REFERENT DS. TECHNICZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowy Dwór Gdański oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim

Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduję się na w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Publicznych na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl, wymagane dokumenty należy składać do dnia 12 luty 2016r.( włącznie)

Data publikacji: 2016-01-29

Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduję się na w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Publicznych na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl, wymagane dokumenty należy składać do dnia 12 luty 2016r.( włącznie)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. TECHNICZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy min. 2 lata, dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, podstawowa wiedza w zakresie prawa zamówień publicznych, preferowany staż pracy w administracji publicznej, firmie drogowej lub pokrewne.

Nazwa pracodawcy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Gdański

Ulica pracodawcy: Morska

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy do spraw transportu

Data dodania oferty pracy: 01.02.2016

Oferta pracy ważna do: 12.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT W WIELOOSOBOWYM STANOWISKU DS. PODATKÓW DOCHODOWYCH I PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG, PODATKÓW MAJĄTKOWYCH I SEKTOROWYCH, WYMIANY INFORMACJI MIĘDZYNARODOWEJ ORAZ SPRAW KARNYCH SĄDOWYCH URZĘDU SKARBOWEGO W ŚWIEBODZINIE - 997,4 PLN

- rejestrowanie aktów notarialnych- rejestrowanie postanowień sądowych- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- redagowanie pism do wysyłki- redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)

MECHANIK - od 2 100 PLN

Naprawa samochodów osobowych.
SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-STREFA - 2018-01-12 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)

REFERENT DO KADR I ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

Umiejętność poprawnego wysławiania się, redagowanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace budowlane, wykończeniowe, porządkowe. praca w okolicach Przasnysza i Makowa.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Sątrzaska (mazowieckie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 1 850 PLN

obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sanok (podkarpackie)

REFERENT DS. SPEDYCJI - 997,4 PLN

- asystowanie przy realizacji zleceń spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Dołuje (zachodniopomorskie)

SEKRETARZ SZKOŁY - od 2 100 PLN

praca biurowa dokumentacja uczniów, szkoły, sprawozdawczość finansowa, bieżące uzupełnienie odpowiednich formularzy.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 4 000 PLN

Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-06-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KADR I KSIĘGOWOŚCI (NR 2371) - od 2 900 PLN

praca w kadrach i księgowości; osoba do przyuczenia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH BROSTER SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-16 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Przyjmowanie korespondencji i wysyłanie, przyjmowanie wniosków, wydawanie zaświadczeń, wydawanie druków, archiwizowanie akt, pomoc w innych komórkach
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - od 2 400 PLN

szczegółwe informacje odnośnie wymagań, zakresu czynności oraz wymaganych dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie internetowej Ośrodka: www.przemet.ops.org.pl zakładka nabory na stanowiska. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie GOPS p.nr 9 lub pocztą na adres
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Przemęt - 2016-03-01 - Przemęt (wielkopolskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe, sporządzanie dokumentów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Bank Spółdzielczy w Szubinie - 2017-11-09 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Lębork (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Błonie
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BARMAN-KELNER- STAŻ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Głogów (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - 997,4 PLN

Wykształcenie średnie - zdany egzamin maturalny lub dyplom technika.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)

REFERENT (S) - 997,4 PLN

Obsługa sekretariatu: przyjmowanie korespondencji bieżącej, prowadzenie dziennika podawczego, sporządzanie pism przychodzących, prowadzenie dokumentacji dot. szkoły (tzw.sekretariat młodzieżowy), ewidencja świadectw szkolnych, przygotowywanie delegacji pracownikom i prowadzenie ich ewidencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

REFERENT - 997,4 PLN

Redagowanie pism, obsługa interesantów. staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2017-08-02 - Kępice (pomorskie)

REFERENT OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA - od 2 775 PLN

Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2018-03-15 - Nawojowa (małopolskie)

REFERENT W KOMISARIACIE POLICJI W OŻAROWIE MAZOWIECKIM - 997,4 PLN

wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

KONSERWATOR - od 1 850 PLN

Bieżące sprawdzanie, konserwacja i naprawa wyposażenia szkoły, utrzymanie czystości terenów szkolnych. obsługa pieców gazowych.
Zespół Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie - 2016-09-20 - Świętoszów (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI RACHUNKÓW BANKOWYCH - od 1 850 PLN

praca na obsłudze rachunków bankowych , segregowanie i upinanie dokumentów księgowych, kompletowanie wyciągów bankowych, wypisywanie zaświadczeń dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Żuromin (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKI (O) - do 3 000 PLN

Operator koparki
ROL-BIEL Adam Biel, Krystyna Biel - 2016-11-21 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)