KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO K/M Warszawa oferta pracy Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków"
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO K/M
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu (pielęgniarki, opiekunowie, pokojowe, rehabilitanci, instruktorzy terapii zajęciowej i inne osoby świadczące usługi na rzecz mieszkańców Domu) w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa, usług opiekuńczych , bytowych i wspomagających.
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arabska 3, 03-977 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu (pielęgniarki, opiekunowie, pokojowe, rehabilitanci, instruktorzy terapii zajęciowej i inne osoby świadczące usługi na rzecz mieszkańców Domu) w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa, usług opiekuńczych , bytowych i wspomagających.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatki staż. od 5 do 20%+ dodatek motyw. po 1 miesiącu pracy+ 13-tka+ świadczenia socjalne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU OPIEKUŃCZO-TERAPEUTYCZNEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: pielęgniarstwo, praca socjalna
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (pielęgniarstwo, praca socjalna) umiejętność pracy z osobami starszymi, umiejętność pracy w zespole, 5 lat doświadczenia zawodowego.Obowiązki:- organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu (pielęgniarki, opiekunowie, pokojowe, rehabilitanci, instruktorzy terapii zajęciowej i inne osoby świadczące usługi na rzecz mieszkańców Domu) w zakresie zapewnienia mieszkańcom Domu warunków do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa, usług opiekuńczych , bytowych i wspomagających.[Szczegółowe wymagania umieszczone są na stronie BIP DPS im. Matysiaków][Bliższe informacje: 22 617 45 78]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków"
danePracodawcy_nip: 1130695716
danePracodawcy_regon: 006377154
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Arabska 3, 03-977 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BIP DPS im. Matysiaków
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Arabska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134403
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 26.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2889974ab1be754fdb3f84da25449987
Podobne oferty pracy
Nadzór nad infrastrukturą sklepową, składanie zamówień oraz sprzedaż detaliczna towaru.
PROREM Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: dróg, oświetlenia ulicznego, gminnych obiektów, wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oczyszczania ścieków komunalnych, urządzeń sportowo-rekreacyjnych, oświaty, ochrony p.poż. Określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót. Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok. Dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i realizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług. Przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego. Sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów. Wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych z budżetu gminy. Koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 8. Przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez: a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę, b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji remontów, c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych, d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania, e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych. Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi. Zapewnianie zgodności przeprowadzania w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych. Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw. Szczegółowy zakres zadań zostanie określony w zakresie czynności pracownika.
Urząd Gminy w Klukach - 2019-07-24 - Kluki (łódzkie)
Przygotowywanie ofert do przetargów.Nadzór nad budowanymi obiektami. Praca terenie Małopolski.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Zrąb" sp. z o.o. - 2017-11-24 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
kierowanie działem produkcyjnym, weryfikacja dokumentacji wykonawczej, organizacja pracy działu produkcyjnego, nadzór nad parkiem maszynowym, współpraca z innymi działami, dostawcami, nadzór nad infrastrukturą całego zakładu produkcyjnego, stosowanie rozwiązań, służacych podwyzszeniu jakosci i wydajnosci pracy
KMTech Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw
OLES PRODJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie pracownikami, nadzór nad bieżącą produkcją, planowanie grafików pracy, kontrola jakości wykonanej pracy
SPOJKAR Kardaś i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-10-18 - Niedomice (małopolskie)
rozbiór na części tusz, półtusz
KONSORCJUM MIĘSNE OKRASA Grupa Południe Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Pilica (śląskie)
Prace blacharsko-modernizacyjne.
