KSIĘGOWY Goślice oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych w programie finansowo-księgowym. Dekretowanie dokumentów księgowych. Terminowa realizacja płatności. Prowadzenie z Głównym Księgowym w zakresie sprzątania sprawozdań budżetowych i finansowych. Wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego a wynikających z rodzaju umówionej pracy. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Goślice (mazowieckie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych w programie finansowo-księgowym. Dekretowanie dokumentów księgowych. Terminowa realizacja płatności. Prowadzenie z Głównym Księgowym w zakresie sprzątania sprawozdań budżetowych i finansowych. Wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego a wynikających z rodzaju umówionej pracy. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goślice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse i rachunkowość; rachunkowość budżetowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa polskiego; b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) zgoda na przetwarzanie danych osobowych; f) dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o ochronie danych osobowych; g) wykształcenie wyższe - specjalność: finanse i rachunkowość, rachunkowość budżetowa lub średnie ekonomiczne i co najmniej 2 letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: a) staż pracy w sferze budżetowej - znajomość zagadnień budżetu; b) znajomość zasad księgowości budżetowej i rachunkowości; c) obsługa programu finansowo-księgowego, komputera w zakresie MS Office; d) rzetelność, sumienność, odpowiedzialność; e) umiejętność pracy w zespole; f) dobra organizacja czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji (dostępny na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Płocku lub w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Goślicach). Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. Kserokopie dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. W przypadku wykształcenia średniego ekonomicznego - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 2-letniego stażu pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy). Oświadczenie kandydata - zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia) - własnoręcznie podpisane.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do dnia 26.04.2018r. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Goślicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - KSIĘGOWY". Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Goślicach (liczy się data otrzymania przez DPS) po wyżej określonym terminie oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzony będzie test kwalifikacyjny. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-plock.pl) oraz w biurze Domu Pomocy Społecznej w Goślicach - na tablicy informacyjnej - 1 piętro.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goślice
Numer budynku pracodawcy: 66
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 26.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Serwis maszyn dla przemysłu morskiego. Przeglądy mechaniczne i elektryczne.
Rabex Sp. z o. o. - 2016-10-25 - Brzeszcze (małopolskie)
Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale Świadczeń Emerytalno-Rentowych, porządkowanie akt ubezpieczonych, rejestracja korespondencji, pomoc przy podziale w przekazaniu korespondencji, akt emerytalno-rentowych oraz wniosków.
ODDZIAŁ ZUS W RYBNIKU - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
sortowanie i pakowanie jabłek
"JÓZEFÓW SAD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI KANCELARII
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W SKIERNIEWICACH - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
WEryfikacja i dekretacja dokumentów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, sporządzanie dokumentów kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Reda (pomorskie)
j/w
"B.D.B."S.C.,NAWROCKI ZBIGNIEW,NAWROCKI MARCIN - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie wniosków refundacyjnych do systemu komputerowego QNTSporządzanie sprawozdańUzgadnianie kont analitycznychSporządzanie przelewówKsięgowanie wyciągów bankowych
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
oferta dla osób do 30 roku życia - sporządzanie raportów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Augustów (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości m.in.:1. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej jednostki.2. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji podatkowych.5. Sporządzanie list płac.6. Sporządzanie deklaracji ZUS.7. Wstępna kontrola dokumentów księgowych.8. Wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych.9.Prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystania zgodnie z obowiązującym planem kont.10. Sporządzanie korespondencji dotyczącej sekcji księgowości.11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie polityki finansowej.12. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i zarządzeń wewnętrznych.13. Zastępstwo głównego księgowego w razie jego nieobecności14. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych www.bip.zdpndg.pl, termin składania wymaganych dokumentów do dnia 18.04.2016r. do godz: 15:00( włącznie).
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2016-04-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencję sprzedaży i zakupu. biezca obsługa biura, prowadzenie rozliczeń z zakładem ubezpieczeń społecznych, sporzadzanie dokumentacji kadrowej
Kancelaria Finansowa BID Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac na linii produkcyjnej zgodnie ze standartami HACCP,wykonywanie zadań na stanowisku pracy,wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych
Firma EDEN Springs Sp. z o.o. Krzeszowice, os. Czatkowice 254 - 2016-01-13 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wronów (lubelskie)
prowadzenie księgowości (KPiR) i kadr
FRB Siatex - 2017-01-31 - Tęgoborze (małopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg handlowych i rejestrów VAT. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Nadzór nad rozrachunkakim. Sprawdzanie zgodności zapisów w rejestrach i na kontach księgowych.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-11-08 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa kasy, dokumentacja księgowa
"AGRO-BIZNES" Sp.J. Sularz-Rudnicki - 2017-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
Szkoła Podstawowa nr 3 - 2018-06-15 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa maszyn produkujących opakowania do przechowywania żywności, pakowanie wyrobów gotowych w opakowania zbiorcze, wykonywanie bieżącej kontroli jakościowej produktów, kontrola parametrów obsługiwanych maszyn.
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Bukowice (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
kompletowanie dokumentów, rejestrowanie w systemie dekretowanych dokumentów, przygotowywanie danych do sporządzenia deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
dowóz pizzy do klienta
kontakt przez OHP - 2017-07-17 - Kępno (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "DORADCA" PUŁANIK DARIUSZ - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Skoki (wielkopolskie)
Staż w firmie STANDARDY. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości w zakresie dochodów budżetowych m.in.:1. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej jednostki.2. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji podatkowych.5. Sporządzanie list płac.6. Sporządzanie deklaracji ZUS.7. Wstępna kontrola dokumentów księgowych.8. Wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych.9. Prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystanie zgodnie z obowiązującym planem kont.10. Sporządzanie korespondencji dotyczącej sekcji księgowości.11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie polityki finansowej.12. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i zarządzeń wewnętrznych.13. Zastępstwo głównego księgowego w razie jego nieobecności.14. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy:-stanowisko urzędnicze,-zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy-umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony,-praca jednozmianowa 40 godzin w tygodniu-praca w pomieszczeniu biurowym.Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys (CV),- oryginał kwestionariusza osobowego,- kopie świadectw pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Uwagi:1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie w Zarządu Dróg Powiatowych lub przesłać pocztą na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim ul. Morska 1 z dopiskiem Nabór na stanowisko Księgowego w terminie do dnia 15.02.2017 r. do godz. 15:00 (włącznie).2. Dokumenty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458).
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-02-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Dokonywanie zakupów testowych alkoholu i papierosów
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów do księgowania, wystawanie faktur sprzedażowych,weryfikowanie poprawności dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne organizacji, obsługa zapytań związanych z rozliczeniami finansowymi, rozliczanie kosztów podróży służbowych, przygotowywanie płatności, czynności związane z zamknięciem miesiąca i uzgadnianiem kont.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
- obsługa programu Insert GT(Subiekt, Rewizor, Gratyfikant)- przyjmowanie i wystawianie faktur- odbieranie oraz prowadzenie rozmów z kontrahentami- prowadzenie dokumentacji księgowej- analizowanie otrzymanych dokumentów źrodłowych pod względem formalnym, informowanie o wykrytych błędach- wprowadzanie do ewidencji zakupionych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji - prowadzenie ksiąg handlowych i innych ewidencji do celów podatkowych- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych- udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień z zakresu zobowiązań podatkowych- nadzór na uchwałami sp. z o.o.- współpraca z organami nadrzędnymi tj. ZUS, US, itp.- publikacja sprawozdań podatkowych
Great Trade Solutions Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krzyżowa Dolina (opolskie)