KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Z MIEJSCAMI HOSTELOWYMI I SEKCJĄ USŁUG OPIEKUŃCZYCH Witów oferta pracy Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Stanowisko: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Z MIEJSCAMI HOSTELOWYMI I SEKCJĄ USŁUG OPIEKUŃCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków oraz wszystkie informacje na temat oferty pracy umieszczone zostały na stronie internetowej www.chsd.pl (szczegółowy zakres obowiązków w załaczeniu do of. pracy)
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Witów (śląskie)
Pracodawca: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-446 Witów, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków oraz wszystkie informacje na temat oferty pracy umieszczone zostały na stronie internetowej www.chsd.pl (szczegółowy zakres obowiązków w załaczeniu do of. pracy)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od 7.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY Z MIEJSCAMI HOSTELOWYMI I SEKCJĄ USŁUG OPIEKUŃCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Witów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Irządze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik domu pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: zarządzanie placówkami pomocy społecznej, praca socjalna, andragogika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
posiadanie koncepcji utworzenia i funkcjonowania DDP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność zarządzania złożoną organizacją
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
łatwość komunikowania się i przekazywania informacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, innych przepisów prawnych związanych z działalnością placówki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, asertywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność i zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nieposzlakowana opinia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
posiadanie wiedzy nt. działalności DDP i usług opiekuńczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność kierowania zespołem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność właściwej organizacji pracy oraz realizowania polityki zarządzania
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_13:
wysoka kultura osobista, umiejętność zapobiegania konfliktom
Nazwa pracodawcy: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Bolesławska 23, 32-310 Klucze, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 31.05.2017r. do godziny 12:00 , osobiście w sekretariacie Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Dobroczynnego 32-310 Klucze, ul. Bolesławska 23 lub przesłać pocztą na powyższy adres adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem : Nabór na stanowisko kierownika Dziennego Domu Pomocy z miejscami hostelowymi i sekcją usług opiekuńczych". a) oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnychnie będą rozpatrywane, b) wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie ( przewidywany termin rozmowy 02.06.2017r.) c) kandydaci, których ofertyzostaną odrzucone, nie będą powiadamiani, d) zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.Własnoręcznie podpisany życiorys (prosimy o podanie aktualnego nr telefonu) - załącznik nr 1 oferty. 2. Własnoręcznie podpisany list motywacyjny. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebyte doskonalenie zawodowe. 4. Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy). 5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. 6. Oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty. 7. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności. 8. Koncepcja organizacji i funkcjonowania DDP z miejscami hostelowymi i sekcją usług opiekuńczych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: do 31.05.17, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Klucze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Klucze
Ulica pracodawcy: Bolesławska
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: REGON 151541820
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik domu pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientow biznesowych w branży energerycznej
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-10-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie budową w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, rozwiązywanie i prowadzenie spraw technicznych związanych z realizacją budowy, odpowiedzialność za rezultaty pracy własnej i podległego personelu, a także za wyniki pracy koordynowanej, terminowość, ilość i jakość wykonywanych zadań, stosownie do warunków budowy, nadzór wykonywanych instalacji, zapewnienie bezpieczeństwa oraz właściwego wykorzystania powierzonego mienia, przestrzeganie obowiązującego prawa budowlanego, prowadzenie dokumentacji budowy, gwarantowanie satysfakcji klientów z dostarczanych usług, reagowanie na potrzeby generowane w czasie realizacji projektu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Maxtel sp zo.o. - 2016-05-17 - Kielce (świętokrzyskie)
dozór nad realizacja inwestycji, praca na terenie Polski
INSTALL CENTERE Paweł Protasiewicz - 2015-12-03 - Zawiercie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Białystok (podlaskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W SZKOLE
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
miejsce wykonywania pracy Wrocław ul. Karkonoska 59sprzedaż produktów spółki, nadzór nad pracą inseminatorów, obsługa klientów kluczowych i utrzymywania współpracy
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT Sp.z o.o. - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kierowanie zespołem podległych pracowników, uczestniczenie w procesie naboru. Przyjmowanie zamówień. Dowóz produktów do klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 10:00-18:00. Wymagane wykształćenie średnie. Prawo jazdy kat. B. Biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za: - zarządzanie salonem RTV,AGD, IT/MM - zarządzanie zespołem pracowników - realizacje planówsprzedażowych - utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta -motywowanie i ocena pracowników - organizacja i planowanie czasupracy podległego zespołu - coaching pracowników, praca w godz.8-16
Terg S.A - 2015-12-21 - Zawada (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Świdnik (lubelskie)
kooperacja z dostawcami azjatyckimi, poszukiwanie nowych klientów z Azji, wyjazdy zagraniczne, uczestnictwo w imprezach, targach i konferencjach branżowych, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współtworzenie, wdrażanie i odpowiedzialność za realizację strategii sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży, współprowadzenie wybranych projektów marketingowych.
