PAKOWACZ RĘCZNY Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PAKOWACZ RĘCZNY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: PAKOWACZ RĘCZNYTransport wózków wędzarniczych z towarem z chłodni na halę paczkowalni, transport pustych brudnych wózków wędzarniczych oraz pojemników plastikowych na myjkę, transport czystych pojemników plastikowych z myjki na halę paczkowalni, przygotowanie towaru na pakowanie m.in. rozbieranie form, ściąganie folii, przycinanie siatek, dzielenie kiełbas na porcję, utrzymanie ładu i porządku na hali.
Data publikacji: 2021-05-13
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PAKOWACZ RĘCZNYTransport wózków wędzarniczych z towarem z chłodni na halę paczkowalni, transport pustych brudnych wózków wędzarniczych oraz pojemników plastikowych na myjkę, transport czystych pojemników plastikowych z myjki na halę paczkowalni, przygotowanie towaru na pakowanie m.in. rozbieranie form, ściąganie folii, przycinanie siatek, dzielenie kiełbas na porcję, utrzymanie ładu i porządku na hali.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PAKOWACZ RĘCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pakowacz ręczny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Data zakończenia pracy: 29.02.2024
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych mile widziana, w przypadku jej braku, pracodawca pokrywa koszt.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6252141938
danePracodawcy_regon: 276922613
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUPspotkanie w siedzibie firmy 27.05.2021 od 09:00 co 10 minut
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 30
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|932101
Zawód wykonywany przez pracownika: pakowacz ręczny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.05.2021
Oferta pracy ważna do: 03.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0a71388acfbd2d6f9cd8da5bb820314
Podobne oferty pracy
Prace remontowe i konserwatorsko naprawcze na terenie obiektów ośrodkaPraca w godzinach od 07:00-15:00
"Korona" Ośrodek Wczasowo- Rehabilitacyjny Korona Teresa - 2020-06-26 - Muszyna (małopolskie)
Montaż instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych w obiektach przemysłowych.Praca na terenach budowy w: Lublinie, Zamościu, Ożarowie, Warszawie, Opolu, Chełmie, Puławach
ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w budynku szkoły.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2018-10-09 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
Sprzątanie szatni , sprzątanie na hali w stocznie
IXODI SP. Z.O.O. - 2021-04-30 - Gdynia (pomorskie)
x
EURO.PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-05 - Białystok (podlaskie)
- obsługa maszyn do obróbki plastiku; - kontrola jakości wyrobów wyprodukowanych; - przygotowanie surowców;- dbanie o porządek i bezpieczeństwo w pracy;
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-świadczenie usług polegające na obsłudze gości na sali restauracyjnej
HOTEL GOŁĘBIEWSKI TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI, TAGO PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI - 2020-06-25 - Karpacz (dolnośląskie)
- obsługa klienta- wystawianie faktur- prowadzenie gospodarki magazynowej- wystawianie faktur - dodatkowe miejsce wykonywania pracy: ul. Przemysłowa 2, Konstantynów Łódzki
kontakt przez PUP - 2021-06-17 - Łódź (łódzkie)
Wznoszenie ścian (w tym zbrojonych), nakładanie okładzin na ściany. Praca w ramach umowy zlecenia.
Centrum Języków Obcych Agencja Pracy Tymczasowej, Usługi remontowo - budowlane "Sayokay" Bartosz Gawędzki - 2017-12-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie i obsługa pojazdu- ciągnik siodłowy z naczepą wywrotną, załadunek i rozładunek towaruPRACA NA TERENIE WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
FUH Glibowski ŁUKASZ - 2017-06-05 - Łopatno (świętokrzyskie)
Pracownik ochrony
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Kozienice (mazowieckie)
Nauczyciel wspomagający dla ucznia z orzeczeniem.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Zawoi Centrum - 2018-11-16 - Zawoja (małopolskie)
Sprzątanie szatni , sprzątanie na hali w stocznie
IXODI SP. Z.O.O. - 2021-04-30 - Gdynia (pomorskie)
Nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Obsługa bufetu / stanowiska do wydawania posiłków: przygotowywanie i/lub wydawanie posiłków klientom; dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy; doradzanie w zakresie wyboru napojów i potraw; sprzedaż asortyment bufetu i dokonywanie rozliczeń z klientami.- Obsługiwanie bufetu lub stanowiska do wydawania posiłków, w tym: przygotowywanie z gotowych surowców posiłków typu kanapki, desery, przekąski itp., przygotowywanie napojów zimnych i gorących oraz dbanie o ich należytą ekspozycję, porcjowanie i dekorowanie; obsługiwanie urządzeń bufetowych niezbędnych do przygotowywania i wydawania potraw i napojów, takich jak: ekspres do kawy, kawiarka, dystrybutor napojów, perkolator (zaparzacz), warnik, podgrzewacz, krajalnica, kostkarka do lodu, wyciskarka do owoców, shaker, mieszadełko, korkociąg, otwieracz do puszek; obsługiwanie klientów, w tym doradzanie w zakresie wyboru potraw i napojów; sprzedawanie asortymentu bufetu, obsługiwanie kasy fiskalnej lub dodatkowo terminala płatniczego, przyjmowanie należności od klientów i dokonywanie rozliczeń finansowych oraz materiałowych; utrzymywanie bufetu i miejsca pracy w czystości, m. in. przy użyciu środków czystości, szczotek, gąbek, szmat itp. oraz z wykorzystywaniem urządzeń do mycia naczyń (np. zmywarka); przestrzeganie zasad etyki oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 6 miesięcy.- Zlecenie wykonywane w dwóch miejscach w Katowicach w godzinach: 9:30-12:30 + soboty (pierwsze miejsce wykonywania pracy) oraz 15:00-19:00 (drugie miejsce wykonywania pracy). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 tygodnie. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
pomocnik do prac polowych
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sarbinowo (wielkopolskie)
segregowanie dokumntów pod względem formalno-rachunkowym; obsługa komputera i urządzeń biurowych; obsługa programu księgowego; sporządzanie zestawień finansowych; wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego;
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Dzierzgoń (pomorskie)
OBSŁUGA KENLENRSKA, PRZYGOTOWYWANIE, SPRZĄTANIE STOLIKÓW, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTÓW, WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MINIMUM 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH ROZKŁAD CZASU PRACY: W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB(W GODZINACH OTWARCIA LOKALU, PRACA W JEDEN DZIEŃ W TYGODNIU 10H LUB 2 DNI PO 5H, PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI W GODZINACH MIĘDZY 10:00 -22:00
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- opiniowanie, wykonywanie projektów organizacji ruchu;- ewidencja oznakowania pionowego, poziomego i innych urządzeń organizacji ruchu;- bieżący monitoring ulic;- przygotowywanie zleceń z zakresu inżynierii ruchu;- opiniowanie lokalizacji obiektów budowlanych i innych w zakresie połączenia z układem komunikacyjnym miasta przez uzgodnienie lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych;- współpraca z Urzędem Miasta, Strażą Miejską, Policją w zakresie organizacji ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG WE WŁOCŁAWKU - 2019-08-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
SPAWANIE MIG-MAG, GAZOWE CIĘCIE
Zakład Mechaniczny PUH "MEGPOL" Jan Pielech - 2017-12-04 - Chocianowiec (dolnośląskie)
Staż w firmie ARTYSTIK POLAND GROUP. Miejsce odbywania stażu Micigózd. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Piaseczno (mazowieckie)
- montaż i demontaż maszyn,- prace ślusarsko mechaniczne na warsztacie
PSMS Sp. o o.o. - 2019-11-26 - Polkowice (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
porządkowanie dokumentów, stemplowanie druków ścisłego zarachowania
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
FIRMA "TEGAZ-SYSTEM" MIROSŁAWA CZARLIŃSKA - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
1. opracowywanie opinii psychologicznych wraz z zaleceniami terapeutycznymi2. Prowadzenie diagnozy i terapii psychologicznej indywidualnej i grupowej pacjentów OREW3. Organizowanie wsparcia psychologicznego dla rodzin wychowanków 4. Inicjowanie zakupu sprzętów i materiałów do terapii psychologicznej5. Prowadzenie zeszytu terapii, bieżące dokonywanie wpisów w kartach zabiegowych i księdze zabiegów oraz innych, wymaganych dokumentach6. Uczestniczenie w posiedzeniach Zespołów Terapeutycznych7. Współpraca ze specjalistami na terenie ośrodka: lekarzami, fizjoterapeutami, pedagogami, logopedami
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W TYCHACH - 2020-08-27 - Tychy (śląskie)
Koordynacja prac projektowych, pomoc w opracowywaniu komplentej dokumentacji projektowo-wykonawczej, wykonanie obliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Łódź (łódzkie)
Montaż instalacji zewnętrznych i wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
praca w terenie z klientem indywidualnym; branża: odszkodowania i inne usługi finansowo-prawne; zadania doradcy: pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań; min.rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej jako doradca klienta, przedstawiciel handlowy lub agent
ARBITER S.A. WROCŁAW - 2016-01-15 - Strzelce Opolskie (opolskie)