KOORDYNATORKA/ KOORDYNATOR DS. ESTETYZACJI PRZESTRZENI PUBLICZNYCH I OPIEKI NAD ZABYTKAMIW WYDZIALE POLITYKI PRZESTRZENNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: KOORDYNATORKA/ KOORDYNATOR DS. ESTETYZACJI PRZESTRZENI PUBLICZNYCH I OPIEKI NAD ZABYTKAMIW WYDZIALE POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za koordynację pracy i współpracę z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami.Ważniejsze zadania: koordynowanie pracy zespołu pracowników w zakresie współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami; współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków; opracowanie zasad lokalizacji i form reklam, elementów drobnego handlu; konsultowanie zasad tożsamości wizualnej miasta: kolorystyka, system informacji miejskiej; czynny udział w formułowaniu zapisów oraz standaryzacja zapisów planów miejscowych dotyczących przestrzeni publicznych; współpraca, koordynacja i tworzenie gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji; koordynacja i uzgadnianie projektów realizacyjnych w ramach programu rewitalizacji w zakresie estetyki przestrzeni publicznych oraz opieki nad zabytkami; współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Strażą Miejską w sprawie egzekwowania obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem ładu przestrzennego; współpraca z podmiotami realizującymi zagospodarowanie przestrzeni publicznej (projektantami, inwestorami); dialog z firmami reklamowymi oraz zorganizowanymi podmiotami drobnego handlu i usług; współpraca z organizacjami społecznymi i zawodowymi, środowiskami artystycznymi w zakresie kształtowania przestrzeni publicznej; inicjowanie i prowadzenie dialogu społecznego; wydawanie opinii urbanistycznych w zakresie formy i lokalizacji reklam; wydawanie opinii w zakresie lokalizacji ogródków gastronomicznych oraz tymczasowych stoisk handlowych; opracowanie materiałów graficznych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2017-02-27

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za koordynację pracy i współpracę z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami.Ważniejsze zadania: koordynowanie pracy zespołu pracowników w zakresie współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami; współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków; opracowanie zasad lokalizacji i form reklam, elementów drobnego handlu; konsultowanie zasad tożsamości wizualnej miasta: kolorystyka, system informacji miejskiej; czynny udział w formułowaniu zapisów oraz standaryzacja zapisów planów miejscowych dotyczących przestrzeni publicznych; współpraca, koordynacja i tworzenie gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji; koordynacja i uzgadnianie projektów realizacyjnych w ramach programu rewitalizacji w zakresie estetyki przestrzeni publicznych oraz opieki nad zabytkami; współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Strażą Miejską w sprawie egzekwowania obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem ładu przestrzennego; współpraca z podmiotami realizującymi zagospodarowanie przestrzeni publicznej (projektantami, inwestorami); dialog z firmami reklamowymi oraz zorganizowanymi podmiotami drobnego handlu i usług; współpraca z organizacjami społecznymi i zawodowymi, środowiskami artystycznymi w zakresie kształtowania przestrzeni publicznej; inicjowanie i prowadzenie dialogu społecznego; wydawanie opinii urbanistycznych w zakresie formy i lokalizacji reklam; wydawanie opinii w zakresie lokalizacji ogródków gastronomicznych oraz tymczasowych stoisk handlowych; opracowanie materiałów graficznych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KOORDYNATORKA/ KOORDYNATOR DS. ESTETYZACJI PRZESTRZENI PUBLICZNYCH I OPIEKI NAD ZABYTKAMIW WYDZIALE POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku architektura; co najmniej 3 letni staż pracy i doświadczenie zawodowe związane z wykształceniem; doświadczenie w zarządzaniu zespołem co najmniej 2 lata; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych (AutoCad, Corel, Legislator, Pakiet Office); wysokie kompetencje behawioralne: współpraca z ludźmi, umiejętność argumentowania, nastawienie na realizację celów; znajomość ustaw o: a) planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; b) rewitalizacji; c) zmianie ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu; d) ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; orientacja w przepisach: prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o samorządzie gminnym; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.2. Wymagania dodatkowe: mile widziane dodatkowe wykształcenie w zakresie ochrony zabytków; znajomość najnowszych trendów w planowaniu przestrzeni publicznej, wysokie poczucie estetyki; mile widziana znajomość programów do tworzenia wizualizacji 3D; umiejętność korzystania z portalu Geoportal i WebEwid; mile widziana znajomość języków obcych; umiejętność prezentacji projektów w mowie i piśmie; umiejętność pracy w zespole; analityczne myślenie; odporność na stres; komunikatywność, kreatywność; analityczne myślenie; samodzielność.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko Koordynatorki/ Koordynatora ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej w terminie do dnia 9 marca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 03.03.2017

Oferta pracy ważna do: 09.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA - STAŻ - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zakopane (małopolskie)

KOORDYNATOR DS.OCHRONY - do 1 850 PLN

Dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług, utrzymywanie bieżących kontraktów z Kontrahentami, koordynowanie obsługiwanych obiektów oraz prac związanych z podległymi pracownikami, wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników.
INTER GROUP Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Radomsko (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

utrzymanie czystości w zakładzie, obsługa myjni
Piekarnia-Cukiernia Jan Staniszewski - 2017-04-27 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY (NR 3409) - od 3 500 PLN

praca przy produkcji stolarki okiennej i drzwiowej
REMAR MARKIER SŁAWOMIR - 2016-09-06 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR DS. STATUTOWYCH - od 2 775 PLN

