INSPEKTOR W ODDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW Wrocław oferta pracy Sąd Okręgowy We Wrocławiu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW

Wynagrodzenie: od 3 520 PLN

Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.

Data publikacji: 2019-05-09

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Sąd Okręgowy We Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sądowa 1, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 520 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W ODDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 520 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaganie niezbędne:1. wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa I stopnia;2. znajomość technik biurowych oraz praktycznej znajomości środowiska Windows, w tym obsługi Microsoft Word i Excel oraz sprawozdawczości;3. znajomość zagadnień z zakresu procesów budowlanych, prawa budowlanego, przepisów prawa zamówień publicznych;4. doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych;5. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;6. nieposzlakowana opinia;7. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;8. nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność pracy w zespole; 2. umiejętność pracy pod presją czasu;3. umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji;4. pracowitość, dociekliwość, zaangażowanie;5. dokładność, odpowiedzialność;6. kreatywność;7. komunikatywność, umiejętność inicjowania i podtrzymania dobrych relacji interpersonalnych;8. wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Mile widziane:1. posiadanie uprawnień do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowalnej lub instalacyjnej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;2. doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych;3. znajomość:- zasad kosztorysowania;- obsługi programu NORMA i AUTOCAD; - przepisów rozporządzenia w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; - obsługi programu SAP; - przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; - przepisów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa;- aktualnych przepisów ustawy prawo zamówień publicznych

Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy We Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Sądowa 1, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat składa następujące dokumenty:1) kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy); 2) list motywacyjny;3) życiorys; 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5) oświadczenia kandydata dotyczące:a) pełnej zdolności do czynności prawnych;b) nieposzlakowanej opinii;c) niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;d) nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;e) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy;f) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla celów przyszłej rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną (dotyczy ewentualnej listy rezerwowej) - do pobrania na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Sądowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń

Data dodania oferty pracy: 13.05.2019

Oferta pracy ważna do: 29.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f05d686c149a43d1e4be1523a34fb102

Podobne oferty pracy

INŻYNIER PROGRAMISTA (8487) - od 5 300 PLN

programowanie aplikacji nizbędnych dla potrzeb firmy i klientów (poziom zaawansowany Java i Javaee), testowanie programów, opracownie i rozwój oprogramowania i systemów w różnych środowiskach technicznych, praca przy projektach dla klientów zagranicznych
Mobica Limited Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR ZESPOŁU DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - do 1 873,84 PLN

przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)

INSPEKTOR (W SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ) K/M - od 3 000 PLN

Nadzór inwestorski robót energetycznych na miejscu budowy, uzgodnienia z wykonawcami, uzgodnienia dokumentacji budowlanej, opiniowanie projektów budowlanych, rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych.
12 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-04-03 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANYCH - od 2 400 PLN

Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów i dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych; nadzorowanie prac związanych z procesem budowlanym (remonty, konserwacje); kontrola wykonawców robót budowlanych; nadzorowanie obiektów budowlanych i dokumentacji; kontrolowanie właściwego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-01 - Zegrze (mazowieckie)

INSPEKTOR/ SPECJALISTA BHP - od 3 800 PLN

- sprawdzanie dokumentacji BHP- prowadzenie krótkich szkoleń informacyjnych bhp dla podwykonawców- przeprowadzanie przeglądów bhp ze Specjalistą BHP na terenie budowy i sporządzenie raportów bhp- prowadzenie samochodu służbowego
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 000 PLN

obsługa klienta stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Siemiatycze (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 350 PLN

przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lubmodernizowanych i remontowanych obiektówbudowlanych, opracowywanie opisu przedmiotuzamówienia, projektów umów, szacowaniewartości zamówienia oraz innych niezbędnychdokumentów dotyczących przeprowadzeniapostępowań o udzielenie zamówień, załatwianiespraw technicznych i formalnych inwestycji iremontów w fazie przygotowania oraz uzyskaniepozwolenia na użytkowanie nowo budowanych,modernizowanych lub remontowanych obiektów,nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowobudowanych, modernizowanych lubremontowanych obiektach budowlanych, ichzgodności rzeczowej, finansowej i terminowej zplanami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną, udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych, udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR URZĄDZĘŃ DO OBRÓBKI DREWNA - od 2 100 PLN

