REFERENT DS. ADMINISTRACJI Środa Wielkopolska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: referent ds. administracji

Data publikacji: 2018-07-25

Lokalizacja: Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: referent ds. administracji

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Data zakończenia pracy: 30.11.2018

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Adres pracodawcy:
Kosynierów 46, 63-000 Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: średzki

Gmina pracodawcy: Środa Wielkopolska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Środa Wielkopolska

Ulica pracodawcy: Kosynierów

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 25.07.2018

Oferta pracy ważna do: 01.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT- OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA. - od 2 100 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych dot. usterek w budynkach oświatowych i niemieszkalnych. Rejestrowanie zgłoszeń w rejestrze do tego przeznaczonym. Pilnowanie terminowości wykonywania zgłoszeń. Obsługa urządzeń biurowych. Segregowanie korespondencji wg wcześniejszej dekretacji przez kierownika działu. Przygotowywanie odpowiedzi do korespondencji przychodzącej wg wskazówek kierownika działu. Wstępne przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych. Przygotowywanie danych do porównań ofertowych. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego działu. Kserowanie i skanowanie dokumentacji w dziale m. in. pism, wniosków, map terenów, projektów budynków itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Legionowo (mazowieckie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 600 PLN

nauczanie dzieci w wieku 3-6 lat
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE BAJKA - 2018-09-14 - Konarzewo (wielkopolskie)

REFERENT - od 2 160 PLN

Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. POMIARÓW I SYSTEMÓW STEROWNIKOWYCH - od 2 500 PLN

- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żabikowo (wielkopolskie)

REFERENT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ I ZAKUPÓW - od 2 400 PLN

Obsługa i analiza umów z kontrahentami, prace wspomagające dział Zamówień Publicznych, składanie wniosków zakupowych, archiwizacja dokumentów
MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SERWISANT ROWERÓW - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem do montażu, montażem i kontrolą działania róznego rodzaju rowerów. Przygotowanie rowerów do sprzedaży.
CONCEPT BIKE Andrzej Piasecki - 2016-01-18 - Jabłonna (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE USŁUG RYNKU PRACY - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie i wysyłanie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokumentów osób bezrobotnychprzygotowywanie dokumentów związanych z obsługą osób bezrobotnych oraz pracodawcówpomoc w obsłudze osób bezrobotnych i poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (śląskie)

REFERENT DS. SPORZĄDZANIA PISM - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Legnica (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 2 400 PLN

a) sporządzanie list płac z wynagrodzeń pracowników oraz list płac z chorobowego pracowników.b) sporządzanie raportów dla ZUS i ich rozliczanie.c) obsługa programu PŁATNIK.d) wystawianie deklaracji podatkowych PIT oraz PIT 4.e) naliczanie wynagrodzeń do celów emerytalno – rentowych Rp - 7.f) sporządzanie informacji dotyczących wynagrodzeń do sprawozdania SIO, sprawozdań GUS, z wynagrodzeń wg awansu zawodowego nauczycieli.g) sporządzanie wydruków kart wynagrodzeń oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachh) prowadzenie teczek osobowych pracownikówi) przygotowywanie umów o prace i świadectw pracy,j) przygotowywanie skierowań na badania okresowe pracowników
Szkoła Podstawowa nr 1 - 2018-09-19 - Rumia (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REFERENT - od 2 078 PLN

prowadzenie ewidencji w zakresie planowania i realizacji należnych ryczałtów na żywienie osób, wprowadzanie i księgowanie faktur od dostawców
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-05-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)

STARSZY INŻYNIER DS. OPROGRAMOWANIA - od 11 000 PLN

•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Praca w Dziale Księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)

REFERENT FINANSOWO-ORGANIZACYJNY - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. SZKOLEŃ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW MARKETINGU I OFERTOWANIA (O) - od 2 100 PLN

pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji, analiza zapytań ofertowych
CONTROL PROCESS S.A. - 2018-01-18 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów dotyczących przetargów, udział w pracach komisji przetargowej, korespondencja z oferentami.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2017-07-21 - Bełchatów (łódzkie)

REFERENT DS SZKOLENIA - od 2 000 PLN

sporządzanie umów najmu, logowanie kandydatów do szkoleń, sporządzanie zestawień i kalkulacji, redagowanie pism
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie Biuro Zarząd Gł. O/ w W-wa - 2016-11-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

ANALIZA RYNKU BRANŻOWEGO NA uKRAINIE I W kIRGISTANIE, NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z PODMIOTAMI MAJĄCYMI SIEDZIBĘ NA UKRAINIE I W KIRGISTANIEBUDOWANIE KORZYSTENGO WIZERUNKU FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW KONTROLI I ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Prowadzenie kontroli i rozliczeń
KOIMEX S.A. - 2016-08-08 - Świebodzin (lubuskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - do 3 500 PLN

-Mechanika pojazdów dostawczych,-Możliwość zakwaterowania,-Kontakt telefoniczny: Adam Rąbała 509-706-134 oraz Agnieszka Rąbała 506-761-005.
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Bielawki (pomorskie)

REFERENT - SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU - 3 000 - 3 500 PLN

Zarządzanie projektem. koordynacja zmian w projektach w organizacji, kontakt z klientem zewnętrznym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT/PODINSPEKTOR - od 2 800 PLN

obsługa kadrowa ok. 26 osób, bieżąca obsługa sekretariatu, rozliacznie delegacji,
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-11-16 - Radzionków (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 1 850 PLN

wykształcenie wyższe, doświadczenie 1 rok, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość pakietu MS Office.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2016-09-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - DOSTAWCA DAŃ - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzątanie. Dowóz potraw do klienta.
"GASCO" Marcin Raczkiewicz - 2017-01-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)


Wybierz powiat