REFERENT/SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI I ZUŻYCIA MATERIAŁÓW Kluczbork oferta pracy ATHLETIC Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI I ZUŻYCIA MATERIAŁÓW
Wynagrodzenie: od 2 051 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru i koordynacja dokumentacji związanej z ewidencją materiałów i surowców obrotem magazynowym w tym obrotem zakupami; analiza poprawności BOM"ów produkcyjnych; przygotowanie zleceń kompletacji produktów; sporządzanie dokumentów: przyjęć magazynowych, przesunięć międzymagazynowych, dokumentów korygujących; weryfikowanie poprawności zapasów
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: ATHLETIC Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 8a, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie nadzoru i koordynacja dokumentacji związanej z ewidencją materiałów i surowców obrotem magazynowym w tym obrotem zakupami; analiza poprawności BOM"ów produkcyjnych; przygotowanie zleceń kompletacji produktów; sporządzanie dokumentów: przyjęć magazynowych, przesunięć międzymagazynowych, dokumentów korygujących; weryfikowanie poprawności zapasów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 051 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI I ZUŻYCIA MATERIAŁÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 051 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera i programów komputerowych; biegła znajomość rysunku technicznego (warunek konieczny); znajomość procesów magazynowych; wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ATHLETIC Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Katowicka 8a, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy, CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 8a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 12.11.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Rozliczanie taboru z zużycia środków eksploatacyjnych, współdziałanie w tworzeniu specyfikacji technicznych pojazdów, rozlicznie godzin pracy kierowców, lokowanie zleceń na naprawy pojazdów, rozliczanie szkód komunikacyjnych.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiskowa. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Znajomość zagadnień mechaniki płynów. Znajomość zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę. Praktyczna znajomość systemów do modelowania, co najmniej EPANET 2. Znajomość zasad matematyki i statystyki. Znajomość aplikacji GIS (np. ArcGIS lub QGIS). Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu i realizacji zamówień zakupów towarów i usług, przekazywanie do naprawy uszkodzonego sprzętu, wydawanie środków czystości, współuczestniczenie w organizacji imprez, współpraca techniczna przy montażu podestów scenicznych i innych pracach przygotowawczych, wyposażenie i przygotowanie pomieszczeń do przeprowadzenia konkursów i wystaw,
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2017-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z ofertami organizatorów turystyki,- zapoznanie z systemami rezerwacyjnymi,- poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- przygotowywanie ofert wyjazdowych,- prowadzenie dokumentacji biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej. Wystawianie zleceń do warsztatu, z użyciem cenników. Wystawianie faktur detalicznych. Wystawianie faktur VAT, po naprawie pojazdów samochodowych. Wystawianie pomocniczych dokumnetow stosowanych przy usługach związanych z naprawami samochodów.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, pomoc przy organizacji imprez kulturalnych, tworzenie plakatów, ulotek i materiałów promocyjnych na imprezy kulturalne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice (śląskie)
nakrywanie do śniadania, obiadu i kolacji; podawanie posiłków; utrzymywanie stołówki w czystości; mycie zastawy po posiłkach
Centrum Rekreacji i Rehabilitacji JUBILAT sp. z o.o. - 2018-09-04 - Wisła (śląskie)
PROWADZENIE WYMAGANYCH REJESTRÓW. ZAKŁADANIE TECZEK SPRAW ADMINISTARCYJNYCH. WSZCZYNANIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa klientów stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej.
P.P.H. "GORTEX" Ryszard Górecki - 2016-08-19 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-05-02 - Rzgów (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów do systemów ksiegowych, kadrowych. Sporządzanie listy płac, umów, deklaracji, ZUS, US. Współpraca z klientami.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2017-07-10 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie zaswiadczeń z tyt. wykonywania prac społecznie użytecznych, prowadzenie rejestru zaświadczeń, obsługa rachunku funduszu alimentacyjnego (ewidencja, ksiegowanie na kontach), podział funduszu alimentacyjnego proporcjonalnie do właściwego organu, zapoznanie się z pracą działu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Będzin (śląskie)
Prace na komputerze w celu obsługi programów księgowych.