MILKILAND EU Sp.z.o.o. - 2016-03-31 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klientów w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Żarki (śląskie)
Przewodzenie zespołowi Quality Assistance, zapewnienie i kontrola jakości różnych części składowych MaxBill: Meter Reading Management, MaxCare, MaxCatalog, MaxRate, Billing, Interfaces, zapewnienie właściwego planowania i implementacji głównych czynności testowych w projektowaniu, zapewnienie właściwego wykonania stabilności systemu i świadczenia związanych z tym czynności testowych - wykonanie, głośność i testy obciążeniowe. Zapewnienie zgodności oprogramowania MaxBill z wymogami przemysłu,monitorowanie wykonania procedur Quality Assistance w zespołach do spraw rozwoju, zarządzanie i przewodzenie zespołem Quality
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
Transport towarów na terenie Unii Europejskiej.Równoważny system czasu pracy. Praca od pn do nd- 5 dni w trasie, 2 dni w domu. Wynagrodzenie 2250 zł miesięcznie + delegacje.
BETATRANS Stanisław Dudek - 2018-06-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓ: kierowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej, umiejętność obsługi komputera (pakiet Word i Excel) umiejętność pracy w grupie; Oferta pracy przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy spełniających jednocześnie warunki: II profil pomocy, osoba do 30 roku życia. Osoby zainteresowane mogą złosić sie po skierowanie do doradcy klienta w siedzibie urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lubliniec (śląskie)
ofertowanie, kosztorysowanie, nadzorowanie budowy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TECHLUK WIESŁAW ZAWALSKI - 2016-07-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie budowami, praca z dokumentacją techniczną, zamawianie materiałów, organizacja pracy robotników budowlanych.
DAN POL Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa urządzeń kuchennych.
Przedszkole Miejskie Nr 231 - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
Praca w sklepie Intermarche (Os. Bohaterów Września), rozliczanie dokumentów i kasjerów. Praca na dwie zmiany, 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godz. 6:30-14:30, 14:30-21:30. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia.
Corleone Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
- Nadzór nad pracą nurków i obsługa sprzętu nurkowego. Praca na terenie całej Polski. Pracodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie (obiad) podczas wyjazdów w delegacje.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną lub dwie zmiany w godzinach: 7:00-22:00 + soboty, niedziele - według zapotrzebowania. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kierownika prac podwodnych. Wymagany Dyplom Kierownika Prac Podwodnych II lub I Klasy. Wymagana umiejętność obsługi sprzętu nurkowego. Kontakt telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 512-512-999) lub e-mail: office (at) commercialdivers.pl
"NEMO" ROMAN PALACZ - 2017-03-30 - Katowice (śląskie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu, zarządzanie personelem, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej, nadzór i przestrzeganie procedur obowiązujących w firmie
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Legionowo (mazowieckie)
prawo jazdy kat. B, świadectwo kwalifikacji,2 zmiany: 7-15, 15-23 (+1 sobota w miesiącu)wynagrodzenie godzinowe - 11zł brutto
FIRMA BB Banach - 2015-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, zawieranie umowy ubezpieczenia z klientami indywidualnymi oraz z małymi i średnimi firmami, powiększanie bazy klientów dopasowują produkty do potrzeb i oczekiwań klientów
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Olesno (opolskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
SEASON HOME Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż wyrobów i mięsa drobiowego w sklepie firmowymwykształcenie zawodowe lub średniezawód sprzedawcaobsługa kasy fiskalnej
DROP S.A. - 2016-05-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja kontroli sprzedaży, monitorowanie wyników, wprowadzenie inicjatyw mających na celu zwiększenie sprzedaży, zarządzanie zespołem pracowników
"KOSTA" SP. Z O. O. - 2016-06-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Asystent biura
JAMNIUK FRANCISZEK PHU JAMNIUK - 2017-11-27 - Słońsk (lubuskie)
praca socjalna
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przasnyszu - 2017-08-18 - Przasnysz (mazowieckie)