PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) opracowywanie modelu/procedury postępowania w zakresie obsługi potencjalnych partnerów prywatnych oraz przygotowania i prowadzenia przedsięwzięć w formie PPP,g) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,h) przygotowywanie postępowania na opracowanie niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) prowadzenie negocjacji z inwestorem w zakresie:a) organizacji i uczestnictwa w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielania wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontroli zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywania i aktualizowania oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.

Data publikacji: 2018-11-23

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) opracowywanie modelu/procedury postępowania w zakresie obsługi potencjalnych partnerów prywatnych oraz przygotowania i prowadzenia przedsięwzięć w formie PPP,g) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,h) przygotowywanie postępowania na opracowanie niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) prowadzenie negocjacji z inwestorem w zakresie:a) organizacji i uczestnictwa w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielania wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontroli zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywania i aktualizowania oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. znajomość języka angielskiego;7. znajomość zagadnień w sprawach dotyczących pomocy publicznej;8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.);- z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1834 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2018 r. poz. 2096);- z dnia 21 października 2016 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1920 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.); - z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);- z dnia 30 kwietnia 2004 roku o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej ( Dz. U. z 2018 r. poz. 362).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o znajomości języka angielskiego - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości zagadnień w sprawach dotyczących pomocy publicznej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 3 grudnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2018

Data dodania oferty pracy: 23.11.2018

Oferta pracy ważna do: 03.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA TAXI - od 2 002 PLN

Kierowca taxi, przewóz osób.Praca całodobowa (godz. pracy do ustalenia) w Kołobrzegu i okolicach. Wynagrodzenie naliczane w systemie 30% od utargu, nie mniej niż 13 zł/ h brutto.
Przedsiębiorstwo Usługowe Dariusz Wruszczak - 2017-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

DRWAL / PILARZ DRZEW - od 1 850 PLN

wycinka drzew w lesie
FIRMA "LASKODER" KRZYSZTOF BIAŁY - 2016-10-03 - Myszków (śląskie)

PODINSPEKTOR W BIURZE STRATEGII, ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 300 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2018-01-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)

MISTRZ (BRYGADZISTA) - od 2 000 PLN

znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 3 000 PLN

Pomoc przy produkcji i wypieku pieczywa
Piekarnia Jadwiga Grygiel - 2017-08-11 - Wiadrów (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - 2 000 - 2 150 PLN

Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, uzgadnianie kont kosztów, dochodów i rozrachunków, windykacja należności
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TOKARZ W METALU/ FREZER - od 2 774,66 PLN

obsługa tokarki, frezarkiprecyzyjna obropbka metalu
Ak-LASERTECH Katarzyna Piekut - 2016-07-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR - od 2 400 PLN

świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu; pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych; przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych; bieżąca ewidencja operacji budżetowych; wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego; realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby; prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych; weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT; prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek; weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT; sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne; współpraca z Gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-09-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 13 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe - stolarz i inne, staż pracy od 1 roku do 2 lat. Wynagrodzenie godzinowe, praca od 6:00 do 14:00. Charakterystyka pracy: montaż mebli Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
STUDIO IDO MAGDALENA KOWALSKA - 2017-08-08 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

przygotowanie miejsca świadczenia usług zgodnie z wymogami podstawowych zasad higieny, utzrymanie czystości pokoi, sal konferencyjnych, punktów gastronomicznych i SPA.Umowa zlecenie, 160 godzin w miesiącu.Kontakt z pracodawcą: 783783616 lub praca (at) topacz.pl
Hotel Topacz Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Ślęza (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Borek Wielki (podkarpackie)

12U (SKARYSZEW), FREZER - od 1 850 PLN

obsługa frezarki
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gębarzów (mazowieckie)

INFORMATYK/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Serwis komputerów, sprzedaż w sklepie komputerowym
Womar s.c. - Mariusz Janis, Włodzimierz Dembski - 2017-02-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI ZIELENI - od 13 PLN

