REFERENT KSIĘGOWO - EKONOMICZNY/DS. HANDLU Siedlce oferta pracy Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWO - EKONOMICZNY/DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miesięcznie
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWO - EKONOMICZNY/DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programów magazynowo - księgowych. Pracodawca jest gotowy przyuczyć do obsługi programu Optima.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.setar.com.pl
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja odzieży ochronnej i roboczej oraz sortów mundurowych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Aneta Zybertowicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.12.2017
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie języka angielskiego.
Zespół Szkół Specjalnych - 2017-10-30 - Rybno (mazowieckie)
Pomoc:- księgowanie dokumentów,- segregowanie dokumentów wg dat,- archiwizowanie,- rozliczanie ZUS, PIT,- numerowanie dokumnetów.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRACY RĘCZNEJ ZWIĄZANEJ Z PRZYGOTOWANIEM RÓŻNEGO RODZAJU CIAST, KREMÓW, POLEW. WYKONYWANIE PRAC W ZAKRESIE ZDOBIENIA WYPIEKÓW W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU CIASTA LUB CIASTEKWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIASTAWKA GODZINOWA 13,70 ZŁ
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów zagranicznych, wyjazdy zagraniczne, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów, negocjacje z klientami, obsługa reklamacji
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-01-12 - Wawrów (lubuskie)
Obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL, LIBRUS, VULKAN.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli.Dodkonałe umiejetności organizacyjne.
Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tczew (pomorskie)
Główne obowiązki: prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji)planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parkuewidencjonowanie wykonanych robótprzekazywanie wykonawcy placu budowyprowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanychprowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynkówprowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działaniasporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działaniaprzygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działaniaudział w pracach komisji przetargowejpisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działaniaopracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-05-02 - Smołdzino (pomorskie)
naprawa mechaniczna samochodów ciężarowych, tłumaczenie instrukcji mechanicznych autobusów MAZ, ZAZ z j. białoruskiego, rosyjskiego i ukraińskiego na j. polski
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Chorzów (śląskie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji o stanie posiadania dłużników. Okazjonalnie zastępstwo za osobę obsługującą strony zewnętrzne w zakresie ewidencji gruntów i budynków(osób fizycznych i prawnych w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego o innych wydziałach urzędu). Kosztorysowanie oraz wystawianie dokumentów obliczenia opłaty, związanych ze sprzedażą danych gromadzonych w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym(wpisy, wyrysy, informacje, itp.)Umowa o pracę na czas zastępstwa, max. do roku. Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30 - 17.30.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zabrze (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z nowymi kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Referent zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Grębów (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, karty ewidencji czasu. Pilnowanie terminów szkoleń okresowych BHP oraz badań lekarskich, wydawanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i dochodach. Naliczanie i prowadzenie list płac
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sępów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowej, uzgadnianie kont księgowych,, dekretowanie faktur, uzgadnienie rozliczanie produkcjikandydaci wyłącznie przesyłają CV na adres: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-05-22 - Łosice (mazowieckie)
Obsługa pasażerów.Wyjazdy zagraniczne (baza w Krakowie).
LEO EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Łęknica (lubuskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentacji jakościowej, raportowanie w sprawie jakości. Praca w systemie 3 zmianowym lub 4 brygadowym.
Leks Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Tarnów Bycki (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Puck (pomorskie)
1. Ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej.2. Oznaczanie i wysyłka korespondencji wychodzącej.3. Obsługa urządzeń technicznych: poczty e-mail, telefaxu, kserokopiarki.4. Kierowanie ruhem interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Garbalin (łódzkie)
WEDŁUG ZAKRESU OBOWIĄZKÓW
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kluczbork (opolskie)
obsługa sekretariatu, sprawy BHP i PPOŻ
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2016-07-28 - Wartkowice (łódzkie)
praca w księgowości
Jar-Drew PPUH Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Golina (wielkopolskie)
Wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz pochodnych od wynagrodzeń / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wola Rębkowska (mazowieckie)