REFERENT DS. RACHUNKOWOŚĆI (O) Tarnów oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE"
Stanowisko: REFERENT DS. RACHUNKOWOŚĆI (O)
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akacjowa 6, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. RACHUNKOWOŚĆI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowość, 10 lat pracy w księgowości, umiejętność obsługi programów księgowych, praca w Tarnowie na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00, zakres obowiązków: ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie, wynagrodzenie 3 000 zł brutto. Kontakt: Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE", 33-100 Tarnów, ul. Akacjowa 6, wcześn. kontakt telefoniczny tel.: 14 633 21 59, e-mail: biuro (at) sm-moscice.pl.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Akacjowa 6, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześn. kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Akacjowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2017
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
Transport międzynarodowy: Polska - Belgia, Belgia - Polska. Cotygodniowe zjazdy do domu.
ZTH GÓR - TRANS Górnikowski Bogusław w Sędziszowie - 2017-09-28 - Sędziszów (świętokrzyskie)
nauka archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa klienta. Mile widziana znajomość branży chemii budowlanej i branży metalowej.
Lakfarb Waldemar Kopacki - 2018-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie potrzeb materiałowych na podstawie prognoz sprzedaży, zleceń sprzedaży i planów produkcji, tworzenie krótko i długoterminowych harmonogramów dostaw (zamówień) i przekazywanie ich dostawcom lub współpracującym działom, zlecanie transportu na dostawy i nadzór nad realizacją, zabezpieczanie kooperantów w materiały niezbedne do produkcji, nadzór nad wydawaniem materiałów, rozliczanie zużycia materiałów zleceń analiza zapasów, generowanie wydań wewnętrznych materiałów
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-03-03 - Krzywonoś (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc uzytkownikom programów komputerowych, obsługa pakietu biurowego, drobne naprawy sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja programów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bobrowniki (śląskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- przyjmowanie i podział korespondencji,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenie terminarza spraw Komendanta Powiatowego,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby ganego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; wypełnianie odpowiednich dokumentów związanych z wykonywnymi czynnościami zgodnie z obowiązujacymi procedurami i instrukcjami
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Rejestracja osób bezrobotnych, obsługa osób poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
1) organizowanie obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami udzielania zamówień publicznych,2) sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opracowywanie innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania3) zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazanie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu,4)sporządzanie pisemnego protokołu postępowania o udzielenie zmówienia publicznego wraz ze wszystkimi załącznikami,5) wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6) zwrot wadiów
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa wózka
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Ruda Śląska (śląskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-03-17 - Katowice (śląskie)
Zagadnienia ogólne, umowy o pracę, dokumentacja pracownicza, akta osobowe, urlopy, obsługa programu płatnik. Przetwarzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracowników, list obecności, kartotek urlopowych, zarobkowych, dokumentacji ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mysłowice (śląskie)
Administrowanie systemu informatycznego. Obsługa Klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów poprzez diagnozowanie potrzeb i oczekiwań w zakresie oferty banku, organizowanie procesu sprzedaży, budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów
Bank Pocztowy S.A - 2017-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
księgowość
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Suwałki (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie wykazów, ewidencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krapkowice (opolskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum pod względem formalno-prawnym,b) sporządzanie projektów umów, porozumień i wewnętrznych aktów normatywnych,c) doradztwo w zakresie sporządzania ofert, specyfikacji i innych dokumentów, w tym ich opiniowanie,d) pomoc prawna w prowadzeniu spraw pracowniczych,e) wsółpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie pomocy na rzecz uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego,f) prowadzenie zajęć z zakresu podstaw prawa dla uczestników Programu Centrum,g) udzielanie konsultacji uczestnikom Programu w sprawach dotyczących ich sytuacji życiowej oraz podstawowych porad z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień z zakresu pomocy spolecznej.
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kilenta za pomocą narzędzi teleinformatycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów. Działalność związana ze sprzętem AGD.
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
Nauka zasad obiegu dokumentacji w myśl obowiązującej instrukcji kancelaryjno-biurowej;- zasad kopertowania i wysyłania poczty zwykłej,- obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych tj. telefonu, faksu, skanera, drukarki, kserokopiarki;- zasad sporządzania wykazów dokumentów, rejestrów;- zasad archiwizacji dokumentów;- wykonywania czynności kancelaryjno-biurowych zleconych.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu, kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń, prace porządkowe ( spis dokumentów, archiwum, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)