PRACE PORZĄDKOWE, ROBOTY ZAŁADUNEK, PRZYCINKA DRZEW, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB ZAWODOWE,OBSŁUGA MASZYN DO WYNCINKI DRZEW, KOSZENIE, PRZYCINAIE, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEgiełda pracy 10.07.2017R.
INTRASERVIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DEKORACJI SZKŁA - od 12,5 PLN

- naklejanie etykiet na opakowania szklane,- naklejanie kodów oraz znakowań na opakowania szklane,- obsługa maszyn do matowienia szkła,- dekoracja wyrobów szklanych- składanie kartonów/ klejenie kratownic- wzrokowa kontrola jakości,- praca według ściśle określonych instrukcji,- silna motywacja do wykonywania obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta, dbanie o ekspozycję, wykładanie towaru, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kutno (łódzkie)

PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ - do 1 850 PLN

Zbieranie materiałów i opracowanie planów zamówień publicznych, opracowywanie danych do sprawozdań dot. zamówień publicznych, zbieranie materiałów na komisje problemowe Rady Miasta, wprowadzanie do obowiązujących w wydziale rejestrów spraw i danych, zgodnie z Instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych w tym badanie i ocena ofert, przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie: - propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, - propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty; - unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania, zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.
Urząd Miasta - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR KOPARKI - od 15 PLN

Obsługa koparki kl. III - praca na terenie Gminy Dębno
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane "HAS-BUD" Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Sufczyn (małopolskie)

WYCHOWAWCA KOLONIJNY - od 1 000 PLN

opieka nad dziećmi , organizacja zabaw, w terminie 17-30 lipca 2017r. w BORACH TUCHOLSKICH
kontakt przez OHP - 2017-07-05 - Kielce (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Realizacja spotkań.
PROGRESS ACTIVE SP. ZO.O. - 2016-06-07 - Brzozów (podkarpackie)

KIEROWCA C - do 2 100 PLN

transport rzeczy na terenie kraju
Przedsięb. Transportowe MAZUR-TRANSPORT Mazur M. - 2018-05-09 - Sampława (warmińsko-mazurskie)

POMOC LABORATORYJNA - od 2 105 PLN

Utrzymywanie czystości w laboratorium, mycie szkła laboratoryjnego.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W ŁODZI - 2018-01-05 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

m.in. zapoznanie się z regulaminami wew.- pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej- spełnienie w stosunku do dzieci czynności obsługowych
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Ujsoły (śląskie)

PODINSPEKTOR - KARTOGRAF, GEODETA - od 2 300 PLN

Regulowanie stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu. Przygotowywanie danych geodezyjnych i kartograficznych dokumentacji niezbędnych Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu do przekazywania nieruchomości jednostkom samorządu terytorialnego. Prowadzenie ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa wchodzących do zasobu nieruchomości, którymi gospodaruje Starosta Żniński. Realizowanie zadań z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa wchodzącycmi do zasobu nieruchomości którymi gospodaruje Starosta Żniński. Pełen tekst ogłoszenia dostępny na stronie www.bip.powiatzninski.pl w katalogu "oferty pracy" oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Żninie.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PUNKTU USŁUGOWEGO - do 1 850 PLN

Praca w punkcie usługowym mieszczącym się w Centrum Handlowym. Praca polega m.in. na naprawie obuwia, dorabianiu kluczy, robieniu pieczątek, grawerowaniu, wymianie baterii. Pracodawca udziela bezpłatnego przeszkolenia.
MINIT POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

serwowanie potraw i napojów, doradzanie konsumentowi odpowiedniego asortymentu potraw
F.H.U. "LEKANS" Sławomir Lekan - 2018-05-14 - Biłgoraj (lubelskie)

ŚLUSARZ - od 3 300 PLN

Prace ślusarskie
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych - 2018-08-27 - Kobyłka (mazowieckie)


Wybierz powiat