Obsluga i ewidencja wniosków na odznaczenia, przygotowywanie i obsluga posiedzeń, protokołowanie, prowadzenie sprawozdawczości, przygotowywanie do organizowania akcji Intermarche, prowadzenie klubów Wiewiórka, prowadzenie zbiórek publicznych i ich rozliczanie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z ptracodawcą - tel.: 607 663 233.
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 000 PLN

mycie, sprzątanie, dbanie o zewnętrzny i wewnętrzny wygląd powierzonych samochodów
"SETOM" Mariusz Machaj - 2017-05-05 - Brzeg (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BUFETU PRACOWNICZEGO - 2 100 - 2 500 PLN

obsługa bufetu pracowniczego
"JOL-MARK" Sp.z o.o. - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH - od 2 100 PLN

prace pomocnicze przy naprawie maszyn iurządzen rolniczych pracodawca rozwaza staż
Firma Usługowo-Handlowa Sprzedaż Ciagników i Maszyn Rolniczych - 2018-09-14 - Przecław (łódzkie)

KOORDYNATOR ZESPOŁU INWESTORSKIEGO(NR 1824) - od 4 000 PLN

1. Obsługa komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich na podległych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługę księgową i ewidencję w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową,7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności,9. Współpracę z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,11. Ewidencję i kontrolę działalności związanej ze działalnością podstawową,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OBSŁUGA BISTRO - od 16,5 PLN

Obsługa Bistro na Uniwersytecie Jagiellońskim - parzenie kawy, robienie kanapek, obsługa klienta i kasy fiskalnej (praca pon-pt)
FHU BUŁA Katarzyna Marzec-Bujak - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)

DOZORCA - od 2 000 PLN

Pilnowanie ładu i porządku na terenie obiektu handlowego.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe. Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Jarosław (podkarpackie)

POMOC KUCHARZA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO. - od 2 000 PLN

Prawidłowe przyjmowanie towarów od dostawców. Kontrolowanie jakości, oznaczeń i terminów ważności przyjmowanych towarów. Obrót dokumentów magazynowych. Rozmieszczanie i składowanie towarów zgodnie z zasadami BHP i zaleceniami dostawców. Zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych w dostawach. Obsługa klientów w magazynie. Kontrola minimalnych stanów magazynowych i zgłaszanie niedoborów. Wydawanie towarów z magazynu. Prowadzenie gospodarki odpadami, gospodarowanie paletami zwrotnymi i drewnem odpadowym. Bezpieczeństwo i czystość w podległym obszarze działania. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Żanecin (mazowieckie)

KOORDYNATOR REGIONALNY SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Dowóz i odbiór prania
HTS MEDIJ SP Z O.O. - 2017-07-03 - Pępowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK LEŚNY 1940 - od 1 000 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Młokicie (opolskie)

INSTALATOR - HYDRAULIK - od 2 800 PLN

Bieżące naprawy instalacji centralnego ogrzewania i kotłów C.O., naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnej. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe (monter instalacji gazowej), staż pracy min. 5 lat, uprawnienia gazowe, uprawnienia spawalnicze, znajomość instalacji kotłowej (kotły parowe i wodne), kreatywność. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 671-70-80, osobiście w godz. 7-15.
Fabryka Kotłów "FAKO" - 2016-04-08 - Rumia (pomorskie)

KOORDYNATOR GRUPY SPRZĄTAJĄCEJ- OSOBA Z ORZECZONYM ST.NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 1 000 PLN

Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; dyspozycyjność; mile widziane doświadczenie w branży utrzymania czystości lub ochroniarskiej; zakres obowiązków: wyszukiwanie pracowników do firmy sprzątającej i koordynacja ich pracy; miejsce pracy: Gliwice i Katowice; 1/2 etatu
4Workers Przemysław Sztuczkowski - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)

KOORDYNATOR BIURA - od 2 500 PLN

koordynacja i prowadzenie biura
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)

KOORDYNATOR DS. OCHRONY OSÓB I MIENIA - od 3 500 PLN

NADZOROWANIE PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI KONTRAKTÓW W PODLEGŁYM REJONIE, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA PRACY PRACOWNIKÓW OCHRONY I USŁUG RÓŻNYCH, REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKTACH Z KONTRAHENTAMI
INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

OPERATOR OCZYSZCZARKI STRUMIENIOWO - ŚCIERNEJ - 1 750 - 3 000 PLN

obsługa oczyszczarki strumieniowo - ściernej
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Chorzów (śląskie)

KOORDYNATOR DS. ZARZĄDZANIA SPRAWAMI SPÓŁKI - od 4 928 PLN

Koordynowanie pracy wszystkich działów w firmie, utrzymywanie płynności pracy firmy, nadzór nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zgierz (łódzkie)

KOORDYNATOR DS REINTEGRACJI SPOŁECZNEJ / PSYCHOLOG - od 1 850 PLN

koordynator ds reintegracji społecznej / psycholog
Stowarzyszenie "REDA" Centrum Integracji Społecznej - 2016-02-08 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / EKSPERT WIEDZY PROCESOWEJ - od 4 600 PLN

Wykonywanie zadań w zakresie zamknięcia dnia / miesiąca sprawnie i skutecznie, zgodnie z wymaganiami klienta oraz Zestawieniem prac (SOW), standardami procedur, szczególnymi zasadami miejscowymi i przepisami prawa; Wykonywanie czynności opisanych w standardach procedur (SOP) w zakresie swoich obowiązków; Monitorowanie i rozwiązywanie problemów powstających na rynku i dostarczanie klientowi danych na ten temat; Przygotowywanie raportów zgodnie ze standardami procedur (SOP) w odpowiednim czasie (codziennie / co tydzień, co miesiąc / co kwartał); Współpraca z podmiotami powiązanymi klienta w określonym kraju; Udzielanie wsparcia w zakresie audytów wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)