- obsługa maszyn do obróbkidrewna: wielopiły JK-40 oraz traka taśmowego GOLTAD, WOOD, MIZERMiejsce pracy: Łódź + teren województwa
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Łódź (łódzkie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 300 PLN

Kontrola szczelności zbiorników
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-11 - Września (wielkopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 500 PLN

realizacja zadań z zakresu ochrony zwierząt, kontrola pomieszczeń zwierząt
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA-56 BAZA LOTNICZA W INOWROCŁAWIU (NR1623) - od 2 250 PLN

1)stosowanie przepisów dotyczących ochrony środowiska w działalności jednostki;2)eksploatowanie użytkowanych nieruchomości zgodnie z wymogami ochrony środowiska;3)informowanie za pośrednictwem administratora, zarządców nieruchomości o wszelkich zamierzeniach i przeprowadzonych zmianach mających wpływ na zakres korzystania ze środowiska;4)terminowe opracowywanie i przesyłanie sprawozdań do DG RSZ o stanie środowiska i działalności proekologicznej jednostki i z zakresu realizacji przepisów o ochronie środowiska;5)uczestniczenia w wyznaczaniu obszarów Natura 2000 oraz opracowywaniu planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do obszarów obejmujących tereny wykorzystywane przez Siły Zbrojne;6)współpraca z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, właściwym Rejonowym (Wojskowym) Zarządem Infrastruktury, 12 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym w zakresie przestrzegania i ochrony środowiska naturalnego;7)podejmowanie działań profilaktycznych w celu zapobiegania skażeniu i zanieczyszczeniu środowiska naturalnego;8)organizowanie szkoleń, instruktaży i konkursów dla kadry zawodowej i pracowników wojska z zakresu ochrony środowiska;9)uczestniczenie w organizowanych szkoleniach specjalistycznych.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2019-05-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 12 PLN

Sortowanie elementów i komponentów samochodowych. Praca w oddziałach klienta zagranicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)

SPRZĄTACZKA-GNIEWKOWO (NR 4411) - od 13 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O. O. - 2017-11-23 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

inspektor ds. administracji
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN KROJĄCYCH I WYKRAWAJĄCYCH DO PAPIERU - od 1 850 PLN

Obsługa maszyny tnącej, obsługa komputera nadzorującego pracę plotera
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH - od 6 000 PLN

nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania irozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych;przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u,ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-27 - Warszawa (mazowieckie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 2 100 PLN

Praca w warunkach chłodniczych; przyjmowanie towarów do magazynu; prowadzenie załadunku towarów na samochody; układanie towaru w magazynie; dbanie o porządek i czystość w magazynie; zgłaszanie braków w stanach magazynowych.Praca w systemie trzyzmianowym: 06.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-06.00.Po okresie próbnym, możliwość zatrudnienia na czas określony.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Pozyskiwanie klientów z rynku zagranicznego (Rosja, Ukraina).Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU Z UBRANIAMI (PRACA W HOLANDII) - od 40 PLN

Praca wykonywana na magazynie z ubraniami, segregacja ubrań, skanowanie, układanie ubrań w pudełkach, układanie pudeł na palety.
kontakt przez OHP - 2018-09-13 - Lublin (lubelskie)

KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU - od 2 100 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wołów (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 900 - 3 500 PLN

Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów , informowanie klientów o pełnej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SZTAPLARZ TARCICY, PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 150 PLN

układanie tarcicy w suszarni, prace porządkowe. Po okresie próbnym umowa na czas określony. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
TIGNUM Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Pabianice (łódzkie)

RPO:POMOC KUCHENNA+ - 997,4 PLN

Staż z RPO na 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Malczewskiego 24GODZ.PR.:7/8-15/16WYMAGANIA ORGANIZATORA: przygotowanie gastronomiczne, min. wykształcenie zawodowe, dobra sprawność manualna i koordynacja ruchowa, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna z badaniami na nosicielstwo
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - do 3 400 PLN

Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, dotyczących nadzoru inwestorskiego. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych częściowo wykonanych oraz ulegających zakryciu lub zanikających oraz sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, podejmowanie działań w przypadkach występowania zagrożeń dot. budynków mieszk. i innego mienia stanowiącego własność spółki zlokalizowanego na terenie placów budowy spółki.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ - do 17 PLN

Prace spawalnicze, montażowe itp
MARIAN MAKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- USŁUGOWE "PROMET" - 2017-10-10 - Zdzieszowice (opolskie)


Wybierz powiat