane.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 30 czerwca 2020 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09cef8e158e021706ed0db0fb31cc83e
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji biurowej Działu. Obsługa programu komputerowego. Redagowanie i pisani pism do urzędów. Udział w przygotowywaniu i sporządzaniu sprawozdań dot. w/w Działu.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Nabywanie umiejętności przy organizacji i prowadzeniu biura firmy. Nauka przy sporządzaniu i kompletowaniu dokumentacji firmy i obiegu dokumentów. Wykonywanie pod nadzorem spraw kadrowo-osobowych firmy, prowadzenie ewidencji godzin pracy i czynności z zakresu prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działu kadr, rachunkowość księgowa.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Cegłów (mazowieckie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE VITPOL PRZYGODZKI JÓZEF ZPChr - 2016-04-21 - Długa Wieś Pierwsza (wielkopolskie)
nauka obsługi centali telefonicznej i urządzeń biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Sianów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa zarządu, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, ochroną środowiska, dozorami technicznymi i obsługą administracyjną przedsiębiorstwa. Pomoc przy obsłudze kadrowo-płacowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W NYSIE SPÓŁKA Z O.O. - 2019-05-09 - Nysa (opolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
obsługa skrzynki email, rozliczanie kierowców
GEIS PARCEL PL Sp. z o.o. - 2019-04-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
-przestrzeganie regulaminu i harmonogramu pracy,-prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych przy wsparciu wychowawcy,-przygotowanie materiałów dydaktycznych do zajęć,-opieka nad dzieckiem, dbanie o jego bezpieczeństwo,-pomoc przy rozdawaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wieliczka (małopolskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca lakiernika natryskowego w przemyśle metalowym przy produkcji maszyn rolniczych.
SIPMOT Spółka z o. o. - 2017-10-02 - Zamość (lubelskie)
Arciwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznaie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielenie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsluga klienta, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Łosice (mazowieckie)
- prace związane z gospodarką środków trwałych- zastępstwo za kierowcę - przewóz osób i materiałów egzaminacyjnych- prace w archiwum związane z przenoszeniem materiałów egzaminacyjnych o ciężarze powyżej 20 kg- bieżąca obsługa urządzeń poligraficznych - wymiana i uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Przyznawanie świadczeń, przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:Zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności FAL w zakresie przyjmowania wniosków oraz bezpośrednich kontaktów z klientami.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-07-18 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnieńwydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdywymiana zagranicznych praw jazdyprzyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamiprowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomieńprzyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnychprowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanierejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motorowerówydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdówpisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeńprzyjmowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie się ze specyfiką zakładu pracy i obiegiem dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji przez telefon, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wprowadzanie danych do komputera, przygotowywanie sprawozdań finansowych, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Brudzew (wielkopolskie)
obsługa maszyn stolarskich
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "WEMAX" Sławomir Wernicki w Ciechanowie - 2016-10-07 - Ciechanów (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Zabrze (śląskie)
jw.
PT Dystrybucja S. A. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca w Archiwum Wojskowym w Oleśnicy przy ul. Wileńskiej 14, kompletowanie i ewidencjonowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie teczek zespołów archiwalnych, opracowanie materiałów aktowych należących do zasobu archiwum, porządkowanie zespołów archiwalnych, prowadzenie dzialalności informacyjnje o zasobie archiwum, wypożyczanie dokumentacji instytucjom do celów służbowych, realizacja spraw poświadczeniowychpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Rozliczenie faktur. Wprowadzanie faktur do sytemu komputerowego. Windykacja należności. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto (wtym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%).- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-14:00 lub 8:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w rachunkowości lub bankowości. Mile widziane doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu komputerowego OPTIMA KOMARCH. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 8:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2016-07-06 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-01-24 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Węgrów (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy-pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-06-21 - Chojnice (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przewóz młodzieży do szkół średnich (linia regularna Wińsko - Jemielno - Lubin).
Przewóz osób autobusami - 2017-12-28 - Wińsko (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem osadzonych, sprawdzanie list płac osadzonych pod względem terminowości dostarczania przez kontrahentów, kontrola realizacji zatrudnienia nieodpłatnego
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Pińczów (świętokrzyskie)