MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK Rybnik oferta pracy M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.

Stanowisko: MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Praca na terenie całego kraju - transport zapewnia pracodawca. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl oraz telefoniczny.

Data publikacji: 2018-03-27

Lokalizacja: Rybnik (śląskie)

Pracodawca: M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca na terenie całego kraju - transport zapewnia pracodawca. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: mjrusztowania (at) interia.pl oraz telefoniczny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: montowanie rusztowań.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MONTER RUSZTOWAŃ - POMOCNIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: monter rusztowań

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne

Nazwa pracodawcy:
M & J RUSZTOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Adres pracodawcy:
-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Rybnik

Gmina pracodawcy: Rybnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rybnik

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: monter rusztowań

Data dodania oferty pracy: 27.03.2018

Oferta pracy ważna do: 27.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA-KASJER - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów bankowości z jednoczesną realizacją planów sprzedażowych, obsługa transakcyjnej detalicznej, obsługa transakcyjna
USŁUGI FINANSOWE EWA BŁASZCZYK - 2016-05-19 - Bełchatów (łódzkie)

MONTER REKLAM (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Montaż małych reklam. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (792-980-007) w godzinach: 08:00-15:00 lub e-mail: praca (at) kamelot.pl
KAMELOT S.C. TOMASZ ZAŁĘCKI, MARIA ZAŁĘCKA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK DROGOWY - do 2 200 PLN

Prace porządkowe na ciągach pieszych, drogach i ulicach gminnych, wycinka zakrzaczeń przy drogach gminnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

Praca przy dociepleniach budynków
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ARLETA MARCINIAK - 2018-08-14 - Lubin (dolnośląskie)

KONSTRUKTOR - od 2 800 PLN

PROJEKTOWANIE NOWYCH ORAZ MODYFIKACJĘ ISTNIEJĄCYCH ROZWIĄZAŃ KONSTRUKCYJNYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, UDZIAŁ W BADANIACH NOWYCH WYROBÓW I BIEŻĄCA OBSŁUGA PRODUKCJI
TOFAMA Spółka Akcyjna - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - od 17,5 PLN

Łączenie lub cięcie elementów wykonywanych z metalu, bądź tworzyw sztucznych przy wykorzystaniu odpowiednich procesow spawlniczych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW - 2 200 - 2 800 PLN

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez miłą i profesjonalną obsługę, dbanie o pozytywny wizerunek stacji LOTOS, realizacja zadań sprzedażowych, współpraca w zespole.
kontakt przez OHP - 2017-07-10 - Brzeg (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 000 PLN

zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Żuromin (mazowieckie)

MONTER REKLAM - od 1 850 PLN

przygotowanie powierzchi, zagruntowanie, nałożenie aplikacji graficznej, zalanie żywicą
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

Mycie pojazdów, pojemników, dywanów, chodników.
Auto Myjnia Ręczna "AS" Andrzej Skuczyński - 2016-08-19 - Rumia (pomorskie)

MONTER ROLET - od 2 000 PLN

przygotowanie rolet, montaż rolet, przeszycie rolet
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Leszno (wielkopolskie)

MONTER REKLAM - od 2 000 PLN

Montaż i wykonywanie reklam na terenie całego kraju
Iwona Helena Żbikowska AGENCJA REKLAMOWO-HANDLOWA "IWO-MAR" - 2017-06-23 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK PRALNI K/M - od 2 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK MYJNI - od 2 000 PLN

MYCIE SAMOCHODÓW Z ZEWNĄTRZ, ODKURZANIE SAMOCHODÓW, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW GUMOWYCH I PLASTIKOWYCH SAMOCHODU, MYCIE SZYB, MYCIE SILNIKÓW
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Gdynia (pomorskie)

MONTER ROWERÓW - od 2 100 PLN

Obowiązki:• prace przy montażu rowerów,• drobne prace magazynowo-produkcyjne,• dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Arkus & Romet Group Sp. zo.o. - 2018-05-15 - Jastrowie (wielkopolskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie apartamentow jak i pomieszczeń gospodarczych, obsługa recepcji, komputera i gości sporadycznie. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Pruszków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWCA C+E - od 3 500 PLN

Przewóz towarów Polska - Rumunia
"EWA SABO-MARIAN SABO- USŁUGI TRANSPORTOWE" SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-24 - Wola Baranowska (podkarpackie)

ASYSTENT MEDYCZNY - 997,4 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu chorego do badań lekarskich, transport chorego na badania diagnostyczne, transport materiałów do laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

MONTER ROZDZIELNIC - od 15 PLN

Przygotowywanie podzespołów i elementów do montażu rozdzielnic, montaż gotowych rozdzielnic zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
INCOBEX-ELPLAST Spółka z o.o. Bielsko Biała - 2018-07-27 - Bielsko-Biała (śląskie)

BRYGADZISTA/ MAJSTER - od 2 000 PLN

Nadzór nad poszczególnymi brygadami. Pomoc i czynny udział w procesie produkcyjnym.Wykształcenie średnie techniczne. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Umiejętność obsługi elektronarzędzi(wiertarka, szlifierka, klucz i pistolet pneumatyczny). Umowa o pracę na czas określony 3 m-cy. Praca w godzinach 7-15.
Zagraniczne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CHRIST" Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Mysłowice (śląskie)

KONSTRUKTOR FORM WTRYSKOWYCH - od 2 000 PLN

projektowanie i przygotowanie odpowiednich rysunków technicznych i dokumentacji zgodnie ze specyfikacja techniczną
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraśnik (lubelskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 500 - 3 000 PLN

- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środkowiska- prowadzenie szkoleń- przygotowywanie sprawozdań- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-09-05 - Białobrzegi (mazowieckie)

PRACOWNIK ROZKŁADAJACY TOWARY NA PÓŁKACH - 2 100 - 3 000 PLN

układanie towaru, sparwdzanie terminu przydatności do spożycia, dbanie o porządek na stanowisku pracy
WAFELEK SUPERMARKETY Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-02-01 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 2 000 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY /MIELEC - do 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń oraz obsługa terenów zewnętrznych
kontakt przez OHP - 2017-08-17 - Mielec (podkarpackie)