Centrum Usług Finansowych Fides Kucharska Kutno - 2017-12-14 - Kutno (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie i wysyłanie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokumentów osób bezrobotnychprzygotowywanie dokumentów związanych z obsługą osób bezrobotnych oraz pracodawcówpomoc w obsłudze osób bezrobotnych i poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w oparciu o najwyższe standardy, wykonywanie indywidualnych planów ćwiczeń dla pacjentów, wykonywanie zabiegów odnowy biologicznej i masażu, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami. Od Kandydatów oczekujemy: Zaangażowania i odpowiedzialności, Wysokiej kultury osobistej, empatii i zrozumienia dla pacjentów. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.Praca w godzinach od 9 - 17 / 11-19
REHA VITAL Alicja Toma - 2017-10-03 - Stare Siołkowice (opolskie)
Wprowadzanie danych do programów kadrowo-płacowych, sporządzanie list płac, obsługa programu płatnik, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykszt. minimum średnie, obsługa komputera. Praca w Nisku ul. Wolności 34 spotkanie rekrutacyjne 12.05.2017 Piątek o godz. 12.00
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-05 - Nisko (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji rozdzielnic elektrycznych. Praca od pn do pt.
INCOBEX SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
W perspektywie samodzielne prowadzenie biura:-księgowanie dokumentów (ewidencje, deklaracje podatkowe), -kadry, płace
Wyrób Parkietu Alina Kurłowska w Bieńkach Karkutach - 2018-04-14 - Bieńki-Karkuty (mazowieckie)
Sprawdzenie na podstawie dokumentów ilości towaru wywożonego z magazynu centralnego na pozostałe filie zakładu, kontrolowanie stanu opakowań, sporządzanie inwentaryzacji (spis towaru), obsługa komputera. Praca od niedzieli do czwartku.
"Itum Owoce" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykonywanie projektów budowlanych budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. Sporządzanie kosztorysów budowlanych i dokumentacji na potrzeby zamówień budowlanych
lOGO - LIFT SC. - 2017-05-27 - Lublin (lubelskie)
Wystawianie dokumentów WZ, wprowadzane danych do programu informatycznego, inne prace
Przedsiębiostwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2018-03-07 - Prusice (dolnośląskie)
tynkarz, gipsiarz
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "HYDRA" - 2018-08-03 - Świętochłowice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualnościobowiązkowych badań lekarskich, sporządzenie delagacji służbowych, opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych, rekrutacja pracowników, sporzadzanie raportów i sprawozdań dot. zatrudnienia, współpraca z kierownictwem i doradztwo w zakr. administracyjnej obsługi zatrudnienia, okresowa ocena pracownicza
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonanie, konserwacja i remont konstrukcji
A1 Projekt Sp. z o. o - 2017-05-18 - Bytom (śląskie)
Obsługa maszyny produkcyjnej typu FLOW PACKOferta pracy subsydiowana w ramach doposażenia stanowiska pracy jedynie dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Dylewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie posiłków typu fast-food.
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Czeladź (śląskie)
Ocena stanu i przygotowanie podłoża ścian budynków istniejących i nowych. Demontowanie i montowanie elementów odwadniających. Montowanie izolacji termicznych. Nakładanie zaprawy klejowej i wtapianie siatki zbrojącej po stronie zewnętrznej. Wykonanie zaprawy gruntującej pod tynk. Nakładanie tynku. Wykonywanie remontów, konserwacji i napraw elementów ociepleń budynków. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony ppoż, ergonomii, ochrony środowiska.
OMD Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Bytów (pomorskie)
księgowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu optima rozlicznie importu i eksportu oraz różnic kursowychrozliczanie WNT WOTprowadzenie rejestru podatku VAT i VAT-UEewidencja środków trwałychobsługa programu płatnikdowóz dokumentów do US i ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)