Autoryzowany Serwis Samochodowy BOSCH P.H.U. "PRIMAGAZ" Bogumił Nowicki - 2019-10-08 - Straszków (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)
-Koordynacja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków UE-Weryfikacja dokumentacji zgromadzonej w ramach realizacji projektu wzakresie zgodności z wnioskiem, biznesplanem oraz umową o dofinansowanie.-Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy i dokumentacjiprojektowej-Nadzór nad prawidłową realizacją projektu-Monitoring wskaźników i budżetu-Koordynacja działań partnerów i podwykonawców-Prowadzenie procedur ofertowych, w tym kontakt z oferentami, wykonawcami,nadzór nad procesem podpisywania umów z dostawcami, nadzorowanieprocesu zakupów oraz realizacji dostaw-Uczestnictwo w kontrolach projektu-Koordynowanie prac pozostałych członków zespołu realizującego projekt-Kontakt z Instytucją Pośredniczącą.Kandydaci proszeni są o przesyłanie dokumnetów aplikacyjnych na adres e-mail: puk (at) tamax.net.pl
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak - 2020-02-13 - Sędziszów (świętokrzyskie)
dokonywanie analiz i opiniowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, udział w ekspertyzach archiwalnych, planowanie i udział w prowadzeniu szkoleń z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją w resorcie obrony narodowej, udzialenia i wydawanie wyjaśnień opinii, interpretacji, porad i konsultacji w sprawach postępowania z dokumentacjąpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2020-07-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
efektywne zarządzanie zespołem, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z przełożonymi i Centralą Firmy
VIVE TEXTILE RECYCLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie grupą ludzi, planowanie produkcji, nadzór nad produkcją, zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, planowanie grafików pracy, sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2016-06-13 - Mława (mazowieckie)
bezpośredni nadzór nad jakością i zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót. Monitorowanie harmonogramu realizacji robót, realizacja budowy zgodnie z założonym budżetem, koontola kosztów; współpraca z inwestorem, weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców, weryfikowanie dokumentacji wykonawczej i podwykonawczej. Nadzór nad przestrzeganiem prawa budowlanego i przepisów BHP
PPHU Hoga Sławomir Pirek - 2018-01-17 - Częstochowa (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca z towarem,przyjmowanie i sprzedarz,obsługakomputera,metkowanie,delegowanie zadań
TXM S.A - 2016-08-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Kierownik robót/majster. Współpraca z ludźmi, rozliczenia, prowadzenie robót.Prace na terenie Gliwic, Zabrza i Bytomia
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Zabrze (śląskie)
- Nadzór, koordynacja prac przy budowie dróg- Praca na terenie Tczewa i okolic- Kontakt: tel. 698-055-095, e-mail: rekrutacja (at) bud-invest.com
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2019-01-22 - Tczew (pomorskie)
zlecanie prac i koordynowanie ich wykonywania, prowadzenie gospodarki remontowej, planowanie i dokonywanie zakupów inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Żuromin (mazowieckie)
produkcja roślin ozdobnych ich pakowanie i wysyłka, zapewnienie żródła ciepła do szklarni, ochrona roślinWynagrodzenie 14 zł/h
Gospodarstwo Ogrodnicze Ryszard i Violetta Turscy - 2018-02-01 - Rzgów (łódzkie)
WG WNIOSKU
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Głogów (dolnośląskie)
-Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przebiegiem robót na budowie,zapewnianie podległym brygadom bezpiecznych warunków wykonania pracy pod względem BHP i p.poż. oraz odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne na stanowisku pracy,nadzorowanie prawidłowej obsługi, eksploatacji i przeprowadzania konserwacji sprzętu, urządzeń przez podległe brygady zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, przestrzeganie terminowego wykonania zadań planowych i poszczególnych ich etapów z ustaleniami umownymi zawartymi w planie oraz harmonogramach, uczestniczenie w komisjach technicznych związanych ze sprawowaniem lub odbiorem robót, kontrolowanie dyscypliny pracy, właściwego wykorzystania czasu pracy podległych brygad. Praca na terenie Katowice oraz budowy realizowane na terenie kraju. -Wynagrodzenie: 4000-5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane samodzielność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów, sumienność, odporność na stres, dyspozycyjność. Kontakt wyłącznie e-mail: m.rybowicz (at) rewital-serwis.pl
"REWITAL - SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Katowice (śląskie)
organizacja pracy i produkcji w piekarni
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Nowa Sól (lubuskie)
Naprawa instalacji hydraulicznych oraz kanalizacyjnych w mieszkaniach spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-07-31 - Jawor (dolnośląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "PRYMUS-AGD" WIESŁAWA I JAN ŚLAŻYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-12 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Organizacja pracy sekretariatu, zapewnienie sprawnego obiegu informacji, prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi, organizowanie spotkań, zebrań i konferencji, sporządzanie statystyk, dbałość o wizerunek firmy, prowadzenie harmonogramu spotkań.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór oraz kierowanie robotami elektrycznymi realizowanymi w obiektach przemysłowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zapewniała pierwszy poziom wsparcia technicznego dla klientów- pomoc w identyfikacji i rozwiazywaniu problemów. Rozwiązywanie problemów i skarg przez telefon.Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
Delegate International Recruitment Ltd - 2019-01-25 - Bułgaria (Bułgaria)